وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

گجت هوشمند ai pin چیست؟

26 آذر 1402
گجت هوشمند ai pin چیست؟

یک دستگاه پوشیدنی جدید که قرار است آینده گوشی‌های هوشمند را تغییر دهد! شرکت استارت‌آپی Humane در روز جمعه از یک گجت هوشمند پوشیدنی جدید به نام AI Pin رونمایی کرد. این دستگاه که به‌صورت مکعبی شکل طراحی شده، به‌طور مغناطیسی به لباس کاربر متصل می‌شود و از طریق هوش مصنوعی، امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، این دستگاه از یک پردازنده کوالکام 615 بهره ‌می‌برد و قادر است عکس‌های با کیفیت 13 مگاپیکسل، پیام‌های متنی و ویدیوها را ضبط و ارسال کند. همچنین، دارای یک دستیار مجازی مبتنی بر فناوری مایکروسافت و OpenAI است که می‌تواند با صدای کاربر ارتباط برقرار کند. AI Pin می‌تواند یک رابط بصری را با استفاده از یک پروژکتور لیزری روی کف دست کاربر پخش کند. این دستگاه به‌عنوان یک جایگزین هوشمند برای گوشی‌های هوشمند بدون نمایشگر طراحی شده است. در ادامه اطلاعات بیشتری از این قابلیت منحصر‌به‌فرد ارائه خواهیم کرد. 


ai pin چه ویژگی‌هایی دارد؟

AI Pin در سه رنگEclipse ، Equinox و Lunar عرضه خواهد شد و قیمت آن 699 دلار خواهد بود. این دستگاه از طریق بلوتوث به گوشی‌های هوشمند، کامپیوترها و سایر دستگاه‌های هوشمند متصل می‌شود. باتری آن نیز 500 میلی‌آمپر ساعتی بوده و برای یک روز کاری کافیست. این دستگاه از سیستم عامل Humane OS استفاده می‌کند که بر اساس اندروید ساخته شده است. این سیستم عامل از اپلیکیشن‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند و همچنین از اپلیکیشن‌های خاص Humane برخوردار است.
دیوید یان، بنیانگذار و مدیر عامل Humane درباره این دستگاه گفت که Ai pin یک دستگاه انقلابی است که نحوه تعامل ما با فناوری را تغییر خواهد داد. این دستگاه سبک، راحت و مجهز به هوش مصنوعی است که می‌تواند زندگی ما را آسان‌تر و کارآمدتر کند. طبق گفته جان اسمیت، تحلیلگر ارشد گارتنر: Ai pin پتانسیل تغییر آینده گوشی‌های هوشمند را دارد. این دستگاه می‌تواند یک گزینه جذاب برای کاربرانی باشد که به دنبال یک دستگاه سبک‌تر و کمتر مزاحم هستند.

مطلب پیشنهادی: خطرات هوش مصنوعی !


شرکت Humane با چه هدفی تاسیس شد؟

شرکت Humane در سال 2017 توسط ایمران چودری و بثانی بوتنر، دو مدیر ارشد سابق اپ، تاسیس شد. این شرکت با هدف ایجاد دستگاه‌های هوشمند که با احترام به حریم خصوصی و انسانیت کاربران طراحی شده‌اند، فعالیت می‌کند. شرکت Humane تاکنون بیش از 100 میلیون دلار سرمایه‌گذاری جذب کرده و بیش از 100 نفر را استخدام کرده است. AI Pin اولین محصول عمومی این شرکت است که در سال 2024 به بازار عرضه می‌شود. جین گودال، مدیر عامل Openai درباره این دستگاه گفت: ai pin یک نمونه اولیه هیجان‌انگیز از نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد دستگاه‌های پوشیدنی هوشمندتر است.


آینده ai pin چگونه است؟

AI Pin یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های پوشیدنی با قابلیت‌های هوش مصنوعی است که تاکنون معرفی شده است. این دستگاه با ارائه یک تجربه کاربری جدید و متفاوت، قصد دارد گوشی‌های هوشمند را از دست کاربران بگیرد. این دستگاه می‌تواند در زمینه‌های مختلف مانند ارتباطات، سرگرمی، آموزش، کسب و کار و سلامتی مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه همچنین با استفاده از هوش مصنوعی، کاربران را در انجام وظایف روزمره یاری می‌کند. AI Pin یک گام بزرگ در راستای تحقق ویژن شرکت Humane است که می‌خواهد دستگاه‌های هوشمند را به انسان‌ها نزدیک‌تر کند.

مطلب پیشنهادی: بهترین ربات های لینکدین برای معرفی شغل


نظر کاربران راجب ai pin

واکنش اولیه به AI Pin مثبت بوده است. برخی از کارشناسان معتقدند که این دستگاه می‌تواند آینده گوشی‌های هوشمند را تغییر دهد. آنها معتقدند که AI Pin می‌تواند یک گزینه جذاب برای کاربرانی باشد که به دنبال یک دستگاه سبک‌تر و کمتر مزاحم هستند. البته، برخی از منتقدان نیز معتقدند AI Pin هنوز تا رسیدن به مرحله تجاری شدن فاصله زیادی دارد. آنها معتقدند که این دستگاه از نظر قیمت و عملکرد هنوز با گوشی‌های هوشمند سنتی فاصله دارد.
نظر استیون اچ. هول، استاد مهندسی برق و علوم کامپیوتر در دانشگاه استنفورد راجع به این دستگاه جدید گفت که AI Pin یک دستگاه امیدوارکننده است که پتانسیل حل برخی از مشکلات رایج با گوشی‌های هوشمند را دارد؛ با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه می‌تواند در بازار موفق شود یا خیر.
شماره مجازی آمریکا یک شماره تلفن واقعی در آمریکا است که می‌توانید از آن برای برقراری تماس، ارسال پیامک و دریافت کد فعال‌سازی سرویس‌های آنلاین استفاده کنید. این شماره‌ها برای افرادی که قصد دارند در سرویس‌های آمریکایی ثبت‌نام کنند، بسیار کاربردی هستند. وبسایت شماره مجازی یکی از معتبرترین وبسایت‌های ارائه‌دهنده خدمات شماره مجازی ارزان در ایران است. این وبسایت انواع مختلفی از شماره مجازی از جمله شماره مجازی آمریکا را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد.
 

سرویس های محبوب

موارد بیشتر