وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

هوش مصنوعی بینگ چیست و چگونه کار می‌ کند؟

06 شهریور 1402
هوش مصنوعی بینگ چیست و چگونه کار می‌ کند؟

هوش مصنوعی بینگ یکی از ربات‌های هوش مصنوعی مبتنی بر فناوری GPT-4 است که توسط شرکت مایکروسافت به دنیا معرفی شد. با توجه به توسعه هوش مصنوعی و تاثیر مهم آن در دنیای فناوری و تکنولوژی، شرکت‌های فناوری زیادی دست به کار شدند و با ایجاد انواع مختلفی از هوش مصنوعی، آن‌ها را وارد رقابت با دیگر همنوعان خود کردند. در این میان، شرکت مایکروسافت نیز با همکاری شرکت Open AI، موتور جست و جوی خود به نام بینگ Bing را به هوش مصنوعی مجهز کرد تا خدمات بهتر و کامل‌تری در اختیار کاربران خود قرار دهد.
با توجه به این که تب استفاده از انواع هوش مصنوعی در دنیا رو به افزایش است، کاربران زیادی به سمت استفاده از هوش مصنوعی بینگ مایکروسافت می‌روند. بینگ امکانات و قابلیت‌های متعددی دارد که توانسته در مدت کم حضور خود، مخاطبان بسیاری را به سمت خود جلب کند. اگر شما نیز به استفاده از هوش مصنوعی علاقه دارید، این مقاله از وبلاگ شماره مجازی راهنمایی خوبی برای شما است تا با ربات مایکروسافت به نام هوش مصنوعی بینگ بیشتر آشنا شوید.


معرفی هوش مصنوعی بینگ

شرکت مایکروسافت به تازگی موتور جست و جوی خود را به یک ربات هوش مصنوعی مجهز کرده است. هوش مصنوعی بینگ مایکروسافت از مدل زبانی طبیعی پیروی می‌کند که درست مشابه با ربات ChatGPT است و به همین دلیل است که کاربران می‌توانند نتایج بهتری در جست و جوهای خود به دست آورند. اما به خاطر وجود تحریم در ایران شما می‌توانید با خرید شماره مجازی ChatGPT از امکانات آن استفاده کنید. 
این هوش مصنوعی با استفاده از فناوری GPT-4 که یک مدل یادگیری پیشرفته است و حجم بسیار زیادی از داده‌ها را فرا گرفته کار می‌کند. این مدل هوش مصنوعی مایکروسافت با استفاده از مدل یادگیری عمیق Deep learning و یادگیری ماشین Machine learning، پاسخ کاربران را تولید می‌کند. کاربر می‌تواند در این ربات، پرسش خود را به عنوان ورودی مطرح کند و ربات هوش مصنوعی با جست و جو در اینترنت، پاسخ را به بهترین شکل تولید و در اختیار افراد قرار دهد. این پاسخ‌ها با توجه به نوع مدل زبانی که هوش مصنوعی بینگ ارائه می‌کند، کامل و دقیق بوده و همچنین در ادامه نیز لینک‌های مختلف را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.
با توجه به اینکه شرکت مایکروسافت یکی از مهم‌ترین حامیان مالی شرکت Open AI به شمار می‌رود، با استفاده از فناوری GPT این شرکت توانست موتور جست و جوی خود را به این فناوری مجهز کرده و هوش مصنوعی قدرتمند بینگ را به کاربران عرضه کند. 


امکانات و ویژگی‌های هوش مصنوعی بینگ

هوش مصنوعی بینگ مایکروسافت، امکانات و قابلیت‌های جذابی دارد که می‌تواند آن را به عنوان یکی از بهترین و کاملترین مدل‌های هوش مصنوعی نیز معرفی کند. با توجه به اینکه این مدل هوش مصنوعی از GPT-4 شرکت Open AI استفاده می‌کند، قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
این هوش مصنوعی قادر است در زمینه‌های مختلف علمی مانند فیزیک، شیمی، ریاضی،‌ مهندسی و غیره داده‌ها را تحلیل کرده و پاسخ پرسش‌های مربوطه را بدهد. شما می‌توانید برای نوشتن مقالات علمی در این زمینه‌ها از بینگ استفاده کنید. به علاوه، بینگ قادر است مقالات علمی را برای شما تجزیه و تحلیل کرده و اطلاعات مورد نیاز شما را از آن استخراج کند.
برای ترجمه متون مختلف، هوش مصنوعی بینگ کمک بزرگی برای شما خواهد بود. شما می‌توانید متن‌های خود را به هر زبانی به این هوش مصنوعی بفرستید و از او بخواهید تا آن را به زبان مورد نظر شما ترجمه کند. این هوش مصنوعی از بیش از 100 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند و در همه این زبان‌ها قادر است محتوای مورد نظر شما را تولید کند.
با توجه به توانایی بالای بینگ در خلاقیت و نوآوری، این هوش مصنوعی قادر است در زمینه شعر، کد نویسی، تولید محتوای متنی و اصلاح آن و غیره به کاربران کمک کند.
یکی دیگر از توانایی‌های بالای چت بات بینگ این است که شما می‌توانید با ارائه توضیحات کافی، تصاویر مورد نظر را تولید کنید و یا برعکس. این هوش مصنوعی تصاویر را تحلیل کرده و می‌تواند آن‌ها را به متن تبدیل کرده و توضیحات مفصلی درباره ان ارائه کند. این توانایی‌ها و قابلیت‌های زیاد بینگ، آن را در کنار ChatGPT، به بهترین ربات هوش مصنوعی تبدیل کرده تا کاربران زیادی بتوانند با استفاده از آن اطلاعات کامل‌تری به دست آورده و از آن استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی: آشنایی با اپلیکیشن Threads


نحوه استفاده از هوش مصنوعی بینگ

هوش مصنوعی بینگ چیست ؟ | نحو استفاده از هوش مصنوعی بینگ | خرید شماره مجازی | خرید شماره مجازی ارزان

دسترسی به هوش مصنوعی بینگ و استفاده از آن بسیار ساده و آسان است. کاربران ویندوز 10 و 11 می‌توانند در مرورگر Edge از چت بات بینگ استفاده کنند. برای این دسته از کاربران در مرورگر Edge، افزونه‌ای در گوشه بالا سمت راست وجود دارد که با کلیک بر روی آن، بخشی از صفحه به چت بات بینگ اختصاص پیدا می‌کند و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. در ویندوز‌های قدیمی‌تر و سیستم عامل‌های mac نیز امکان دانلود و استفاده از این چت بات وجود دارد. به علاوه، در مرورگر کروم نیز امکان دانلود افزونه‌های مختلف چت بات بینگ وجود دارد و کاربران می‌توانند از این طریق نیز از بینگ استفاده کنند.
هوش مصنوعی بینگ برای کاربران اندروید و IOS نیز عرضه شده و این افراد قادر خواهند بود تا با دانلود نرم افزار مربوطه، از قابلیت‌های آن استفاده کنند. تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که در مرورگر Edge برای بینگ عرضه شده، در نرم افزار آن نیز موجود است؛ اما با کمی فشردگی در آن گنجانده شده تا کاربران بتوانند از آن استفاده کنند.
مایکروسافت برای کاربرانی که قصد استفاده از هوش مصنوعی بینگ را دارند، 3 حالت مختلف در دسترس قرار داده است. کاربران می‌توانند با توجه به سوال خود و نوع پاسخی که نیاز دارند، از هرکدام از این حالت‌ها استفاده کنند:

  • حالت Creative پاسخ‌های خلاقانه تولید می‌کند.
  • حالت Precise پاسخ‌های دقیق،‌ قاطع و خلاصه ارائه می‌کند.
  • حالت Balance پاسخ‌هایی ما بین این دو حالت تولید می‌کند.

شما می‌توانید در زمینه‌های کاری که نیاز دارید، از این حالت‌ها استفاده کنید. در هر بار چت با هر کدام از این حالت‌ها می‌توانید تا 30 سوال برای هر موضوع بپرسید و پاسخ خود را دریافت کنید. همچنین، در هر بار چت نیز می‌توانید تا 4000 کاراکتر استفاده کنید؛‌ اما در حالت Balance، این مقدار به 2000 کاراکتر کاهش پیدا کرده است.
یکی از بخش‌های این ربات Compose نام دارد. در این بخش می‌توانید درباره موضوع مورد نظر خود توضیحاتی بنویسید. سپس در بخش پایینی نوع پاسخ را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از میان گزینه‌های حرفه‌ای Professional، معمولی Casual، اطلاعاتی Informational، شورانگیز Enthusiastic و بامزه Funny یکی را انتخاب کرده و پاسخ خود را با همان لحن دریافت کنید. همچنین، می‌توانید لحن پاسخ دریافتی را به صورت دلخواه انتخاب نمایید.
پس از این بخش، می‌توانید نوع متن را از میان پست وبلاگ، ایمیل، پاراگرافت یا به صورت ایده انتخاب کنید. در نهایت با انتخاب طول متن تولید شده از کوتاه، متوسط و بلند، گزینه Generate draft را انتخاب کرده و متن مورد نظر شما تولید خواهد شد. به همین راحتی، شما می‌توانید برای موضوعات مختلف مانند شعر، مقاله، کد نویسی و غیره از این هوش مصنوعی استفاده کنید.


استفاده آسان و کاربردی از هوش مصنوعی بینگ

امروزه در بیشتر زمینه‌های کاری، از هوش مصنوعی استفاده می‌شود و کاربران باید بتوانند نحوه کار با این ابزارهای قدرتمند را فراگرفته و از آن‌ها در مسیر برطرف کردن نیازهای خود استفاده کنند. هوش مصنوعی بینگ نیز یکی از این ابزارهای قدرتمند است که می‌تواند در بسیاری از موارد به کاربران کمک کرده و به پرسش‌های آن‌ها پاسخ دهد. هرچند که ممکن است برخی از پاسخ‌های دریافتی از این هوش مصنوعی درست نبوده و با ایراداتی همراه باشد؛ اما نیگ همواره در حال بهتر کردن خود و پیشرفت است تا آینده بتواند موضوعات بیشتری را پشتیبانی کند. در این مقاله از وبلاگ شماره مجازی، تلاش کردیم تا شما را با این هوش مصنوعی جذاب آشنا کنیم و نحوه کار با آن را بررسی کردیم. شما می‌توانید با ایجاد حساب کاربری مایکروسافت از این هوش مصنوعی استفاده کنید. اگر به موضوعات مشابه علاقه دارید، می‌توانید مقالات دیگر ما در وبلاگ شماره مجازی را مطالعه کنید.
 

سرویس های محبوب

موارد بیشتر