وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

پلی استیشن پلاس چیست؟ نحوه ساخت اکانت

27 شهریور 1402
پلی استیشن پلاس چیست؟ نحوه ساخت اکانت

پلی استیشن پلاس یکی از انواع اکانت‌هایی است که کاربران کنسول‌های PS4 و PS5 می‌توانند بسازند و از آن استفاده کنند. کنسول‌های پلی استیشن یکی از پرطرفدارترین کنسول‌های بازی در سرتاسر جهان هستند و بسیاری از مردم دنیا فارغ از هر سن و سالی، با این کنسول‌ها بازی می‌کنند. برای استفاده بهتر و بیشتر از این کنسول‌ها، کاربران می‌توانند حساب کاربری بسازند و با استفاده از آن، بازی‌های مورد نظر خود را دانلود و استفاده کنند.
اکانت یا حساب کاربری پلی استیشن پلاس، یکی از انواع این حساب‌های کاربری است که ویژگی‌های بسیار بیشتری دارد و کاربران با خرید اشتراک می‌توانند حساب کاربری خود را به پلاس ارتقا دهند. با این کار، ویژ‌گی‌های زیادی در اختیار افراد قرار می‌گیرد و می‌توانند از مزایای بسیار آن استفاده کنند. در این مقاله از وبسایت شماره مجازی، این حساب کاربری را به صورت کامل معرفی کرده و نحوه ساخت آن را به شما آموزش خواهیم داد. اگر شما نیز جزء افرادی هستید که از کنسول‌های پلی استیشن استفاده می‌کنید و می‌خواهید از تمام قابلیت‌های آن استفاده کنید، تا انتها با ما همراه شوید.


اکانت پلی استیشن پلاس چیست؟

پلی استیشن پلاس چیست ؟ | اکانت پلی استیشن پلاس | خرید شماره مجازی ارزان

شرکت سونی با ارائه کنسول پلی استیشن و بازی‌های بسیار توانسته کاربران زیادی را سرگرم کند. این شرکت برای این که به کاربران خود یک تجربه جذاب از انجام بازی‌های مختلف به صورت آنلاین را ارائه کند، حساب کاربری پلی استیشن پلاس را معرفی کرد. کاربران می‌توانند با خرید اشتراک برای ساخت اکانت پلی استیشن پلاس، به بسیاری از بازی‌های آنلاین دسترسی داشته باشند و به صورت گروهی با دوستان خود به انجام این بازی‌ها بپردازند.
در سال 2010، شرکت سونی قابلیت جدیدی به کنسول‎های خود اضافه کرد که به کاربران اجازه می‌داد با ساخت اکانت به بازی‌های آنلاین دسترسی داشته باشند و با دوستان خود به صورت مولتی پلیر بازی کنند. بدون در اختیار داشتن این حساب کاربری، امکان استفاده از این قابلیت‌ها وجود نداشت. به مروز زمان، شرکت سونی این ویژگی را آپدیت کرد و نام آن را PS NOW گذاشت. 
کاربران قدیمی پلی استیشن با این حساب کاربری اشنایی دارند. این اکانت امروز با نام پلی استیشن پلاس شناخته می‌شود و با ارائه آپدیت‌های جدید، دچار تغییرات مختلفی شده است. این حساب کاربری در سرتاسر دنیا بیش از 47 میلیون مشترک دارد و هر روز تعداد بسیاری از کاربران به این شبکه متصل می‌شوند تا بتوانند به صورت آنلاین بازی کنند.
یکی از بزرگترین تغییراتی که حساب کاربری پلاس در مقایسه با PS NOW داشت این بود که سه اشتراک متنوع را به آن اضافه کرده است. اشتراک‌های اسنشیال، اکسترا و پرمیوم، سه اشتراک جدیدی هستند که کاربران می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند. هرکدام از این اشتراک‌ها با هزینه‌ها و قابلیت‌های مختلفی ارائه می‌شوند که شما می‌توانید با اختیار خود، اشتراک مورد نیاز را خریداری کنید.

  • اشتراک اسنشیال: این اشتراک ساده‌ترین نوع اشتراک است که می‌توانید خریداری کنید. با اشتراک اسنشیال می‌توانید به بازی‌های آنلاین دسترسی داشته و با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید. مزیت دیگر در این سرویس این است که به صورت ماهانه، دو تا سه بازی از پلی استیشن به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و در انتهای ماه نیز از حساب شما حذف می‌شوند. با استفاده از سرویس اشتراک اسنشیال، به فضای ابری نیز دسترسی خواهید داشت. 
  • اشتراک اکسترا: این اشتراک تمام قابلیت‌های اسنشیال را شامل شده و در کنار آن‌ها، قابلیت‌های بیشتری نیز ارائه می‌کند. در این اشتراک، 400 عنوان از بازی‌هایی که منتخب سونی و پلی استیشن هستند در اختیار شما قرار می‌گیرند. همچنین می‌توانید از کاتالوگ بازی‌های کلاسیک شرکت Ubisoft نیز استفاده کنید.
  • اشتراک پرمیوم: با خرید این اشتراک، علاوه بر این که ویژ‌گی‌های اشتراک اسنشیال و 400 بازی اکسترا در اختیار شما قرار می‌گیرد، بازی‌های کلاسیک شرکت سونی که برای کاربران خاطره‌انگیز هستند نیز قابل استفاده خواهند بود. با استفاده از اشتراک پرمیوم، بازی‌های PS3 بدون نیاز به دانلود یا نصب در کنسول‌های PS4 و PS5 قابل استفاده هستند. گیمرهایی که می‌خواهند تقریبا تمام بازی‌های موجود در پلی استیشن را بازی کنند، با خرید این اشتراک می‌توانند به آرزوی خود برسند. با این اشتراک، شما به بیش از 700 بازی دسترسی خواهید داشت. قابلیت بسیار ویژه این اشتراک این است که شما می‌توانید بازی‌ها را پیش از خرید به صورت محدود امتحان کنید تا در صورتی که بازی نظر شما را جلب نکرد، برای خرید آن اقدام نکنید.

گزینه Game help در تمام این اشتراک‌ها برای کاربران فعال بوده و می‌توانند با استفاده از آن، بازی‌ها را راحت‌تر انجام داده و لذت ببرند.

مطلب پیشنهادی: شماره مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟


آموزش ساخت اکانت پلی استیشن پلاس

ساخت اکانت پلی استیشن پلاس | هزینه خرید اشتراک پلی استیشن پلاس | خرید شماره مجازی

برای ساخت اکانت پلی استیشن پلاس، روش‌های مختلفی در پیش روی شما قرار دارد و می‌توانید با هر روشی که برای شما راحت‌تر است اقدام به ساخت اکانت بکنید. در این بخش از مقاله، روش ساخت اکانت از طریق وب که راحت‌ترین روش است را به شما کاربران گرامی آموزش خواهیم داد:

  1. برای ساخت اکانت، وارد وبسایت مدیریت حساب سونی شوید و گزینه create new account را انتخاب کنید.
  2. در صفحه جدید روی create کلیک کنید تا وارد پروسه ساخت اکانت شوید.
  3. در این مرحله باید کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این بخش باید با دقت این کار را انجام دهید. نام کشور ایران در میان گزینه‌ها وجود ندارد؛ زیرا نمی‌توانید اکانت خود را به پلاس ارتقا دهید. برای این کار، بهتر است که از کشور آمریکا استفاده کرده با ساخت اکانت پی پال با استفاده از شماره مجازی، پرداخت‌های خود را به راحتی انجام دهید. شما می‌توانید هر کشوری که می‌خواهید را انتخاب کنید و متناسب با آن، زبان ورودی را نیز انتخاب کنید. اگر کشور آمریکا را انتخاب می‌کنید، باید ایالت مورد نظر را نیز انتخاب کنید تا بتوانید به مرحله بعدی بروید.
  4. در مرحله بعد، باید تاریخ تولد خود را وارد کنید. در وارد کردن این اطلاعات دقت کافی را داشته باشید؛ زیرا ممکن است در آینده از تاریخ تولد به عنوان یک سوال امنیتی استفاده شود.
  5. در این مرحله باید ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. ایمیل وارد شده باید معتبر باشد؛ زیرا در مراحل بعدی باید برای تایید اکانت از آن استفاد کنید. همچنین، در صورت فراموشی رمز عبور می‌توانید با استفاده از ایمیل آن را بازیابی کنید. در همین صفحه، باید رمز عبور خود را وارد کرده و آن را تکرار کنید.
  6. در مراحل بعدی باید اثبات کنید که ربات نیستید و برای این کار، باید یک پازل را حل کنید. پس از این کار، در صفحه بعدی می‌توانید انتخاب کنید که چه محتوایی به شما نمایش داده شود و در انتها confirm را بزنید.
  7. در این صفحه، می‌توانید انتخاب کنید که پیشنهادات بازی‌ها از طریق ایمیل یا اکانت بازی به شما ارسال شوند. در انتهای صفحه گزینه agree and create account را انتخاب کنید.
  8. در این مرحله، حساب کاربری با موفقیت ساخته شده و تنها نیاز است که به ایمیل خود مراجعه کرده و ایمیل سونی را تایید کنید. پس از آن، گزینه Already verified را انتخاب کنید.

با طی کردن این مراحل می‌توانید به راحتی یک حساب کاربری ایجاد کرده و با خرید گیفت کارت یا روش‌های دیگر، آن را شارژ کنید تا اکانت را به اسنشیال، اکسترا یا پرمیوم ارتقا دهید. همچنین می‌توانید مراحل تایید دو مرحله‌ای را نیز طی کنید تا امنیت اکانت را بیشتر کنید. برای این کار می‌توانید از شماره ایرانی نیز استفاده کنید تا کد تایید برای شما پیامک شود.
شما می‌توانید با استفاده از کنسول PS5 یا PS4 خود نیز با طی کردن این مراحل یک حساب کاربری بسازید و از آن استفاده کنید.


هزینه خرید اشتراک پلی استیشن پلاس

حساب کاربری پلی استیشن پلاس، یک حساب کاربری اشتراکی است که با پرداخت هزینه ماهانه یا سالانه می‌توانید آن را خریداری کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید. در این مقاله، این حساب کاربری و کاربردها و مزایای مهم آن را به شما معرفی کردیم و نحوه ساخت اکانت را نیز به شما کاربران گرامی آموزش دادیم. برای این که بتوانید اشتراک این حساب کاربری را خریداری کنید، می‌توانید به صورت مستقیم از خود پلی استیشن اقدام کنید. همچنین، با استفاده از گیفت کارت نیز این کار امکان پذیر است. قیمت اکانت پلی استیشن پلاس، با توجه به نوع آن که شامل اسنشیال، اکسترا و پرمیوم است متفاوت خواهد بود. همچنین، پلن انتخابی که شامل ماهانه، سه ماهه یا سالانه است نیز در قیمت و هزینه خرید این اشتراک‌ها تاثیر گذار هستند. اگر به بازی‌های پلی استیشن و دنیای مجازی علاقه دارید، می‌توانید دیگر مقالات ما در این زمینه را نیز مطالعه کنید.

سرویس های محبوب

موارد بیشتر