وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

بهترین ربات های لینکدین برای معرفی شغل

20 آذر 1402
بهترین ربات های لینکدین برای معرفی شغل

بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای شناسایی و استخدام کارمندان خود به سراغ پروفایل‌های لینکدین می‌روند و به همین دلیل است که ساخت یک حساب کاربری حرفه‌ای لینکدین در پیدا کردن شغل مناسب، تاثیر بسزایی خواهد داشت. مدیریت یک نمایه لینکدین می‌تواند زمان بر باشد، به خصوص با شبکه سازی و یافتن سرنخ و اینجاست که ربات های لینکدین کنار شما هستند تا راحت‌تر به اهداف کاری خود برسید.
در این مقاله از سری مقالات بلاگ شماره مجازی، بهترین ربات های لینکدین برای معرفی شغل را بررسی خواهیم کرد. ما همه چیز را پوشش می‌دهیم؛ از ربات‌هایی که می‌توانند به شما در خودکارسازی پیام‌هایتان کمک کنند تا بهترین ابزارهای اتوماسیون لینکدین که با سرنخ‌هایی برای توسعه کسب‌وکار شما مفید واقع می‌شوند.


برخی از عملکردهای مفید ربات های لینکدین چیست؟

بیایید نگاهی دقیق‌تر به برخی از عملکردهای مفیدی که یک ربات لینکدین می‌تواند انجام دهد بیاندازیم:

ارسال پیام

یکی از کاربردی‌ترین عملکردهای ربات لینکدین، امکان ارسال خودکار پیام ها است. این می‌تواند شامل پیام‌هایی به اتصالات جدید، پیام‌های بعدی به سرنخ‌ها و حتی پیام‌های شخصی‌شده برای گروه‌های خاصی از افراد باشد.

پذیرش درخواست‌های اتصال

یکی دیگر از عملکردهای مفید ربات لینکدین، امکان پذیرش خودکار درخواست‌های اتصال است که زمان زیادی را برای حرفه‌ای‌هایی که درخواست‌های اتصال زیادی دریافت می‌کنند، صرفه جویی خواهد کرد.

ارسال به روز رسانی

یک ربات لینکدین همچنین می تواند برای ارسال به روزرسانی از طرف کاربر برنامه ریزی شود. این       می تواند شامل به روز رسانی در مورد شرکت کاربر، اخبار صنعت، و حتی به روز رسانی های شخصی باشد همچنین می‌توان ربات را برنامه‌ریزی کرد که به‌روزرسانی‌ها را در زمان‌های خاص ارسال کند و اطمینان حاصل شود که حساب کاربر همیشه فعال و به‌روز است.

ایجاد کمپین های قطره ای

برخی از ربات های لینکدین نیز به شما اجازه می دهند کمپین های قطره ای ایجاد کنید. کمپین قطره‌ای مجموعه‌ای از پیام‌های خودکار است که برای گروه خاصی از افراد در یک دوره معین ارسال می‌شود. این می تواند یک راه قدرتمند برای پرورش سرنخ ها و ایجاد روابط باشد.

مطلب پیشنهادی: خطرات هوش مصنوعی !


مزایای ربات های لینکدین چیست؟

شاید حتی پس از بررسی کارکرد ربات های لینکدین همچنان راجع به استفاده از این ربات‌ها قانع نشده باشید؛ به همین دلیل در ادامه به بررسی مزایای ربات های لینکدین خواهیم پرداخت: 

صرفه جویی در زمان

ربات‌های لینکدین برای خودکارسازی کارهای تکراری مانند ارسال پیام‌های انبوه به چندین مخاطب یا ایجاد کمپین طراحی شده‌اند. این مزیت باعث صرفه جویی قابل توجهی در زمان کاربران خواهد شد؛ زیرا آنها دیگر مجبور نیستند این وظایف را به صورت دستی انجام دهند.

افزایش بهره وری

ربات اتوماسیون لینکدین به کاربران کمک می‌کند تا کارایی خود را با خودکارسازی کارهایی که در غیر این صورت زمان و تلاش زیادی را می گیرند، افزایش دهند. به عنوان مثال، یک ربات می تواند به یافتن و ارتباط با مشتریان بالقوه کمک کند، که در غیر این صورت به تحقیقات زیادی و دسترسی دستی نیاز دارد

هدف گذاری بهتر

ربات‌های اتوماسیون لینکدین می‌توانند برای هدف قرار دادن گروه‌های خاصی از کاربران، مانند کسانی که در یک صنعت یا مکان خاص هستند، استفاده شوند. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا به طور مؤثرتری به مخاطبان هدف خود دست یابند و شانس موفقیت خود را افزایش دهند.

ارتباطات بهبود یافته

از ربات‌های لینکدین می‌توان برای بهبود ارتباط با مشتریان یا مخاطبین بالقوه استفاده کرد؛ به عنوان مثال، یک ربات می‌تواند برای پاسخ دادن به پیام‌ها به صورت خودکار یا تعامل با سرنخ‌ها استفاده شود. به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود از ارتباطات خود آگاه باشند و اطمینان حاصل کنند که همیشه در دسترس مخاطبین خود هستند.

مقرون به صرفه بودن

ربات اتوماسیون لینکدین راه حلی مقرون به صرفه برای کسب و کارهایی است که به دنبال خودکارسازی فرآیندهای جستجو، تولید سرنخ و بازاریابی هستند. این ابزارها را می‌توان برای انجام طیف وسیعی از وظایف، از تولید سرنخ گرفته تا بستن معاملات، برنامه‌ریزی کرد که در بلندمدت باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های کسب‌وکارها می‌شود.
لازم به ذکر است که اگر تمایل ندارید با شماره شخصی خود وارد لینکدین شوید، می‌توانید از شماره‌های مجازی نیز استفاده کنید. خرید شماره مجازی کشورهای مختلف مزایای بسیار دارد که در مقاله آموزش استفاده از شماره مجازی می‌توانید از آن اطلاعات کسب کنید!    


بهترین ربات های لینکدین برای معرفی شغل

بهترین ربات های لینک دین برای معرفی شغل | خرید شماره مجازی ارزان | خرید شماره مجازی آمریکا

حال که با مزایای استفاده از ربات در لینکدین آشنا شدید، به بررسی بهترین ربات های لینکدین برای معرفی شغل می‌پردازیم!

Dripify؛ برترین ربات لینکدین برای معرفی شغل

مورد اول این لیست و مشهورترین ربات لینکدین موجود در بازار است. این ربات ابزار قدرتمندی است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تلاش‌های مرتبط با لینکدین و جستجو خود را خودکار کنند. این ربات لینکدین به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌ها و توالی‌های خودکار را تنظیم کنند که با اقدامات خاصی مانند درخواست اتصال یا بازدید از نمایه لینکدین کاربر فعال شوند. ربات Dripify به کسب‌وکارها امکان می‌دهد به سرعت و شخصاً و بدون نیاز به دسترسی دستی، به مشتریان و مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنند.
با استفاده از پلتفرم اتوماسیون فروش می‌توانید یک قیف فروش خودکار از ابتدا ایجاد کنید. همچنین با استفاده از انواع تبلیغات و موارد دیگر، تولید سرنخ لینکدین را افزایش دهید.

Octopus CRM LinkedIn

این ربات به تیم‌های فروش و بازاریابی اجازه می‌دهد تا در تلاش‌های اطلاع‌رسانی کارآمدتر و مؤثرتر باشند و در عین حال بینش‌ها و داده‌های ارزشمندی را برای کمک به اطلاع‌رسانی استراتژی‌هایشان در اختیار آنها قرار دهد.
این ربات به شما کمک می‌کند تا بر اساس معیارهای خاصی مانند عنوان شغل، صنعت، مکان و موارد دیگر، سرنخ های جدید در لینکدین پیدا کنید. این ربات ابزار ارزشمندی برای کسب و کارهایی است که به دنبال گسترش پایگاه مشتریان خود یا دستیابی به بازارهای جدید هستند. 
علاوه بر این، ربات به شما امکان می‌دهد تا با سرنخ‌ها به روشی شخصی سازی شده درگیر شوید؛ مانند پیشنهاد پیام‌های شخصی، محتوا و سایر دارایی‌ها. این مورد شانس تبدیل را افزایش داده و به شما در ایجاد روابط قوی با مشتری در طول زمان کمک خواهد کرد.

LinkedIn Sales Navigator

این ابزار از الگوریتم‌های پیشرفته برای توصیه سرنخ‌ها بر اساس معیارهای کاربر مانند صنعت، مکان، عنوان شغل و موارد دیگر استفاده می‌کند. استفاده از این ربات به متخصصان فروش اجازه می‌دهد تا به سرعت مشتریان بالقوه‌ای که به احتمال زیاد به محصولات یا خدمات آنها علاقه مندند، شناسایی کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند. 
شما می‌توانید از این ربات برای جستجو و هدف قرار دادن شرکت‌ها یا سازمان‌های خاص استفاده کنید و اطلاعات دقیقی درباره شرکت و کارکنان هریک به دست آورید. این ربات برای مشاغلی که به دنبال گسترش پایگاه مشتریان خود هستند یا برای متخصصان فروش که حساب‌های خاصی را هدف قرار می‌دهند بسیار مفید خواهد بود. 

مطلب پیشنهادی: شماره مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟

SocialPilot

مورد بعدی در لیست بهترین ربات های لینکدین برای معرفی شغل، یک ابزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی است که به کاربران امکان می‌دهد محتوای رسانه‌های اجتماعی خود را در چندین پلتفرم زمان بندی، منتشر و تجزیه و تحلیل کنند. این ربات از پلتفرم‌های مختلفی مانند فیس بوک، توییتر، لینکدین، اینستاگرام و بسیاری بسترهای دیگر پشتیبانی می‌کند.
این پلتفرم رابط کاربرپسند داشته و ویژگی‌هایی مانند تقویم محتوا، همکاری تیمی و تجزیه و تحلیل را ارائه می‌دهد. این ابزار همچنین ویژگی‌های همکاری تیمی را در اختیار شما قرار خواهد داد تا چندین عضو تیم به یک حساب دسترسی داشته باشند و آن را مدیریت کنند. علاوه بر این، دارای ویژگی‌های تجزیه و تحلیل و گزارش برای کمک به کاربران برای پیگیری عملکرد خود و بهبود استراتژی رسانه‌های اجتماعی است. 

Task Ant

بر کسی پوشیده نیست که هشتگ‌های لینکدین راهی عالی برای بهبود دسترسی و دیده شدن محتوای شما به شمار می‌رود! این ربات به شما کمک می‌کند بهترین هشتگ‌ها را برای محتوای خود در لینکدین پیدا کنید. علاوه بر این، این مولد هشتگ به شما این امکان را می‌دهد که هشتگ‌های خود را با استفاده از مجموعه‌ها سازماندهی کنید. با استفاده از این ویژگی می‌توانید هشتگ‌های مرتبط را برای آپلود در لینکدین ذخیره نمایید. 

Zopto

پلتفرمی است که برای کمک به کسب‌وکارها در فروش خارجی و تولید پیشرو طراحی شده است. این ربات مجموعه‌ای از ابزارها را فراهم می‌کند تا کارهای تکراری و وقت گیر مانند یافتن و تأیید سرنخ‌ها و ارسال پیام‌های شخصی سازی شده به شکل خودکار انجام شود.
این پلتفرم از فیلترهای جستجو پیشرفته و اتوماسیون لینکدین برای یافتن سرنخ‌های بالقوه استفاده می‌کند و سپس پیام‌های شخصی‌سازی شده خودکار را برای آن سرنخ‌ها ارسال می‌کند. همچنین امکان زمان‌بندی پیام‌های بعدی، تنظیم یادآوری‌ها و پیگیری پیشرفت کمپین‌های شما را ارائه می‌دهد.
این پلتفرم همچنین تجزیه تحلیل و گزارش دقیقی ارائه می‌دهد تا کسب‌وکارها عملکرد کمپین‌های خود را ردیابی کرده و تصمیمات مبتنی بر داده را اتخاذ نموده و از آن‌ها برای رشد شبکه‌های حرفه‌ای خود استفاده کنند. علاوه بر این، این ربات به شما امکان می‌دهد تیمی از نمایندگان فروش را ایجاد و مدیریت کنید.


با استفاه از بهترین ربات های لینکدین برای معرفی شغل، حرفه‌ای تر عمل کنید!

جهان امروز هر لحظه در حال پیشروی و رشد است و اگر توانایی‌هایمان را با این عصر متناسب نکنیم، امکان استفاده از همه استعدادمان را از دست خواهیم داد. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین ربات ها را در جهت گسترش لینکدین و کمک به دسترسی به فضاهای شغلی متنوع را نام ببریم. هریک از این ربات های قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود را داشته و امکانات خاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. با توجه به نیاز کاربری خود نوع مناسبی از این ربات‌ها را انتخاب کرده و جهان لینکدین خود را متحول سازید! چنانچه به دیگر حوزه‌های مرتبط با این موضوع علاقه‌مندید، از پایگاه وبلاگی شماره مجازی دیدن نمایید. 
 

سرویس های محبوب

موارد بیشتر