وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

آموزش ساخت حساب توییچ

01 مهر 1402
آموزش ساخت حساب توییچ

اگر از طرفداران بازی‌های ویدیویی باشید، حتما برای یک ‌بار هم که شده نام سرویس توییچ (Twitch) به گوشتان خورده است. این سرویس به عنوان بزرگترین سرویس در حوزه پوشش زنده بازی‌های ویدئویی و انجام گیم پلی ویدیو گیم شناخته می‌شود و روزانه صدها هزار استریم بازی در آن اجرایی می‌گردد. سرویس توییچ برای اولین بار کار خود را در سال 2011 آغاز کرد و توانست رشد بسیار زیادی با پخش مسابقات eSports پیدا کند. گفتنی است که این سرویس نه‌ تنها اجازه استریم بازی‌های ویدیویی را می‌دهد، بلکه قابلیت گپ زدن و صحبت‌های صمیمی را نیز برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. اگر قصد دارید تا به‌صورت حرفه‌ای از این سرویس برای دیدن استریم سایر گیمرها استفاده کنید و یا حتی علاقه‌مند هستید تا خودتان تبدیل به استریمر بازی‌های ویدیویی در سرویس توییچ شوید، به ساخت حساب توییچ و عضویت در این پلتفرم نیاز دارید. در ادامه این مطلب از وبلاگ شماره مجازی، به آموزش ساخت حساب توییچ پرداخته و نحوه تغییر اطلاعات اکانت Twitch را بررسی می‌کنیم. اگر قصد ثبت نام در توییچ را دارید، تا انتها همراه ما باشید.


توییچ چیست؟

توییچ به عنوان یکی از سرویس‌هایی شناخته می‌شود که توسط آمازون توسعه پیدا کرده است. با عضویت در این پلتفرم، می‌توانید از جریان بازی‌های ویدیویی و گیم پلی بازی‌های خود استریم تهیه کرده و یا ویدیوها و استریم‌هایی که توسط سایر افراد در سراسر جهان به اشتراک گذاشته می‌شود را به‌راحتی تماشا کنید. اگر به عنوان گیمر حرفه‌ای فعالیت کرده باشید، حتما می‌دانید که دسترسی به چنین امکاناتی برایتان بسیار هیجان‌انگیز محسوب می‌شود و می‌توانید با استفاده از این پلتفرم، لحظات فوق‌العاده‌ هیجان‌انگیزی برای خود رقم بزنید. جالب است بدانید که این امکان برایتان وجود دارد تا بتوانید کانال شخصی خود را ایجاد کرده و در این کانال اقدام به اشتراک‌گذاری محتواهای خود در حوزه بازی‌های ویدیویی کنید. همچنین می‌توانید به ‌راحتی کنسول‌های بازی پلی‌استیشن و ایکس‌باکس را به این سرویس وصل کرده و از طریق این کنسول‌ها بازی‌های خود را استریم کنید. حتی اگر از گیمرهای دارای کامپیوتر شخصی به حساب بیایید نیز می‌توانید با ساخت حساب توییچ، گیم پلی بازی‌های خود را با سایر علاقه‌مندان به صنعت بازی در سراسر جهان به اشتراک بگذارید.


نحوه ساخت حساب توییچ

توییچ چیست ؟ | خرید شماره مجازی آمریکا | نحوه ساخت حساب توییچ | خرید شماره مجازی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث محبوبیت سرویس استریم توییچ شده، این است که می‌توانید با استفاده از این سرویس هم از بازی کردن لذت ببرید و هم درآمد کسب کنید. برای ساخت حساب توییچ، می‌توانید از روش‌های مختلفی که متناسب با شرایط شما باشد، استفاده کنید. در ادامه، نحوه ساخت اکانت توییچ را با استفاده از روش‌های مختلف بررسی می‌کنیم:

ساخت حساب توییچ در کامپیوتر

اگر قصد ساخت حساب استریم در رایانه شخصی را داشته باشید، باید به وب‌سایت

 مراجعه کرده و بر روی عبارت Sign Up کلیک کنید. در مرحله بعدی، برای ثبت نام و ساخت حساب توییچ، باید فرم ثبت نام را که شامل نام کاربری، پسورد، تکرار پسورد، تاریخ تولد به‌صورت میلادی و ایمیل است تکمیل کنید. توصیه می‌شود که از همین ابتدا، نام کاربری مناسبی برای خود در نظر بگیرید تا شانس دیده شدن خود را افزایش دهید. پس از تکمیل این مرحله، حساب شما ساخته می‌شود و می‌توانید فعالیت خود را آغاز کنید.

مطلب پیشنهادی: وب مانی چیست؟

آموزش ساخت اکانت توییچ در گوشی

برای ساخت حساب توییچ و شروع استریم روی موبایل، می‌توانید برنامه مخصوص Twitch را از گوگل پلی یا اپ استور دریافت کنید. پیشنهاد می‌شود که در ابتدای کار، با استفاده از شماره تلفن همراه خود ثبت نام کنید و در مرحله بعدی، ایمیل را اضافه کنید. یک نکته مهم در ساخت اکانت توییچ در گوشی، فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ای است که نباید این کار را از یاد ببرید. بدون فعال کردن قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای یا Two-factor Authentication، قادر به شروع استریم بازی بر روی موبایل و کامیپوتر نخواهید بود. پس از ایجاد حساب کاربری، باید وارد اکانت شوید و به بخش تنظیمات امنیتی مراجعه کنید تا این ویژگی را فعال نمایید. ناگفته نماند که برای فعال کردن این ویژگی، باید از موبایل استفاده کنید.

اتصال پلی استیشن 4 به اکانت توییچ

هنگامی که دکمه share دسته بازی را فشار می‌دهید، گزینه استریم گیم پلی نمایش داده می‌شود. پلی استیشن 4 از شما می‌خواهد تا انتخاب کنید که کدام پلتفرم را برای استفاده بر می‌گزینید. در این مرحله، باید توییچ را انتخاب کنید و پس از آن فرآیند اتصال اکانت خود را آغاز کنید. برای انجام این کار، دو روش زیر را پیش رو دارید:

  1. می‌توانید کد QR روی صفحه را اسکن نمایید که کار بسیار آسانی محسوب می‌شود.
  2. می‌توانید از طریق موبایل یا رایانه به وب‌سایت Twitch.tv/activate مراجعه کنید و کد مخصوصی را که بر روی صفحه نمایش مشاهده می‌کنید را وارد نمایید.

ساخت حساب توییچ از طریق آمازون

اگر قصد داشته باشید به‌صورت حرفه‌ای از توییچ استفاده کنید، می‌توانید حساب خود را به اکانت توییچ پرایم تبدیل نمایید. لازم به ذکر است که سرویس توییچ از زیر مجموعه‌های شرکت آمازون محسوب می‌شود و این امکان وجود دارد تا بتوانید حساب کاربری آمازون خود را به Twitch متصل کرده و از آن استفاده کنید. برای انجام این کار، باید ابتدا وارد صفحه Amazon Prime  شده و برای ورود سایت بر روی دکمه Sign In کلیک کنید و با وارد کردن اطلاعات حساب خود، وارد اکانت آمازون پرایم شوید. پس از ورود به اکانت، لینکی با نام Twitch Prime را مشاهده می‌کنید که باید بر روی آن کلیک نمایید. در مرحله بعدی، باید بر روی روی دکمه زرد رنگی که بر روی آن عبارت Connect your Twitch Account نوشته شده کلیک کنید. با پشت سر گذاشتن این مرحله، حساب توییچ پرایم اکانت شما فعال می‌گردد و می‌توانید تا 30 روز به‌صورت رایگان از امکانات آن استفاده کنید. پس از انتخاب دکه زرد، وارد بخشی می‌شوید که باید درخواست خود را برای دریافت توییچ پرایم و سینک اطلاعات حساب آمازون با وب‌سایت توییچ تایید کنید که برای انجام این کار، باید بر روی روی دکمه Confirm کلیک نمایید.


نحوه استریم بر روی ایکس باکس

ساخت توییچ پرایم | نحوه استریم بر روی ایکس باکس | خرید شماره مجازی ارزان

ایکس باکس بدون نصب برنامه، قابلیت پشتیبانی از توییچ را در اختیار شکا قرار نمی‌دهد؛ چراکه مایکروسافت مالکیت Mixer را در اختیار دارد و کار خود را باید با نصب برنامه توییچ آغاز کنید. برای نصب Twitch مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا باید به فروشگاه مایکروسافت مراجعه کنید و سپس در قسمت جستجو، اسم Twitch را سرچ کرده و آن را نصب نمایید.
  2. در این مرحله، باید برنامه را به اکانت خود متصل کنید که این مرحله نیز مشابه اتصال پلی استیشن 4 است. پس از اینکه برای اولین بار برنامه را اجرا کردید، یک کد 6 رقمی دریافت می‌کنید که باید آن را در وب‌سایت Twitch.tv/activate وارد نمایید. لازم به ذکر است که برای انجام این کار، به موبایل یا رایانه نیاز دارید.

پس از انجام این مراحل، می‌توانید دستگاه‌های خود را وصل کنید:

  1. قابلیت اتصال هرگونه وب کم به ایکس باکس وان وجود دارد و می‌توانید از میکروفن‌ها و هدست‌های مختلفی استفاده کنید. تمامی دستگاه‌ها را به ایکس باکس متصل نمایید و از متصل بودن وب کم و هدست اطمینان پیدا کنید. در مرحله بعدی، با مراجعه به Settings > Account > Privacy and Online Safety > Xbox Live Privacy > View Details and Customize می‌توانید تغییرات زیر را اعمال کنید.
  2. برای اعمال تغییرات، باید به بخش Game Content رفته و گزینه‌های You can broadcast gameplay و You can share content made using Kinect or another camera  را فعال کنید.
  3. در این مرحله، در قسمت Online Status and History، باید گزینه Everybody را فعال کنید.
  4. پس‌از آنکه وارد بازی شدید، می‌توانید راحت به استریم بپردازید.

مطلب پیشنهادی: کسب درآمد دلاری از یوتیوب


تغییر اطلاعات اکانت توییچ چگونه است؟

پس از تایید اکانت خود، اگر قصد داشته باشید وارد اکانت شوید، می‌توانید به راحتی حساب خود در توییچ را مطابق با نیاز خود سفارش‌سازی کنید. برای دسترسی به تنظیمات سحساب خود، کافیست بر روی نام کاربری خود در گوشه سمت راست صفحه کلیک کرده و سپس گزینه Profile را انتخاب کنید. پس از ورود به بخش Profile، می‌توانید در صفحه باز شده به انجام کارهای چون آپلود تصویر برای پروفایل، نوشتن بیو برای صفحه خود و مشاهده همه ویدئوهایی که آپلود کرده‌اید، بپردازید و صفحه خود رد وب‌سایت توییچر ا بررسی کنید. همچنین می‌توانید اطلاعات حساب خود را ویرایش و شخصی‌سازی کنید که برای انجام این کار، باید به صفحهChannel  بروید.


با ساخت حساب توییچ لحظات فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید!

اگر قصد دسترسی به بازی‌های ویدیویی را داشته باشید، به ساخت حساب توییچ نیاز دارید. ساخت اکانت توییچ بسیار آسان است و می‌توانید از طریق سیستم‌های مختلف و با رعایت نکات کوچک، حساب جذابی در این پلتفرم برای خود به وجود بیاورید. با ساخت حساب در این پلتفرم، نه تنها اجازه استریم بازی‌های ویدیویی، بلکه قابلیت گپ زدن و صحبت‌های صمیمی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد و از این طریق، می‌توانید لحظات هیجان‌انگیز و فوق‌العاده‌ای تجربه کنید. در این مطلب از وبلاگ شماره مجازی، ساخت حساب Twitch را از طرق گوشی، کامپیوتر، آمازون و غیره بررسی کردیم تا بتوانید متناسب با شرایط خود و سیستمی که در دسترس دارید، حساب توییچ خود را ایجاد کنید. اگر سوالی درباره نحوه ساخت این اکانت داشته باشید، می‌توانید در قسمت دیدگاه با ما در میان بذارید تا در کمترین زمان به سوالات شما پاسخ دهیم.

سرویس های محبوب

موارد بیشتر