وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

چگونه با TextMe شماره مجازی بسازیم؟

12 شهریور 1402
چگونه با TextMe شماره مجازی بسازیم؟

شماره مجازی یکی از مواردی است که در دنیای ارتباطات امروزی بسیار پرکاربرد بوده و بسیاری از افراد از این نوع شماره‌‌ها در موارد مختلفی استفاده می‌کنند. در این زمینه TextMe یکی از برنامه‌هایی است که می‌توانید به راحتی با استفاده از آن شماره مجازی مورد نظر خود را تهیه کرده و از آن استفاده کنید. شما می‌توانید به صورت اختصاصی و رایگان، یک شماره مجازی داشته باشید از آن برای پیامک، تماس صوتی و تصویری استفاده کنید.
برای ساخت شماره مجازی روش‌های متنوع و برنامه‌های مختلفی وجود دارند؛ اما برنامه TextMe یکی از نرم افزارهای معتبر در این زمینه است که کاربران بسیاری در بیشتر کشورهای دنیا از آن استفاده می‌کنند. دسترسی به این برنامه در ایران با محدودیت مواجه است و کاربران ایرانی نمی‌توانند از این برنامه استفاده کنند؛ اما ما در این مقاله از شماره مجازی به بررسی روش ساخت شماره مجازی در این برنامه پرداخته‌ایم. اگر شما نیز به ساخت شماره مجازی امن و رایگان علاقه دارید، در ادامه با ما همراه شوید.


معرفی برنامه TextMe 

برای ساخت شماره مجازی، اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارند که برنامه تکست می یکی از معتبرترین آن‌ها به شمار می‌رود. این برنامه دارای ویژگی‌های متعددی است که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. پیش از هر چیز باید بدانید که این برنامه رایگان بوده و شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه از امکانات آن برخوردار شوید؛ هرچند که امکان خرید اشتراک پرمیوم در آن نیز وجود دارد تا به قابلیت‌های بیشتری در برنامه دسترسی داشته باشید.
این برنامه در سیستم‌ عامل‌های اندروید، iOS قابل استفاده خواهد بود. برای استفاده از آن در وب اپ باید از قبل حساب کاربری داشته باشید. همچنین، کاربران ویندوز نیز برای استفاده از این نرم افزار باید دسترسی به گوشی از طریق کامپیوتر را فعال کنند.


مزایا و معایب استفاده از برنامه TextMe

برنامه تکست می قابلیت‌های بسیار دارد و در کنار این ویژگی‌ها، معایبی نیز خواهد داشت. در ادامه با برخی از مزایا و معایب استفاده از این برنامه آشنا می‌شویم:

مزایای استفاده از برنامه TextMe

برنامه TextMe امکانات و قابلیت‌های جذابی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه، تماس صوتی و تصویری با کیفیتی داشته باشید و از خدمات پیامکی آن نیز استفاده کنید. تمام این امکانات به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. 
در این برنامه قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی قابلیت‌های پرمیوم را خریداری کرده و خدمات بین المللی را فعال کنید. با این کار ویژگی‌های اضافی مانند پیغام گیر صوتی، شماره‌های سفارشی و غیره در اختیار شما قرار می‌گیرد. 
در این برنامه قادر خواهید بود شماره‌های مختلف از کشورهای آمریکا، کانادا، انگلیس و بیش از 40 کشور دیگر را به صورت رایگان تهیه کنید. همچنین، یک کاربر می‌تواند بیش از یک شماره مجازی در اختیار داشته باشد. با استفاده از برنامه TextMe شما می‌توانید تماس‌های خود را انتقال دهید و یا به صورت گروهی چت کنید.

معایب استفاده از برنامه TextMe

استفاده از این برنامه در کنار مزایای جذابی که دارد، معایبی نیز به همراه خواهد داشت. یکی از مهمترین ایردات استفاده از TextMe، عدم دسترسی به آن در برخی از کشورها از جمله ایران است. کاربران ایرانی برای ورود به برنامه و ساخت شماره مجازی باید از VPN استفاده کنند. همچنین، تماس‌های ضروری این برنامه در این کشورها نیز در دسترس نیست. یکی دیگر از معایب برنامه تکست می این است که پیامک‌های رایگان آن محدود است و برای دسترسی به تعداد پیامک نامحدود باید از اشتراک پرمیوم استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: کاربردهای اصلی شماره مجازی


ساخت شماره مجازی با TextMe

text me چیست ؟ | نحوه ساخت شماره مجازی با Text Me | خرید شماره مجازی ارزان | خرید شماره مجازی

ساخت شماره مجازی با استفاده از برنامه TextMe بسیار ساده است و با انجام تنها چند مرحله شما می‌توانید شماره مورد نظر خود را داشته باشید:

  • برای این کار ابتدا باید این برنامه را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید. با توجه به این که ایران در لیست کشورهایی است که دسترسی آن به برنامه محدود شده؛ بنابراین بهتر است پیش از دانلود، فیلترشکن خود را روشن کرده و لوکیشن آن را روی آمریکا یا انگلیس قرار دهید. همچنین،‌ بهتر است که حافظه‌ی گوگل پلی خود را پیش از دانلود پاک کنید؛ زیرا این برنامه با توجه به جست و جو‌های گذشته شما و تشخیص حساب کاربری ایرانی، امکان دسترسی کاربران را نخواهد داد.
  • پس از این که وارد برنامه شدید، از شما اجازه دسترسی به مخاطبان، میکروفون و اسپیکر را درخواست می‌کند. پس از تایید درخواست، گزینه Get started را بزنید و برای ایجاد حساب کاربری، از ایمیل، حساب فیسبوک یا حساب کاربری گوگل استفاده کنید.
  • گزینه Create an account را بزنید. در این مرحله از شما خواسته می‌شود تا یک شماره مجازی را انتخاب کنید.
  • شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید و Confirm را بزنید.
  • اکنون شما می‌توانید ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. همچنین،‌ باید به دو سوال امنیتی پاسخ دهید تا امنیت حساب کاربری شما و شماره انتخاب شده تامین شود.
  • در انتها روی Register کلیک کنید تا حساب کاربری شما تایید و ساخته شود.

به همین سادگی صاحب یک شماره مجازی معتبر و ایمن خواهید شد. در این برنامه، با توجه به لوکیشنی که با آن وارد برنامه شده‌اید به شما شماره مجازی پیشنهاد داده می‌شود که شماره‌های محلی خواهند بود. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، شماره‌های بین المللی را از میان شماره 15 کشور مختلف انتخاب کنید؛ اما این کار نیازمند خرید اشتراک خواهد بود. برای دریافت شماره جدید، مراحل زیر را طی کنید:

  • در برنامه و صفحه کاربری خود، روی Me کلیک کرده و گزینه My numbers را انتخاب کنید.
  • از میان کشورهای موجود، روی کشور مورد نظر کلیک کرده و شماره‌ای که می‌خواهید را انتخاب کنید.
  • پس از این که شماره را انتخاب کردید، صاحب آن خواهید شد و می‌توانید از تماس و پیامک آن استفاده کنید.

در برنامه TextMe ممکن است برخی پیام‌های اسپم را مزاحم دریافت کنید و یا بخواهید ارتباط خود با فردی دیگر را قطع کنید. برای این کار، روی مکالمه مورد نظر بزنید و وارد آن شوید. پس از این کار، سه نقطه عمودی بالای صفحه را بزنید و از میان گزینه‌های موجود، Block را انتخاب کنید. به همین راحتی، شما می‌توانید افراد مزاحم را بلاک کنید.


جایگزین‌های برنامه TextMe 

برنامه TextMe یکی از معتبرترین برنامه‌های دریافت شماره مجازی به شمار می‌رود؛ اما دسترسی کاربران ایرانی به آن محدود شده و برای دانلود آن از گوگل پلی یا اپ استور، با مشکل مواجه خواهند شد؛ زیرا این برنامه‌ها با توجه به فعالیت‌های گذشته شما لوکیشن شما را تشخیص داده و اعلام می‌کنند که این برنامه در منطقه شما در دسترس نخواهد بود. برای TextMe برنامه‌های جایگزین متعددی وجود دارند. شما می‌توانید از گوگل ویس استفاده کنید. این برنامه نیز برای کاربران ایرانی در دسترس نیست و برای استفاده باید از فیلترشکن استفاده کنید. با توجه به این که شماره مجازی از اهمیت زیادی برخوردار است، سعی کنید که آن را از مراجع معتبر خرید شماره مجازی را انجام دهید. برای دریافت انواع شماره مجازی معتبر و منحصر به فرد، از محصولات ما در شماره مجازی دیدن کنید تا بهترین شماره مجازی‌ها را دریافت کنید.

سرویس های محبوب

موارد بیشتر