وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

ویژگی ساخت استیکر از روی عکس به اینستاگرام اضافه شد!

07 آبان 1402
ویژگی ساخت استیکر از روی عکس به اینستاگرام اضافه شد!

خبر خوب این است که به نظر می‌رسد اینستاگرام در نظر دارد استیکرهای سفارشی را به مجموعه ابزارهایش اضافه کند تا شما از آن‌ها برای بهبود پست‌های خود استفاده کنید. این پلتفرم در حال آزمایش ویژگی ساخت استیکر از روی عکس است که به کاربران اجازه می‌دهد از عکس‌های خود و دیگر کاربران، استیکرهای سفارشی بسازند و آن‌ها را در Reels یا Stories قرار دهند.
علاوه بر این متا، شرکت مادر اینستاگرام، استیکرهای قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای چت‌ها و استوری‌ها را معرفی کرده است. این ویژگی از مدل زبان Llama 2 و مدل تولید تصویر Emu استفاده می‌کند تا ورودی‌های متنی را به استیکرهای چندگانه تبدیل نماید که فقط برای کاربران انگلیسی زبان در واتساپ، مسنجر، اینستاگرام و استوری‌های فیسبوک در دسترس است و به صورت تدریجی به تمام کاربران منتقل خواهد شد.
ویژگی استیکر اینستاگرام در مقایسه با استیکرهای تولید شده توسط هوش مصنوعی متا ساده‌تر به نظر می‌رسند. در این ویژگی، تمرکز بر انتخاب موضوع عکس و حذف پس زمینه قرار دارد؛ در حالی که در ویژگی دیگر استیکرهای کاملا جدید با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد می شوند.


جزئیاتی از قابلیت‌هایی که ساخت استیکر از روی عکس به کاربران می‌دهد!

ویژگی جدید شما را قادر می‌سازد بخش‌های خاصی را در عکس‌های خود شناسایی کنید، آن‌ها را به صورت جداگانه برش داده و بر روی Reels یا Stories خود بچسبانید؛ بنابراین می‌توانید از آن‌ها به عنوان برچسب در Stories‌ها و Reels خود استفاده کنید. در واقع این قابلیت به شدت شبیه به گزینه برش عکس اضافه شده در iOS 16 شرکت اپل است. این گزینه به شما امکان می‌دهد تا بخش‌هایی از عکس را جداگانه تفکیک کنید، به طوری که بتوانید آن را به عنوان تصویر جداگانه و شبیه به استیکر در پست‌های ایمیل، پیام‌ها و سایر برنامه‌ها استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: قابلیت تماس صوتی و تصویری در ایکس


آیا اینستاگرام از دیگر پلتفرم‌ها تقلید کرده است؟

ایده ایجاد استیکر از عکس در اینستاگرام به طور کامل نوآورانه نیست؛ زیرا امکانات مشابه این مورد در سایر پلتفرم‌های دیگر Meta نیز وجود دارد. در نظر داشته باشید برای شرکت‌های فناوری معمول است که از یکدیگر الهام بگیرند و ویژگی‌های موفق را در محصولات خود به کار ببرند.
اگرچه اصالت ممکن است متفاوت باشد؛ با این حال معرفی قابلیت ایجاد استیکر در اینستاگرام همچنان می‌تواند مفید و کاربردی به نظر برسد. داشتن قابلیت ساخت استیکر سفارشی در داخل پلتفرم اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد تجربه‌ای راحت و یکپارچه را پشت سر بگذارند. این قابلیت به آن‌ها اجازه می‌دهد تا محتوای خود را شخصی سازی کنند، خلاقیت خود را نشان دهند و تعاملات خود را در اینستاگرام بهبود بخشند. به گفته موسری، رئیس اینستاگرام، هدف این است که به کاربران مجموعه‌ای متنوع از ابزارها و قابلیت‌ها را ارائه دهیم که به سلیقه آن‌ها پاسخ دهد و تجربه کلی آن‌ها را در پلتفرم بهبود بخشد.


ساخت استیکر از روی عکس چه زمانی در دسترس عموم کاربران قرار می‌گیرد؟

در دسترس قرار گرفتن قابلیت جدید اینستا برای کاربران | ساخت استیکر از روی عکس | خرید شماره مجازی ارزان

به جز اطلاعات و اخباری که موسری رئیس اینستاگرام اخیرا در کانال خود ارائه کرد، هیچ خبر رسمی از سوی اینستاگرام درباره‌ این ابزار منتشر نشده و مشخص نیست چند نفر از کاربران درخواست تست آن را دارند و یا در کجا تست عملکرد این ویژگی در حال انجام است؛ بنابراین، تنها نکته‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد، نحوه کارکرد و جایگاه قرارگیری قابلیت ساخت استیکر جدید، بر اساس ویژگی‌های موجود استیکرهای اینستاگرام خواهد بود. در واقع نمی‌توان زمان دقیقی برای اضافه کردن قابلیت ساخت استیکرها از روی عکس در اینستاگرام مشخص کرد؛ اما معرفی این قابلیت در ‌هالووین یک هدیه جذاب از طرف اینستاگرام برای کاربران محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی: کسب درامد دلاری از یوتیوب


2023 سال پرکاری برای اینستاگرام بوده است!

طی سالی که گذشت اینستاگرام که یک پلتفرم اجتماعی تحت مالکیت Meta است، ویژگی‌های هوش‌مصنوعی جدیدی را به طور فراوان معرفی کرد و همچنین یکی از بهترین جایگزین‌های توییتر را با نام Threads روی کار آورد.
در یک فاز تست دیگر، اینستاگرام در حال کار بر روی امکان ایجاد نظرسنجی‌ها در بخش نظرات پست‌های کاربران است. اگرچه این آزمایش در حال حاضر محدود شده، اما انتظار می‌رود به زودی برای تمام کاربران در دسترس باشد. نظرسنجی‌های بخش نظرات شباهتی به نظرسنجی‌های استوری اینستاگرام دارند و تعداد آراء برای سایر کاربران قابل مشاهده خواهد بود.
وبسایت شماره مجازی با ارائه خدمات مرتبط با شماره مجازی آمریکا و دیگر کشور‌ها امکان دسترسی کاربران به استفاده از پلتفرم‌ها و سرویس‌های اینترنتی مختلف را فراهم کرده است. با خرید از وبسایت شماره مجازی می‌توانید ضمانت‌های امنیت، کیفیت و پایین ترین قیمت را تجربه کنید. در نظر داشته باشید با مراجعه به وبلاگ شماره مجازی نیز می‌توانید مقالاتی مانند دریافت شماره مجازی رایگان را مطالعه کنید.

سرویس های محبوب

موارد بیشتر