وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

کسب درآمد دلاری از یوتیوب + همه آنچه باید در مورد کسب درآمد از یوتوب بدانید!

21 شهریور 1402
کسب درآمد دلاری از یوتیوب + همه آنچه باید در مورد کسب درآمد از یوتوب بدانید!

یوتیوب یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سرویس‌های اشتراک ویدئو و یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد دلاری است. فعالیت مستمر و تولید محتوا در یوتیوب منجر به کسب درآمد دلاری برای بسیاری از کاربران شده است. آیا شما هم می‌خواهید یکی از این کاربران با درآمد دلاری باشید؟ آپلود 720 هزار ساعت ویدئو به صورت روزانه و تماشای روزانه 5 میلیارد ویدئو در آن اهمیت یوتیوب را به خوبی نشان می‌دهد.
برای کسب درآمد دلاری از یوتیوب، تنها به یک دوربین و اندکی خلاقیت نیاز خواهید داشت! این جا جایی است که می‌توانید خلاقیت خود را بازتاب داده و توانایی‌های خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. موسیقی، هنر، آموزش، تفریح و یا هر زمینه‌ای که به آن علاقه دارید می‌تواند ایده ویدئوهای شما باشد تا به درآمد دلاری برسید. اینجا فرصت برای شکوفایی همه افراد با هر استعداد و هنری وجود دارد! برای آشنایی بیشتر با نحوه کسب درآمد دلاری از یوتیوب با این مقاله از وب‌سایت شماره مجازی با ما همراه باشید.


چرا فعالیت در یوتیوب؟

امروزه ویدئوها بهترین گزینه برای بازاریابی تمام کسب‌وکارها هستند و محل انتشار این ویدئوها اهمیت بسیار زیادی دارد. یوتیوب یکی از اصلی‌ترین بسترهای انتشار ویدئو برای تمام مردم دنیا با هر زبان و هر نژادی است. وجود میلیون‌ها کاربر و بیننده که روزانه چندین دقیقه از زمان خود را صرف بازدید از ویدئوهای یوتیوب می‌کنند، امکان آپلود ویدئو با عناوین و موضوع‌های مختلفی همچون ورزشی، آموزشی، هنری، آشپزی، بررسی فنی، آنباکسینگ، کارتون، فیلم، موسیقی و بسیاری از موارد دیگر در کنار بازاریابی رایگان از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی به شمار می‌روند که یوتیوب را به یک بستر بسیار مهم و عالی برای انتشار ویدئو تبدیل کرده‌اند. 


روش‌های کسب درآمد دلاری از یوتیوب

روش‌های متفاوتی برای کسب درآمد دلاری از یوتیوب وجود دارد، در ادامه به معرفی و بررسی برخی از مهم‌ترین راه‌های کسب درآمد از یوتیوب خواهیم پرداخت.

کسب درآمد دلاری از تبلیغات

اولین قدم برای کسب درآمد دلاری از تبلیغات در یوتیوب، ثبت نام در YouTube Partner Program (YPP) است؛ البته توجه داشته باشید که این برنامه برای کشور ایران فعال نبوده و برای استفاده از آن لازم است لوکیشن دیگری برای خود انتخاب کنید.
در مرجله بعد و برای ورود به سیستم درآمدزایی یوتیوب، وارد اکانت یوتیوب شده و بعد از آن در سرویس creatoracademy.youtube.com وارد پروفایل خود شده و گزینه Monetization را انتخاب کنید. اقدام بعدی، ثبت‌نام در سرویس AdSense خواهد بود که متاسفانه این گزینه برای کشور ایران تحریم است و برای انجام آن به واسطه‌ها و یا افراد خارج از ایران نیاز خواهد بود.
بعد از اتصال کانال یوتیوب به اکانت AdSense، پیگیری تبلیغات و مشاهده آن توسط کاربران و کلیک بر روی آن‌ها، درآمد دلاری شما تضمین شده خواهد بود. لازم است به این نکته توجه داشته باشید که یوتیوب حساسیت بالایی برای ویدئوهای تبلیغاتی و مناسب بودن آن‌ها برای تبلیغات دارد.
رعایت شروط اولیه یوتیوب برای ویدئوها همچون عدم انتشار محتوای توهین آمیز، عدم انتشار تبلیغات مواد مخدر، پرهیز از موارد نژادپرستی و رعایت حق کپی‌رایت از اولین شرایط ساخت ویدئوهای تبلیغاتی است؛ البته برای ساخت این نوع ویدئوها بهتر است تمام شرایط کسب درآمد از تبلیغات و قوانین اولیه سرویس یوتیوب را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی: تیک تاک چیست؟

راه اندازی عضویت ویژه برای کانال

با عضویت در برنامه شریک یوتیوب قابلیت Channel memberships فعال خواهد شد، این قابلیت بیشتر برای افرادی که قصد تولید محتوای تخصصی دارند کاربردی خواهد بود. با این ویژگی شما قادر خواهید بود برخی از محتواهای خود را تنها برای اعضای ویژه کانال خود نمایش دهید.
البته در نظر داشته باشید که این قابلیت برای کانال‌هایی با مخاطب فارسی سود چندانی نخواهد داشت؛ چرا که پرداخت حق عضویت برای کاربران ایرانی به علت تحریم بسیار دشوار است و معمولا کاربران تمایلی به انجام این کار ندارند.

همکاری در فروش محصولات

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد دلاری از یوتیوب، همکاری شما با افراد دیگر در فروش محصولات آن‌ها است. برای این کار ابتدا لازم است تا کانال شما تعداد مطلوبی مخاطب را جذب کرده و تعداد مناسبی بازدید داشته باشد. در این روش شما در یک ویدئو اختصاصی و یا بخشی از ویدئوهای معمول کانال خود به معرفی یک محصول یا خدمت پرداخته و لینک دسترسی به آن را در دیسکرپشن ویدئو قرار خواهید داد.

برجسته شدن در YouTube Premium 

YouTube Premium یکی از ویژگی‌های پولی در یوتیوب است که به افراد اجازه می‌دهد تا ویدئوها را بدون آگهی تماشا کنند. با عضویت در این بخش، با پخش ویدئوهای شما یک جریان درآمدی برایتان ایجاد خواهد شد.

Super Chat در یوتیوب

Super Chat یکی از جدیدترین راه‌ها برای کسب درآمد دلاری از یوتیوب محسوب می‌شود. این ویژگی به مخاطبان اجازه می‌دهد تا پیام‌های چت را خریده و آن‌ها را در موارد خاص به بالای بخش نظرات یک استریم زنده پین کنند. با استفاده از این روش در استریم زنده یوتیوب قادر به درآمدزایی خواهید بود.

برندینگ محصول خودتان

اگر دارای محصول خاصی هستید و قصد دارید تا فروش خود را بیشتر کنید، یوتیوب یکی از بهترین گزینه‌ها برای این کار خواهد بود. در این روش می‌توانید به معرفی و نحوه استفاده از محصولات خود پرداخته و در عین ترغیب مخاطب به خرید محصول از ویو ویدئوهای خود کسب درآمد کنید.

فاکتورهای تاثیرگزار در کسب درآمد دلاری از یوتیوب

تعداد بازدید دریافتی از ویدئو، تعداد کلیک‌های دریافتی از تبلیغات ویدئو، کیفیت تبلیغات، مدت زمان ویدئو و adblockers از جمله مهم‌ترین فاکتورهای موثر بر کسب درآمد از این شبکه اجتماعی شناخته می‌شوند.


کسب درآمد دلاری از یوتیوب در ایران

معرفی یوتیوب | روش های کسب درآمد دلاری از یوتیوب | خرید شماره مجازی امریکا | خرید شماره مجازی

یوتیوب هم همچون بسیاری از سرویس‌های دیگر برای کاربران ایرانی تحریم است و کسب درآمد از این پلتفرم را اندکی دشوار کرده است. همان طور که اشاره شد برای برداشت پول از یوتیوب و انجام کارهای مالی، به یک حساب Google AdSense نیاز خواهید داشت. برای افتتاح حساب در Google AdSense نیازمند یک حساب بانکی و یک آدرس (به غیر  از حساب بانکی و آدرس ایرانی) خواهید بود.
یکی از راه‌ها برای ایجاد حساب گوگل ادسنس در یوتیوب این است که از دوست یا آشنایی در خارج از ایران بخواهید تا حسابی به نام خود باز کند و شما از آن استفاده کنید. توجه کنید که حتما از یک فرد قابل اطمینان بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهد تا گیر افراد سودجو نیفتید.
بهتر است از روش قانونی نسبت به افتتاح حساب و ایجاد کانال در یوتیوب اقدام کنید چرا که اگر یوتیوب متوجه شود کانال شما طریق غیرقانونی ایجاد شده ممکن است نسبت به بستن کانال شما اقدام کرده و تمام زحماتتان هدر رود. این نکته را در نظر داشته باشید که الگوریتم‌های یوتیوب روزبه‌روز در حال پیشرفت و توسعه هستند و هر گونه عمل غیرقانونی از نظر یوتیوب و دورزدن این پلتفرم منجر به جریمه شما خواهد شد.

مطلب پیشنهادی: غیرفعال بودن استوری تلگرام برای کاربران ایرانی

تعرفه کسب درآمد دلاری از یوتیوب

تعرفه کسب درآمد دلاری از یوتیوب یکی از سوالات مهم و پرتکراری است که برای اکثر کاربران و افرادی که قصد فعالیت در این مجموعه را دارند پیش می‌آید. در ادامه تعرفه درآمد از این شبکه اجتماعی پرطرفدار را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

درآمد به ازای هر 1000 بازدید

نمی‌توان میزان دقیق پولی که یوتیوب به ازای هر 1000 بازدید پرداخت می‌کند را بیان کرد اما می‌توان گفت به ازای هر 1000 بازدید در حدود 1 الی 3 دلار پول از یوتیوب دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که یوتیوب به ازای تماشای تبلیغ ویدئو شما پول پرداخت خواهد کرد.

درآمد به ازای هر دنبال‌کننده

یوتیوب به ازای هر دنبال‌کننده مبلغی برای شما پرداخت نخواهد کرد، این جمله به این معناست که افزایش تعداد دنبال‌کننده به صورت مستقیم منجر به افزایش درآمد شما نخواهد شد. هر چه تعداد افراد دنبال‌کننده شما بیشتر باشد، بازدید شما افزایش یافته، تعداد لایک و کامنت پست‌هایتان بیشتر شده و با بازدید بیشتر تبلیغات، درآمد شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

درآمد به ازای هر ویدئو

هر چه تعداد ویدئو شما بیشتر باشد، تعداد بازدیدها و در نهایت درآمد شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.


کسب درآمد دلاری از یوتیوب؛ بهترین شبکه اجتماعی برای درآمدزایی

گفتیم که یوتیوب یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد دلاری است. پس اگر به دنبال یک کسب‌وکار جذاب با درآمد دلاری هستید، زمان آن رسیده که قدم در مسیر جدیدی گذاشته و با ایجاد محتواهای جذاب آمیخته با خلاقیت، به دنیای هیجان‌انگیز کسب درآمد دلاری از یوتیوب وارد شوید. برای راهنمایی بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در وب‌سایت شماره مجازی در ارتباط بوده و از راهنمایی متخصصین ما استفاه کنید.

سرویس های محبوب

موارد بیشتر