وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

اضافه شدن قابلیت Read Receipt به اینستاگرام!

24 آبان 1402
اضافه شدن قابلیت Read Receipt به اینستاگرام!

اینستاگرام یکی محبوب‌ترین و پرکاربردترین شبکه‌های اجتماعی در دنیاست که با سرعت به بستری قدرتمند برای انتشار محتوا، ارتباطات اجتماعی و کسب درآمد برای کسب‌وکارهای آنلاین تبدیل شد. این شبکه اجتماعی با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، به صورت گسترده در جهان مورد استفاده قرار گرفته و محیطی فراهم کرده تا افراد عکس‌ها، ویدئوها، تجربیات و داستان‌های خود را به اشتراک گذاشته و با یکدیگر تعامل داشته باشند.
این پلتفرم جذاب و پویا، فرصت‌های زیادی برای برقراری ارتباطات با افراد مختلف، اشتراک‌گذاری محتوا، تبلیغات آنلاین، فروش و ارائه خدمات را در اختیار افراد قرار داده است. وجود طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها و ابزارهای خلاقانه در این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت شخصی، حرفه‌ای و حتی تجاری فعالیت کرده و با جامعه بزرگ و پویایی از افراد در ارتباط باشید. خبرهای جدید حاکی از آن است که اینستاگرام قرار است قابلیت جدیدی به مجموعه قابلیت‌های خود اضافه کند و کاربران اینستاگرام به زودی قادر خواهند بود وضعیت سین پیام‌های خود را غیرفعال کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این خبر، ادامه مطلب از سایت شماره مجازی را از دست ندهید!


قابلیت خاموش کردن Read Receipt در اینستاگرام

حذف وضعیت Seen از پیام‌های دایرکت خوانده شده یکی از کارهایی است که در حال حاضر کاربران اینستاگرام قادر به انجام آن نیستند؛ با این حال تصویری که چند وقت پیش توسط الساندرو پالوزی به اشتراک گذاشته شد، به وقع پیوستن اتفاقی جدید در قابلیت‌های اینستاگرام را خبر داد. قابلیت خاموش کردن Read Receipt یا سین شدن پیام دایرکت، از آن تصمیماتی است که اینستاگرام قرار است به آن عمل کند! با استفاده از این ویژگی کاربران قادر خواهند بود وضعیت نمایش دیده شدن پیام توسط کاربر مقابل را غیرفعال کنند.
طبق اخباری که در ورج منتشر شده، مارک زاکربرگ و آدام موسری، هر یک در کانال شخصی اینستاگرام خود اعلام کردند که قابلیت Read Receipt برای اینستاگرام هم‌اکنون در حال آزمایش است و به زودی برای کاربران در دسترس خواهد بود. این قابلیت از آن دسته قابلیت‌های مهم و کاربردی برای افرادی است که به حریم شخصی اهمیت می‌دهند.
موسری همچنین تصاویری منتشر کرد که در آن نحوه انجام این ویژگی نمایش داده شده بود. البته ذکر این نکته الزامی است که هنوز زمان دقیق اجرای این ویژگی به صورت گسترده و برای تمام کاربران مشخص نیست و معلوم نیست که آیا این ویژگی به Messenger اضافه خواهد شد یا خیر.

مطلب پیشنهادی: حذف اکانت تردز بدون حذف اینستاگرام


اضافه شدن قابلیت Read Receipt اینستاگرام؛ راهی برای بالا بردن امنیت کاربران

قابلیت مخفی ماندن پیام در اینستاگرام | امنیت بیشتر اینستاگرام | خرید شماره مجازی | خرید شماره مجازی آمریکا

اینستاگرام همچون سایر پلتفرم‌ها اقدامات زیادی برای بالا بردن امنیت کاربران و حفظ حریم خصوصی آن‌ها انجام داده است. اضافه شدن قابلیت Read Receipt به اینستاگرام یکی دیگر از این اقداماتی است که در آن کاربران می‌توانند سین پیام‌های دایرکت خود را غیرفعال کنند. برخی از کاربران ترجیح می‌دهند هنگام دریافت پیام از افراد دیگر، پیام آن‌ها را مشاهده کنند؛ اما فرستنده متوجه این موضوع نشود و وضعیت دیده شدن پیام را غیرفعال کنند.
با اضافه شدن قابلیت Read Receipt به اینستاگرام، کاربران به این ویژگی خواهند رسید. در واقع در این حالت و با کمک این قابلیت و فعال کردن آن، حتی در صورت خوانده شدن پیام توسط شما، تیک دوم خوانده شدن پیام به فرد فرستنده پیام نشان داده نخواهد شد. البته همان طور که در بالا هم اشاره شد، زمان دقیق ارائه این ویژگی مشخص نیست.


افزودن قابلیت Read Receipt به اینستاگرام؛ شکسته شدن اسرار خوانده شدن!

ویژگی اضافه شدن قابلیت Read Receipt به اینستاگرام از آن دسته ویژگی‌های جذابی است که قبل از این در تلگرام و با عنوان قابلیت روح اجرا شده و اکنون با اضافه شدن در اینستاگرام حریم شخصی‌تری در اختیار کاربران این پلتفرم قرار می‌دهد. این ویژگی بعد از انتشار عمومی، از طریق تنظیمات حریم خصوصی پلتفرم اینستاگرام قابل دستیابی خواهد بود.
ما در وبسایت شماره مجازی در کنار شما هستیم تا از آخرین اخبار به روز این حوزه باخبر شوید. همچنین شما می‌توانید به دریافت انواع شماره مجازی رایگان و خرید شماره مجازی آمریکا از سایت شماره مجازی اقدام کرده و از امکانات مختلف این شماره‌ها استفاده کنید. اگر به دنبال راهی برای ارتباط مدرن و خرید شماره مجازی با بالاترین کیفیت و کم‌ترین قیمت هستید، سایت شماره مجازی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. شما از اضافه شدن قابلیت جدید اینستاگرام راضی هستید؟ به نظر شما جای کدام ویژگی‌ها در این پلتفرم خالی است؟
 

سرویس های محبوب

موارد بیشتر