وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

حذف اکانت تردز بدون پاک شدن اکانت اینستاگرام!

18 آبان 1402
حذف اکانت تردز بدون پاک شدن اکانت اینستاگرام!

با گسترش روزافزون شبکه‌های اجتماعی و تعاملات آنلاین، بسیاری از کاربران به دنبال راهکارهایی هستند تا از امکانات اینستاگرام بهره ببرند، اما در عین حال از نگرانی‌ها و احتمال حذف حساب و اطلاعات شخصی خود مطمئن شوند. حذف اکانت تردز بدون پاک شدن اکانت اینستاگرام یکی از این نگرانی‌هاست که در این مقالات به بررسی و تبیین راهکارها و تکنیک‌های مختلف برای این امر پرداخته می‌شود. با مطالعه این مقاله کاربران قادر خواهند بود تا با آگاهی بیشتری نسبت به حذف اکانت تردز بدون پاک شدن اینستاگرام، تصمیمات مناسب‌تری درباره حذف اکانت تدرز خود اتخاذ کنند. 


تردز اینستاگرام چیست؟

تردز Threads یک شبکه اجتماعی جدید از تیم اینستاگرام است که برای اشتراک گذاری محتوای متنی طراحی شده است. این شبکه اجتماعی تحت مدیریت متا، پس از گذشت 24 ساعت توانسته رکورد شکنی کرده و 30 میلیون کاربر را به طرف این اپلیکیشن هدایت کند. این اتفاق در دنیای شبکه‌های اجتماعی بی‌سابقه بوده و تردز به عنوان یک رقیب جدی برای توییتر شناخته می‌شود. در تردز کاربران می‌توانند متن‌های خود را به همراه عکس، ویدیو و گیف با دیگران به اشتراک بگذارند. همچنین، این امکان وجود دارد تا حساب‌های اینستاگرامی که دنبال می‌کنید یا صفحات جدید با محتوای جذاب را در تردز دنبال کنید و با دیگر کاربران ارتباط برقرار نمایید.


فرایند نصب تردز چگونه است؟

تردز یک برنامه مستقل از اینستاگرام است و برای استفاده باید نسخه‌ای اختصاصی از آن را برای سیستم‌عامل‌های Android 7 و iOS 14 و بالاتر دانلود کنید. برای نصب تردز می‌توانید به فروشگاه اپ استور یا گوگل پلی مراجعه کرده و نسخه مناسب برای گوشی خود را پیدا کنید. همچنین، می‌توانید از داخل اپ اینستاگرام، با مراجعه به قسمت تنظیمات، بخش Threads را اضافه و از آن استفاده کنید. بعد از نصب تردز، در پروفایل اینستاگرام شما یک عدد نمایش داده می‌شود که نشان‌دهنده این است که چندمین نفری هستید که این برنامه را نصب کرده‌اید.


چگونه حساب کاربری در تردز بسازیم؟

برای استفاده از تردز نیازی به ایجاد حساب کاربری جداگانه نیست. شما می‌توانید با حساب اینستاگرامی خود وارد تردز شوید. برای این کار باید ابتدا نرم‌افزار تردز را نصب کرده و با اکانت اینستاگرامی که می‌خواهید از آن استفاده کنید، وارد برنامه شوید. در صفحه اصلی تردز تمام حساب‌های اینستاگرامی شما نمایش داده می‌شوند و شما می‌توانید یکی یا همه آنها را انتخاب کنید. از این پس می‌توانید محتوای خود را به اشتراک بگذارید، از اکانت‌های دیگر دیدن کنید و با دنیای جذاب تردز آشنا شوید.
با آشنایی درست با فضای داخلی برنامه تردز می‌توان به راحتی با این اپلیکیشن کار کرد. تردز به دلیل شباهت‌هایی که با اینستاگرام و توییتر دارد، بسیار آسان به نظر می‌رسد.

مطلب پیشنهادی: ساخت استیکر از روی عکس در اینستاگرام


برخی از امکانات ویژه تردز

با ورود به تردز جدید، امکان اشتراک‌گذاری پست‌ها و استوری‌ها در اینستاگرام و حتی توییتر وجود دارد. در بخش بالای صفحه پروفایل، آیکون اینستاگرام قرار گرفته که با کلیک بر روی این آیکون، می‌توانید پروفایل اینستاگرام خود را مشاهده کنید.
یکی از ویژگی‌های مهم تردز این است که هنگامی که پست جدیدی منتشر می‌کنید، این پست به افرادی نمایش داده می‌شود که شما را فالو نمی‌کنند. این بدان معناست که حتی افرادی که شما را دنبال نمی‌کنند، می‌توانند پست‌های شما را ببینند و در صورت تمایل، پیج اینستاگرام شما را دنبال کنند.
در مورد رقابت میان توییتر و تردز، اطلاعات حاکی از آن است که تردز توانسته در کمتر از ۵ روز بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر جذب کند. این در مقایسه با رشد چت‌جی‌پی‌تی که دو ماه طول کشید تا به ۱۰۰ میلیون کاربر برسد و تیک‌تاک که در ۹ ماه به صد میلیون کاربر رسید، نشان‌دهنده رکورد بسیار سریع و قابل توجه تردز است.
تردز پلتفرم جدیدی در دنیای رسانه‌های اجتماعی، با دسترسی به حدود ۲۰۰ میلیون کاربر فعال، به سرعت رقیب جدی برای توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود. این پلتفرم پس از خرید توسط ایلان ماسک و جذب بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در کمتر از ۵ روز، رشد فوق‌العاده‌ای را از خود نشان داده است.
برخلاف توییتر، برای ثبت نام در تردز نیازی به شماره مجازی آمریکا ندارید. همه کاربرانی که اکانت اینستاگرام دارند، می‌توانند از همان اکانت خود به راحتی تردز را نصب کنند. در صورت تمایل به ارتقا امنیت، می‌توانید از شماره مجازی اینستاگرام برای ثبت نام در تردز استفاده کنید.
تردز با امکانات اختصاصی خود، به کاربران امکان می‌دهد تا کنترل کاملی بر پست‌ها و گفتگوهای خود داشته باشند. شما می‌توانید تنظیماتی انجام دهید تا مشخص شود چه کسی می‌تواند پست شما را منشن یا ریپلای کند. همچنین می‌توانید کلماتی را مشخص کنید که اگر در پاسخ یک کاربر وجود داشته باشد، آن پاسخ مخفی شود. امکان آنفالو و بلاک کاربران ناخواسته نیز در این پلتفرم وجود دارد. ارتباط تردز با اینستاگرام نیز بسیار ساده است. کافیست اکانت‌های دو پلتفرم را به هم متصل کنید تا به آسانی بین آنها جابه‌جا شوید.
اگر به دنبال یک تجربه جدید در دنیای رسانه‌های اجتماعی هستید که هم امنیت بالا و هم امکاناتی فراوان دارد، تردز گزینه‌ای عالی است. همچنین، این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نگرانی از کاربران ناخواسته محافظت کنید و تجربه‌ای امن و مطمئن در دنیای مجازی داشته باشید.


مزایا و معایب تردز اینستاگرام

نگهداشتن اکانت اینستاگرام با حذف اکانت تردز | مزایا و معایب تردز | خرید شماره مجازی | خرید شماره مجازی ارزان

تردز یک شبکه اجتماعی متن محور با مزایا و معایب خاص خود است. این برنامه برای کاربرانی که می‌خواهند به سرعت و به راحتی ارتباط برقرار کنند و محتوای متن محور به اشتراک بگذارند، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. برخی از مزایا و معایب تردز عبارتند ‌از:

مزایای تردز

  1. محدودیت کاراکتری: در تردز شما می‌توانید پست‌هایی تا 500 کاراکتر ارسال کنید.
  2. تصاویر و ویدئوها: این امکان وجود دارد که تا 5 دقیقه ویدیو یا تصویر به پست‌های خود اضافه کنید.
  3. فالویینگ خودکار: شما می‌توانید فالویینگ‌های اینستاگرام خود را به صورت خودکار مدیریت کنید.
  4. آشنایی با کاربران جدید: با استفاده از تردز می‌توانید کاربران بیشتری را به اینستاگرام خود معرفی کنید.

معایب تردز

  1. پیام خصوصی: ارسال پیام‌های خصوصی و دایرکت در تردز ممکن نیست.
  2. استفاده از هشتگ و تگ لوکیشن: تردز فعلاً از هشتگ استفاده نمی‌کند و امکان تگ لوکیشن ندارد.
  3. حذف حساب: برای حذف تردز باید حساب اینستاگرام خود را نیز حذف کنید؛ اگرچه امکان غیرفعال کردن آن نیز وجود دارد.
  4. جستجو کلمات کلیدی: امکان جستجو کلمات کلیدی در تردز وجود ندارد.
  5. نداشتن اکسپلورر: تردز امکان نمایش ترندها و موضوعات داغ مانند اکسپلور اینستاگرام ندارد.
  6. سوییچ بین اکانت‌ها: امکان سوئیچ بین اکانت‌ها وجود ندارد و برای استفاده از هر اکانت باید به صورت جداگانه وارد شوید.

 

آیا می توان حساب تردز را حذف کنید؟

بله، این کار امکان‌پذیر است؛ اما باید به یاد داشته باشید که حذف حساب تردز به طور همزمان به حذف حساب اینستاگرام شما منجر خواهد شد. این مورد به این دلیل است که Threads با اینستاگرام ادغام شده و هیچ گزینه مستقلی برای حذف حساب تردز در این برنامه وجود ندارد.
شاید به نظر برسد که این یک استراتژی نادرست است؛ اما از آنجایی که Threads به حساب اینستاگرام شما متصل شده، هر گونه تغییر در حساب Threads به سرعت در اینستاگرام نیز اعمال می‌شود. حتی می‌توانید فالوورهای خود را با یک کلیک دنبال کنید. این نکته باعث شده که برنامه به سرعت باعث جذب بیش از ۵۰ میلیون کاربر شود.
با این حال، اگر تمایل دارید حساب Threads خود را فعال نگه دارید، ولی برای مدتی از آن استفاده نکنید می‌توانید حساب را غیرفعال کنید. این کار به معنای غیرفعال کردن حساب تردز است؛ اما حساب اینستاگرام شما را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. همچنین، می‌توانید پیش از غیرفعال کردن حساب، پست‌های Threads خود را حذف کنید.
لطفاً به یاد داشته باشید که غیرفعال کردن حساب تردز، حساب اینستاگرام شما را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد؛ اما هرگونه تغییر در حساب اینستاگرام شما بر روی حساب تردز نیز اثر خواهد داشت. برای غیرفعال کردن حساب تردز باید به برنامه Threads در گوشی خود مراجعه کنید.

  • به نوار ابزار پایین صفحه نگاه کنید و به بخش پروفایل بروید.
  • سپس در گوشه سمت راست بالای صفحه، روی دو خط ضربه بزنید تا به بخش تنظیمات دسترسی پیدا کنید.
  • از منوی تنظیمات به بخش حساب بروید.
  • سپس روی گزینه "غیرفعال کردن پروفایل" ضربه بزنید.

حالا حساب تردز شما غیرفعال شده و هر زمان که بخواهید، می‌توانید این حساب را دوباره فعال کنید. با این روش می‌توان هم اکانت تردز را غیر فعال کرد و هم به اکانت اینستاگرام آسیبی وارد نخواهد شد. 


تردز را بدون از دست دادن اینستاگرام حذف کن!

در حال حاضر، هیچ روش رسمی برای حذف اکانت تردز بدون پاک شدن اکانت اینستاگرام وجود ندارد. تنها راه برای انجام این کار، استفاده از روش‌های غیر رسمی است که ممکن است خطرناک باشند و باعث از دست رفتن اطلاعات یا آسیب به حساب اینستاگرام شما شوند. بهترین راه برای حذف اکانت تردز بدون پاک شدن اکانت اینستاگرام، غیرفعال سازی موقت آن است که باعث می‌شود اکانت شما از دید سایر کاربران پنهان شود و پس از گذشت 30 روز به طور خودکار حذف خواهد شد.
از شما دعوت می‌شود با مطالعه دیگر مقالات موجود در وبلاگ شماره مجازی اطلاعات جامعی در خصوص اخبار دنیای آنلاین و مجازی و همچنین راه‌حل‌های معتبری جهت رفع مشکلات خود مانند آموزش ساخت شماره مجازی رایگان را به دست آورید. وبسایت شماره مجازی با ارائه خدمات فروش شماره مجازی آمریکا و دیگر کشور‌ها زمینه خرید آسان با ضمانت امنیت و قیمت را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

سرویس های محبوب

موارد بیشتر