وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

بهترین ابزارها برای ری ورک تصاویر شخصی با هوش مصنوعی

05 آذر 1402
بهترین ابزارها برای ری ورک تصاویر شخصی با هوش مصنوعی

شاید در چند وقت اخیر سبک جدیدی از تصاویر پروفایل دوستان و مخاطبین خود را مشاهده کرده‌اید. کیفیت این عکس‌ها به قدری زیاد است که کاملا طبیعی جلوه می‌کند و تشخیص غیرواقعی از واقعی بودن این عکس‌ها بسیار مشکل است. احتمالا با مشاهده این عکس‌ها سوالی در ذهنتان ایجاد شود که چگونه می‌توان این چنین تصاویر شخصی را با هوش مصنوعی به وجود آورد. در حقیقت، می‌توان گفت که ابزارهای متعددی برای ساخت تصاویر خلاقانه با هوش مصنوعی وجود دارند که تنها با دریافت عکس شما، تصاویر شخصی خلاقانه تحویل می‌دهند. اگر شما هم زمان و امکانات کافی برای ثبت تصاویر شخص ندارید و به دنبال شناخت این ابزارها هستید و دوست دارید با کمک این فناوری و ابزارهای فناوری هوشمندانه، اثرات زیبا و خلاقانه‌ای ثبت کنید، ادامه این مطلب از بلاگ شماره مجازی را به هیچ وجه از دست ندهید؛ چراکه قصد داریم به معرفی بهترین ابزارها برای ری ورک تصاویر شخصی با هوش مصنوعی بپردازیم.


ساخت تصاویر شخصی با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی chatgpt غوغایی در صنعت فناوری به پا کرد و باعث شد با هوش مصنوعی آشنا شویم. البته می‌توان گفت که هوش مصنوعی تنها به چت بات ختم نمی‌شود و کاربردهای جذاب و هیجان‌انگیز هوش مصنوعی را می‌توان در ابزارهای گوناگونی جستجو کرد. هوش مصنوعی با کاربردهای بی‌نظیر خود، تمامی ابعاد زندگی ما را دست خوش تغییر قرار داده است؛ به عنوان مثال، می‌توان به ابزارهایی اشاره کرد که افراد برای ساخت تصاویر شخصی با هوش مصنوعی و تصاویر پروفایل، پست و استوری‌ها و غیره استفاده می‌کنند. با استفاده از این ابزارها ساخت عکس شخصی وقت چندانی از شما نمی‌گیرد و می‌توانید در ژست‌های متنوع و خلاقانه و به‌صورت سریع و پیشرفته عکس‌های فوق‌العاده باکیفیتی ایجاد کنید. اکنون وقت آن رسیده که با بهترین ابزارها برای ری ورک تصاویر شخصی با هوش مصنوعی آشنا شویم:

ابزار Photolab؛ معروف‌ترین و بهترین ابزار برای ری ورک تصاویر شخصی!

یکی از مشهورترین ابزارها برای ساخت تصاویر شخصی با هوش مصنوعی Photolab است که می‌توان با استفاده از آن‌ها عکس‌های حرفه‌ای فوق‌العاده‌ای ایجاد کرد. این اپلکیشن در مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته به یکی از معروف‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل شود و می‌توان نسخه‌های آن را برای اندرروید و ios از گوگل پلی و اپ استور دانلود کرد. این ابزار هوش مصنوعی یک اپلیکیشن بسیار هیجان‌انگیز و سرشار از سرگرمی است و فیلترهای جالبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. جالب است بدانید که با استفاده از این هوش مصنوعی، می‌توانید عکس‌های هود را به عکس فیلم‌های دهه نود هالیوود، تصاویر انیمه‌ای و غیره تبدیل کنید.
 همچنین Photolab مجهز به فیلترها و استیکرهایی است که این امکان را ایجاد می‌کند تا عکس‌ها را شخصی‌سازی کرده و آن‌ها را به کلاژ و پوستر تبدیل نمایید. این اپلیکیشن رابط کاربری ساده‌ای دارد و امکانات قابل توجه این ابزار باعث شده تا هر کاربری عکس‌های خود را متناسب با سلیقه‌ای که دارد، به آثار هنری خلاص تبدیل کند. کیغیت خروجی عکس‌های این اپلیکیشن بسیار بالاست و به همین دلیل می‌توانید آواتارهای مختلفی در سبک‌های گوناگون برای خود ساخته و در پروفایل اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. 

مطلب پیشنهادی: ساخت استیکر از روی عکس به اینستاگرام

ابزار ai portraits؛ بی‌خیال سلفی‌های معمولی شوید!

معرفی بهترین ابزار ها برای بازسازی تصاویر | ابزار |ai portraits | خرید شماره مجازی | خرید شماره مجازی آمریکا

یکی دیگر از ابزارهای کاربردی برای ساخت تصاویر شخصی با هوش مصنوعی، ابزار ai portraits است. با استفاده از این ابزار می‌توانید بی‌خیال ثبت سلفی‌های معمولی شوید و تصاویر متفاوتی نسبت به سایر اطرافیان خود رقم بزنید. با آپلود عکس‌های سلفی خود در این هوش مصنوعی، تصاویر خود را در حالت انیمیشن‌های جالب و تصاویر حرفه‌ای دریافت می‌کنید. خروجی عکس‌های ابزار ai portraits به قدری باکیفیت است که می‌توانید آن را در پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کنید و منتظر نظر اطرافیان خود باشید. ناگفته نماند که این برنامه محدودیت دارد و تنها می‌توانید تا 2 عکس جنریت کنید و می‌توانید برای ساخت عکس‌های بیشتر، از ایمیل‌های دیگر استفاده کنید. همچنین AI Portrait Genator از ابزار Fototr به عنوان یکی از برترین ابزارهای هوش مصنوعی به‌ویژه در زمینه طراحی چهره شناخته می‌شود. تنها درخواستی که Fotor پیش از ساخت تصاویر شخصی با هوش مصنوعی از شما دارد، ذکر جنسیت، سن، رنگ پوست، مدل مو و لباس است و پس از آن می‌توانید عکس‌های حرفه‌ای خود را دریافت کنید. لازم به ذکر است که این ابزار طراحی کاربر پسند و ساده‌ای دارد؛ از همین رو، تمامی کاربران از جمله کاربران مبتدی قادر به استفاده راحت از آن هستند.

سایت Auto portrait ؛ تبدیل پرتره‌های هوش مصنوعی جدیدی در سبک‌های هنری متفاوت!

سایت Auto portrait یکی دیگر از ابزارهای ساخت تصاویر شخصی با هوش مصنوعی است. این ابزار با استفاده از الگوریتم‌های یادگیرنده‌ای که دارد، تصاویر شما را بررسی می‌کند تا بفهمد که چهره شما چگونه به‌نظر می‌رسد. پس از انجام مراحل لازم، می‌توانید پرتره‌های هوش مصنوعی جدیدی در سبک‌های هنری متفاوت ایجاد کند. با استفاده از این سایت می‌توانید تصاویر شخصی خود را به تصاویر باکیفیت و جذابی تبدیل کنید و در انواع شبکه‌های اجتماعی خود، این عکس‌ها را به اشتراک بگذارید. 

مطلب پیشنهادی: کسب درآمد دلاری از یوتیوب

سایت Vidnoz AI Avatar Generator؛ ساخت پرتره‌های خاص!

یکی دیگر از سایت‌های معروف برای ری ورک تصاویر شخصی با هوش مصنوعی، ابزار Vidnoz AI Avatar Generator است. این سرویس هوش مصنوعی پرتره‌های خاص و هنری را به ترتیب از روی متن و طرح‌های آماده ایجاد می‌کند. با انتخاب جنسیت پرتره و وارد کردن توضیحات لازم و متخصر، می‌توانید پرتره‌های خلاقانه از سبک‌های مختلف دریافت کنید. اگر قصد دارید پرتره خود را ایجاد نمایید، می‌توانید جنسیت خود را انتخاب کرده و سپس توضیحات مختصری از خود ارائه کنید و منتظر پرتره مخصوص به خود باشید. در صورت علاقه می‌توانید پرتره طراحی کرده خود را در شبکه‌های اجتماعی مختلف استفاده کنید. 

برنامه Prisma؛ خلق کننده آثار منحصربه‌فرد!

اگر قصد تبدیل عکس‌های خود به آثار هنری و یا ساخت تصاویر شخصی با هوش مصنوعی را دارید، برنامه Prisma این امکان را برای شما فراهم می‌کند. با استفاده از فیلترهای هوشمند و الگوریتم‌های پردازش تصویر حرفه‌ای این ابزار، می‌توانید عکس پروفایل خود را به حالت‌های منحصربه‌فردی تبدیل کنید و تصاویر باکیفیتی برای خود ایجاد نمایید. همچنین در صورت علاقه خود می‌توانید این عکس‌ها را در شبکه اینستاگرام و برای فالوورهای خود و در سایر شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. 

برنامه Avatar Marker؛ با قابلیت شخصی‌سازی تصاویر!

با استفاده از برنامه Avatar Marker امکان ساخت تصاویر با هوش مصنوعی در انواع گوناگون وجود دارد. با استفاده از این برنامه می‌توانید از تصاویر آماده برای ساخت آواتار و عکس پروفایل خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که این آواتارها و عکس‌های پروفایل دارای قابلیت کاملا شخصی‌سازی شده هستند و می‌توانید به راحتی از این ابزار استفاده کنید. 

برنامه New Profile Pic؛ دارای افکت‌های جذاب برای تصاویر!

یکی از ابزارهای مهم برای ری ورک تصاویر شخصی با هوش مصنوعی، برنامه New Profile Pic است که افکت‌های جذابی را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی بر روی تصاویر اعمال می‌کند. با استفاده از این ابزار می‌توانید تصاویر شخصی خود را بارگزاری کرده و در خروجی کار، عکس‌هایی با افکت‌های جالب دریافت کنید. این نکته را از یاد نبرید که نسخه رایگان این برنامه، تبلیغات بسیار گسترده‌ای در هر قدم از ساخت تصاویر پخش می‌کند که این موضوع ممکن است آزار دهنده باشد. 

مطلب پیشنهادی: تماس صوتی و تصویری در پلتفرم ایکس ( توییتر سابق )


معرفی سایت برای ساخت چهره با هوش مصنوعی

Generated Photos تصاویر چهره بسیار متنوع و بدون حق نسخه برداری دارد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. در کنار تصوایر آماده این سایت، می‌توانید تصاویر دلخواه خود از یک انسال کامل و یا چهره را در رنج سنی، جنسیت، نژاد مختلف و سبک مدنظر خود بسازید. این ابزار یک ابزار هوش مصنوعی حرفه‌ای است که از الگوریتم‌های تولید چهره و شبکه عصبی در کنار یادگیری ماشین برای خلق چهره‌های گوناگون استفاده می‌کند که به افراد واقعی در دنیا تعلف ندارند. بسیاری از افراد از این تصاویر برای تبلیغات، طراحی، بازاریابی و تحقیق استفاده می‌کنند.


با ابزارهای هوش مصنوعی عکس شخصی دلخواه خود را به شکلی جذاب بسازید!

در حال حاضر از ابزارهای مختلفی از جمله برنامه Photolab، ai portraits، سایت Auto portrait، سایت Vidnoz AI Avatar Generator، برنامه Prisma، برنامه Avatar Marker و برنامه New Profile Pic برای ری ورک تصاویر شخصی با هوش مصنوعی استفاده می‌شود. این ابزارها برای ساخت تصاویر حرفه‌ای کاربرد دارند و طرز استفاده از بیشتر این ابزارها به دلیل کاربری ساده، بسیار راحت است. دنیای امروزه ما دنیای هوشمند است و با استفاده از این ابزارها می‌توانید خلاقیت خود را به چالش بکشید و تصاویر مختلفی در سریع‌ترین زمان و به راحتی دریافت کنید. بدون نیاز به کار با ابزارهای سخت و پیچیده، عکس‌های جذابی به دست می‌آورید. ما در وب‌سایت شماره مجازی در کنار شما هستیم تا با خرید شماره مجازی، استفاده بهتری از ابزارهای هوش مصنوعی کنید. تجربه استفاده از کدام ابزارهای هوش مصنوعی را دارید؟

01 فروردین 1403
مبپپبپبپبن
01 فروردین 1403
مبپپبپبپبن

سرویس های محبوب

موارد بیشتر