وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

نحوه ساخت اکانت تیک تاک

09 شهریور 1402
نحوه ساخت اکانت تیک تاک

حتما تا به حال در پلتفرم‌های مختلفی شاهد ویدئوهای جذاب چند ثانیه‌ای از فعالیت‌های جوانان و نوجوانان بوده‌اید و به همین دلیل درباره نحوه ساخت اکانت تیک تاک سؤال‌هایی در ذهن شما به وجود آمده است. تیک تاک یکی از جدیدترین پلتفرم‌هایی است که با فراهم کردن امکانات پیشرفته برای ساخت و انتشار ویدئو توانسته نسل نوجوان و جوان را به طرز شگفت‌انگیزی به خود جذب کند. این اپلیکیشن که تاکنون بیش از یک میلیون نصب فعال داشته، توانسته به خوبی با یوتیوب رقابت کرده و جایگاه خود را در بین جوامع مختلف تثبیت کند.
شاید جالب باشد بدانید، شما برای مشاهده این ویدئوها و حضور در فضای تیک تاک نیازی به ساخت اکانت ندارید؛ اما اگر قصد دارید در این بستر مشارکت بیشتری داشته باشید، لازم است از طریق روش‌های مختلفی که این اپلیکشین پیش روی شما قرار داده ثبت‌نام کنید. در ادامه این مقاله از وبسایت شماره مجازی ما را همراهی کنید تا اطلاعات تکمیلی در این حوزه کسب کنید. 


تیک تاک چیست؟

تیک تاک یک پلتفرم چینی است که روی هر دو سیستم‌عامل اندروید و ios نصب می‌شود. این شبکه اجتماعی که بر پایه موزیک بنا شده بود، در ماه‌های اول توانست دنیا را از موزیک ویدئوهای 3 تا 15 ثانیه‌ای شاد و خاطره‌انگیزی که توسط نوجوانان تولید شد، شگفت‌زده کند.
تیک تاک با مزایا و قابلیت‌های خاصی که در اختیار این نسل پر از شور و هیجان قرار داد، باعث بروز و ظهور خلاقیت‌های جالبی در عرضه موزیک ویدئو، رقص و سایر حرکات نمایشی شد. برخی از امکانات رایگان تیک تاک عبارتند از:

  • فیلترها و جلوه‌های ویژه قابل استفاده در عکس و ویدئو
  • موسیقی‌های متعدد
  • بیش از 100 برچسب ایموجی

 

نحوه ساخت اکانت تیک تاک

قبل از آنکه با نحوه ساخت اکانت تیک تاک آشنا شوید، لازم است این اپلیکیشن را از گوگل پلی یا سایر مراجع دانلود اپلیکیشن دانلود و روی تلفن همراهتان نصب کنید. البته می‌دانید که این اپلیکیشن در ایران فیلتر است و برای استفاده از آن مانند بسیاری از پلتفرم‌ها نیاز به یک فیلترشکن خواهید داشت. بعد از نصب تیک تاک و روشن کردن فیلترشکن می‌توانید برای ساخت اکانت اقدام کنید.
یکی از ویژگی‌های تیک تاک که باعث رضایت کاربران آن نیز شده، روش‌های متفاوتی است که برای ساخت اکانت پیش روی شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از شماره تلفن، ایمیل یا حتی سایر شبکه‌های اجتماعی یک اکانت شخصی بسازید. البته باید بگوییم شما نمی‌توانید از هر یک از این موارد برای ساخت اکانت‌ها دیگر استفاده کنید. به این معنی که با هر شماره تلفن، ایمیل و ... فقط می‌توانید یک اکانت تیک تاک داشته باشید.


نحوه ساخت اکانت تیک تاک از طریق شماره تلفن

اگر قصد دارید از طریق شماره تلفن یک اکانت تیک تاک بسازید بهتر است یادتان باشد که شماره‌های داخل ایران مجاز به استفاده از این اپلیکیشن نیستند. در چنین مواردی در اختیار داشتن یک شماره مجازی می‌تواند راه گشا باشد.
Virtual Number یکی از مراجع معتبر ارائه دهنده انواع شماره‌های مجازیست که به شما کمک می‌کند بسیاری از معضلات فیلترینگ را پشت سر بگذارید. شما می‌توانید بعد از تهیه شماره مجازی اختصاصی خود از این سایت، موارد زیر را انجام داده و یک اکانت تیک تاک داشته باشید:

  1. اپلیکیشن تیک تاک را روی گوشی اندروید یا آیفون خود باز کنید.
  2. در قسمت پایین صفحه گزینه «من-ME» را انتخاب نمایید.
  3. نام کاربری که در بالای صفحه قرار دارد را لمس کنید.
  4. با انتخاب گزینه «افزودن حساب- add account» وارد مرحله بعدی شوید.
  5. حالا زمان آن است که شماره موبایل یا ایمیل را انتخاب نمایید.
  6. قسمت use a phone or email را مشخص کنید.
  7. تاریخ تولدتان را به میلادی وارد کرده و به اپلیکیشن اجازه دهید سن شما را بداند.
  8. با وارد کردن شماره تلفن مجازی که از Virtual Number خریداری کردید و انتخاب send code منتظر ارسال یک کد 4 رقمی باشید.
  9. با وارد کردن کد شما آخرین مرحله ساخت اکانت تیک تاک را با موفقیت پشت سر می‌گذارید. می‌بینید که نحوه ساخت اکانت تیک تاک از طریق شماره مجازی از سایر روش‌ها کاربردی‌تر است.


نحوه ساخت اکانت تیک تاک از طریق ایمیل

معرفی تیک تاک | نحوه ساخت اکانت تیک تاک | خرید شماره مجازی امریکا | خرید شماره مجازی

نحوه ساخت اکانت تیک تاک از طریق ایمیل شاید کمی متفاوت باشد و شما را درگیر چالش‌های بعدی کند؛ زیرا پلتفرم تیک تاک به موقعیت جغرافیایی ایران نیز حساس است و اگر تشخیص دهد که شما از داخل ایران قصد استفاده از این اپلیکشن را دارید ادامه مسیر را برایتان مسدود خواهد کرد. به این ترتیب که مدام با پیغام no network connection مواجه می‌شوید.
پس بهتر از قبل از اقدام به ساخت اکانت، سیم‌کارت را از گوشی خارج کرده تا موقعیت جغرافیایی شما ردیابی نشود و با وای فای خانگی و فیلترشکن کار خود را ادامه دهید.

  1. اپلیکیشنTik Tok را باز کنید.
  2. قسمت سمت راست و پایین صفحه گزینهme  را انتخاب نمایید.
  3. بالای صفحه نام کاربری خود را لمس کنید.
  4. روی گزینه افزودن اکانت add account ضربه بزنید.
  5. حالا قسمت تلفن یا ایمیل را تعیین کنید.
  6. تاریخ تولد خود را به‌درستی با فرمت میلادی بزنید.
  7. بالای صفحه گزینه ‌ایمیل را انتخاب نمایید.
  8. بعد از وارد کردن ایمیل گزینه Next را بزنید.
  9. یک کد 4 رقمی برای شما ایمیل می‌شود که باید وارد کنید.
  10. یک رمز عبور ترکیب شده از حروف و اعداد را ثبت کرده و مجددNext  را بزنید.
  11. نام کاربری دلخواهتان را وارد کرده و گزینه ثبت‌نام را انتخاب کنید تا مرحله نهایی ساخت اکانت شما به پایان برسد.

بعد از اینکه از ثبت‌نام خود اطمینان حاصل کردید می‌توانید مجددا سیم‌کارت خود را وارد نمایید. البته دقت کنید که بعد از هر بار Log out شدن، مجددا باید این پروسه خروج سیم‌کارت را تکرار کنید.


نحوه ساخت اکانت تیک تاک از طریق سایر شبکه‌های اجتماعی

ممکن است نحوه ساخت اکانت تیک تاک از این طریق کمی جالب به نظر بیاید؛ اما خب بهتر است به این نکته توجه کنید که اطلاعات اکانت‌های شما مشابه خواهد بود و مخاطبین به راحتی به شما دسترسی خواهند داشت.

  1. برنامه Tik Tok را روی گوشی android یا iphon خود باز کنید.
  2. گزینهme  را مطابق موارد قبل انتخاب نمایید و روی نام کاربری ضربه بزنید.
  3. حالا گزینه افزون حساب add account را انتخاب نمایید.
  4. پلتفرم‌های مختلفی که در آن حساب کاربری دارید برای شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید از طریق اینستاگرام، توییتر، فیس‌بوک و گوگل اکانت تیک تاک خود را راه‌اندازی کنید.
  5. البته کاربران آیفون احتمالا یک پیغام پاپ آپ دریافت کنند مبنی بر اینکه تیک تاک قصد دارد از طریق اکانت دیگر شما (اینستاگرام، توییتر یا هر پلتفرمی که انتخاب کرده‌اید) به سیستم وارد شود. در این حالت کافیست گزینه Continue را بزنید و با انتخابSIGN UP  وارد حساب جدید تیک تاک خود شوید.

 

چالش‌هایی که در ساخت اکانت تیک تاک با آن روبه‌رو خواهید شد!

علاوه بر گزینه‌ای که در شناسایی لوکیشن باید رعایت کنید تا از تیک تاک استفاده نمایید، ممکن است با برخی چالش‌های دیگر نیز درگیر شوید که عبارت‌اند از: 

  • کند بودن سرعت اینترنت یا قطعی مداوم آن
  • سیستم‌عامل گوشی شما به‌روز نباشد.
  • اختلال در اتصال وی پی ان
  • حافظه cash تیک تاک پر باشد.
  • ممکن است اپلیکیشن شما به‌روزرسانی نشده باشد.

 

شماره مجازی اختصاصی؛ دریچه‌ای به دنیای بدون محدودیت

در این محتوا با بررسی نحوه ساخت اکانت تیک تاک از طریق شماره تلفن، ایمیل و اکانت سایر پلتفرم‌ها، سعی کردیم استفاده از این اپلیکشن جذاب و جوان پسند را برای شما آسان کنیم. البته باید بدانید که یکی از شرایط استفاده از Tik Tok داشتن سن بالای 13 است و در هنگام ثبت تاریخ تولد حتما باید به این نکته دقت کنید. یکی از محدودیت‌های بزرگی که مانع استفاده از تیک تاک در ایران می‌شود، فیلتر بودن آن است. البته این معضل را نیز می‌توان به کمک تغییر ip یا فیلترشکن یا استفاده از شماره مجازی به راحتی پشت سر گذاشت. سایت vitual number برای دور زدن مشکل فیلترینگ و فراهم کردن اینترنتی آزاد برای همگان همه تلاش خود را به کار گرفته تا شما به راحتی از تیک تاک و سایر بسترهای موجود در اینترنت که برای ایران محدود شده‌اند، بهره ببرید.

سرویس های محبوب

موارد بیشتر