وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

آموزش ساخت اپل آیدی با شماره دائمی گوگل ویس

28 شهریور 1402
آموزش ساخت اپل آیدی با شماره دائمی گوگل ویس

اپل آیدی کلید دسترسی کاربران اپل به خدمات و امکانات این کمپانی است! دسترسی به اپ استور، امکان استفاده از آیتیونز، استفاده از سرویس فیس تایم، آیکلود، استفاده از سرویس handoff و برخی از موارد دیگر همگی جزو خدماتی هستند که بدون داشتن اپل آیدی به آن‌ها دسترسی نخواهید داشت.
تحریم بودن کاربران ایرانی توسط شرکت اپل باعث شده تا ساخت اپل آیدی برای این دسته از کاربران اندکی چالش‌برانگیز باشد. البته راه‌های متفاوتی برای ساخت اپل آیدی برای کاربران ایرانی وجود دارد. استفاده از شماره دائمی گوگل ویس، یکی از بهترین راه‌ها برای ساخت اپل آیدی شمرده می‌شود. اگر از کاربران محصولات جذاب اپل هستید و یا قرار است به زودی صاحب یکی از محصولات آن شوید، بهتر است تا انتهای این مقاله از وبسایت شماره مجازی با ما همراه باشید.


اهمیت ساخت اپل آیدی

فرقی نمی‌کند صاحب کدام یک از محصولات اپل هستید، در هر صورت برای دسترسی به امکانات و خدمات اپل به یک اپل آیدی نیاز خواهید داشت. اپل آیدی همچون یک کارت شناسایی است که برای کاربران محصولات اپل صادر شده و با استفاده از آن قادر به فعال‌سازی بسیاری از قابلیت‌های اپل خواهید بود. ساخت اپل آیدی اهمیت بسیار زیادی دارد و در صورت فراموشی رمز عبور آن، امکان بازیابی رمز وجود نخواهد داشت و در نتیجه دسترسی شما به سیستم یا گوشی قطع خواهد شد. بهتر است قبل از اقدام به ساخت اپل آیدی آشنایی کاملی با آموزش ساخت اپل آیدی داشته باشید و بعد از آن اقدام به ساخت این حساب کاربری کنید.


شماره دائمی گوگل ویس چیست؟

شماره دائمی گوگل ویس در واقع یک سرویس تلفن صدا بر روی پروتکل اینترنت (VoIP) است که در سال 2009 ساخته شده و یکی از انواع شماره‌های مجازی محسوب می‌شود. تمام خدمات سیم‌کارت‌های معمولی از جمله ارسال پیام، تماس و وریفای در سرویس‌های مختلف توسط شماره دائمی گوگل ویس ارائه می‌شود. البته به یاد داشته باشید که این سرویس بر روی VoIP بوده و تنها در بستر اینترنت کار می‌کند.
با خرید شماره دائمی گوگل ویس با استفاده از نرم‌افزار آن امکان ارسال و دریافت پیام و برقراری تماس با شماره آمریکا را خواهید داشت. نرم افزار گوگل ویس در نسخه‌های IOS، اندروید و تحت وب در دسترس قرار دارند. شما می‌توانید در یک گوشی از چندین شماره گوگل ویس استفاده کرده و یا تماس‌های خود را در چند دستگاه مختلف مدیریت کنید.
امکان پشتیبان‌گیری از اطلاعات گوگل ویس در کنار کاربردهای گسترده و امکانات زیاد آن باعث شده تا افراد بسیاری علاقمند استفاده از این سرویس باشند. برای آشنایی بیشتر با امکانات این سرویس سری به مقاله شماره مجازی Google Voice بزنید تا با تمامی کاربردها و مزایای این سرویس آشنایی داشته باشید.


مراحل ساخت اپل آیدی با شماره دائمی گوگل ویس

گوگل ویس چیست ؟ | اهمیت ساخت اپل آیدی | خرید شماره مجازی امریکا | مراحل ساخت اپل آیدی با شماره گوگل ویس | خرید شماره مجازی

برای ساخت اپل آیدی به یک شماره تلفن (به جز شماره ایران)، آدرس محل سکونت (به غیر از آدرس ایرانی) و برخی از اطلااعات شخصی نیاز خواهید داشت. در ادامه به بررسی مراحل ساخت اپل آیدی با شماره دائمی گوگل خواهیم پرداخت.

ثبت اطلاعات در سایت اپل آیدی

بعد از ورود به سایت ساخت اپل آیدی به آدرس  appleid.apple.com، لازم است اطلاعات خواسته شده توسط سایت را به ترتیب وارد کنید. نام و نام خانوادگی، کشور، تاریخ تولد، ایمیل، رمز عبور، و شماره تماس از جمله اطلاعاتی هستند که واردکردن آن‌ها ضروری است. به یاد داشته باشید که کشور ایران و شماره تماس ایرانی در لیست تحریم کمپانی اپل قرار دارد و این سایت شماره ایرانی را تایید نخواهد کرد؛ بنابراین برای ثبت‌نام در سایت اپل آیدی به یک شماره خارجی نیاز خواهید داشت. برای ثبت‌نام اپل آیدی با شماره دائمی گوگل ویس، باید کشور شماره را روی آمریکا قرار داده و شماره گوگل ویس را وارد کنید.

تایید آدرس ایمیل

در مرحله دوم از ساخت اپل آیدی با شماره دائمی گوگل ویس، لازم است تا ایمیل خود را تایید کنید. در صورت تایید اطلاعات شما توسط سایت، یک کد 6 رقمی به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد که باید آن را در داخل کادر نمایش داده شده وارد کنید تا ایمیل شما تایید شود.

تایید شماره تلفن

به عنوان آخرین مرحله از ساخت اپل آیدی با شماره دائمی گوگل ویس باید شماره وارد شده توسط شما از طرف سایت اپل تایید شود. برای این کار یک کد 6 رقمی به شماره تلفنی که در مرحله اول وارد کرده بودید ارسال خواهد شد و لازم است این کد را در کادر مربوطه وارد کنید تا شماره شما توسط اپل تایید گردد. بعد از تایید شماره تلفن شما توسط سایت اپل، اپل آیدی شما ساخته شده و می‌توانید از آن استفاده کنید.


چرا گوگل ویس؟

گوگل ویس شماره مجازی آمریکا و ارائه شده توسط شرکت گوگل است و به همین دلیل امنیت بالایی دارد. با استفاده از گوگل ویس تمام اطلاعات با نام شما بوده و امکان دسترسی به تمام موارد را خواهید داشت. همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از گوگل ویس امکان وریفای و ساخت اکانت شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام، واتساپ و غیره را نیز خواهید داشت.


تاریخ انقضا شماره گوگل ویس

شماره دائمی گوگل ویس چیست ؟ | تاریخ انقضا شماره گوگل ویس | خرید شماره مجازی ارزان

مجازی بودن شماره دائمی گوگل باعث شده تا بسیاری از کاربران نگران اتمام تاریخ انقضا این شماره و غیرفعال شدن آن باشند. لازم به ذکر است که شماره دائمی گوگل ویس تاریخ انقضا ندارد و در طی سال‌های گذشته، از زمان ساخت این شماره برای اولین بار تا الان، هیچ گزارشی مبنی بر غیرفعال شدن این شماره ارائه نشده است.
البته در نظر داشته باشید که گوگل برای حذف کاربران غیرفعال و تشخیص کاربران فعال یک بازه 5 الی 6 ماهه در نظر گرفته و در صورتی که در طی 5 الی 6 ماه استفاده‌ای از این سرویس نشود، حساب شما توسط گوگل حذف خواهد شد. برای حفظ شماره گوگل ویس خود بهتر است هر دو الی سه ماه یکبار پیامی به یک شماره آمریکایی ارسال کرده و یا با یک شماره تصادفی آمریکایی تماس بگیرید (نیازی به دریافت جواب از خط مورد نظر نخواهد بود).
اگر فردی را در خارج از کشور ندارید، می‌توانید با شماره شرکت‌هایی مثل اپل، پی پال و غیره تماس بگیرید. دریافت و ارسال تماس و پیام با شماره دارای کد ایالات متحده رایگان است اما برای تماس و ارسال پیام به سایر کشورها لازم است تا تعرفه آن پرداخت شود. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که ارسال پیام یا تماس تبلیغاتی با این سرویس ممنوع است.
توجه داشته باشید که شما می‌توانید شماره استفاده شده در اپل ایدی را تغییر دهید و برای این کار نیازی به تایید مجدد شماره نخواهید داشت؛ بنابراین حتی در صورت غیرفعال شدن شماره دائمی گوگل ویس امکان جایگزین کردن شماره از قسمت Security اپل ایدی و بدون نیاز به دسترسی به شماره قبلی وجود خواهد داشت.


ساخت اپل آیدی با شماره دائمی گوگل ویس؛ ترکیب جذاب امنیت و قابلیت دسترسی به امکانات!

اپل آیدی کلید دسترسی به امکانات و قابلت‌های اپل است و استفاده از شماره دائمی گوگل ویس برای ساخت اپل آیدی، این کلید را در اختیار شما قرار خواهد داد! 
در این مقاله به معرفی کوتاهی از اپل آیدی و گوگل ویس پرداخته و بعد از آن به نحوه ساخت اپل آیدی با گوگل ویس پرداختیم. اگر به دنبال خرید شماره دائمی گوگل ویس یا خرید اپل آیدی از یک شرکت معتبر هستید، حتما سری به صفحه اصلی سایت شماره مجازی بزنید. پشتیبانی حرفه‌ای 24 ساعته در تمام ایام هفته، تحویل آنی و در لحظه محصول خریداری شده، ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی و ارائه ارزان‌ترین قیمت برای محصولات از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های ما در ارائه محصولات شماره مجازی است.

سرویس های محبوب

موارد بیشتر