وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

با قابلیت جدید اینستاگرام در کامنت‌ها نظرسنجی کنید!

15 آبان 1402
با قابلیت جدید اینستاگرام در کامنت‌ها نظرسنجی کنید!

بخش نظرات پست در اینستاگرام از زمان انتشار اولیه پلتفرم، تقریباً به همان شکل باقی مانده و تنها تغییر عمده آن اضافه شدن گیف در چند ماه پیش است. اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد در بخش نظرات پست‌های خود نظرسنجی برگزار کنند. این خبر برای اولین بار توسط Engadget گزارش شد که بیانیه‌ای از رئیس اینستاگرام، آدام موسیری، دریافت کرد. موسیری گفت که این ویژگی هنوز در مرحله آزمایش است، اما او از پتانسیل این امر برای جذاب‌تر کردن بخش نظرات هیجان زده است.
در ادامه به گزارش سایت Social Media، آدام موسیری گفت که ما همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای تعامل با دوستان و سازندگان هستیم. اگر این آزمایش را دیدید، نظر خود را به ما بگویید.
ویژگی جدید شبیه نظرسنجی‌هایی است که قبلاً در استوری‌های اینستاگرام در دسترس بودند و به کاربران امکان می‌دهد سؤالات پیچیده‌تری بپرسند و بازخورد دقیق‌تری جمع آوری کنند. کاربران می‌توانند نظرسنجی‌هایی با چند سؤال و گزینه پاسخ ایجاد کنند. همچنین می‌توانند سؤالات باز را برای اینکه دنبال کنندگان بتوانند نظرات خود را به طور مفصل به اشتراک بگذارند، اضافه کنند.

مطلب پیشنهادی: ساخت استیکر از روی عکس در اینستاگرام


نظرسنجی در کامنت؛ انقلابی در استفاده مشاغل حاضر در اینستاگرام

طبق گفته سارا فریر، کارشناس رسانه‌های اجتماعی، ویژگی نظرسنجی جدید در بخش نظرات یک تغییر دهنده برای مشاغل و تولیدی‌هاست. این قابلیت به آن‌ها ابزاری قدرتمند برای جمع آوری بازخورد و بینش از مشتریان و طرفداران را می‌دهد. من مشتاقم ببینم مردم چگونه از آن برای ایجاد پست‌های جذاب‌تر و مرتبط‌تر استفاده می‌کنند.
انتظار می‌رود ویژگی نظرسنجی جدید برای مشاغل و سازندگانی که از اینستاگرام برای ارتباط با مشتریان و طرفداران خود استفاده می‌کنند، سودمند باشد. این ویژگی به آن‌ها روش جدیدی برای جمع آوری بازخورد و بینش در مورد محصولات و خدمات را می‌دهد تا بیشتر با سلیقه و نظرات کاربران آشنا شوند. 
به عنوان مثال، یک کسب و کار می‌تواند از نظرسنجی برای پرسیدن از مشتریان در مورد رضایت آن‌ها از یک محصول یا خدمات جدید استفاده کند. دیگر سازنده می‌تواند از نظرسنجی برای پرسیدن از طرفداران در مورد بازخورد آن‌ها در مورد یک ویدیو یا پست وبلاگ جدید استفاده کند یا یک سازمان غیرانتفاعی می‌تواند از نظرسنجی برای یادگیری بیشتر در مورد نیازهای جامعه‌ای که به آن خدمت می‌کند استفاده کند.
ویژگی نظرسنجی جدید هنوز در حال توسعه است، اما پتانسیل آفرینش انقلاب در نحوه استفاده مشاغل و سازندگان از اینستاگرام را دارد. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا درباره قابلیت جدید اینستاگرام گفت: ما همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای کمک به مشاغل و سازندگان برای ارتباط با مشتریان و طرفداران خود هستیم. 


نظرسنجی در کامنت چه تاثیری در تعاملات شما دارد؟

قابلیت جدید اینستاگرام | نظر سنجی در کامنت ها | تاثیر تعاملات در نظرسنجی کامنت ها | خرید شماره مجازی | خرید شماره مجازی ارزان

نظرسنجی‌ها می‌توانند برای افزایش تعامل دیده شدن پست‌های شما مفید باشد. هنگامی‌که کاربران در نظرسنجی رای می‌دهند، رای آن‌ها در بخش نظرات نمایش داده می‌شود که می‌تواند سایر کاربران را به رای دادن تشویق کند. این اقدام منجر به جلب نظرات و لایک‌های بیشتر در پست‌ها می‌شود و به افزایش بازدید‌کنندگان پیج اینستاگرام کمک می‌کند.

مطلب پیشنهادی: آموزش هک واتساپ و راه های جلوگیری از آن


نظرسنجی در کامنت چه زمانی در دسترس همه کاربران قرار می‌گیرد؟

نظرسنجی‌ها روشی محبوب برای تعامل با فالوورها و جمع آوری بازخورد هستند. می‌توان از آن‌ها برای پرسیدن سوال در مورد هر چیزی استفاده کرد، از نوع محتوایی که مردم می‌خواهند بیشتر ببینند تا اینکه به چه نوع محصولاتی علاقه دارند. انتظار می‌رود این قابلیت تاثیر قابل توجهی در نحوه استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی، تبادل اطلاعات و توسعه پیج‌های کوچک و بزرگ در اینستاگرام داشته باشد. در مجموع، افزودن نظرسنجی به بخش نظرات یک توسعه مثبت برای اینستاگرام است. این به کاربران راهی جدید برای تعامل با دنبال کنندگان خود و یادگیری بیشتر در مورد آن‌ها می‌دهد. همچنین به کاربران راهی جدید برای تعامل با پست‌هایی که می‌بینند می‌دهد. جالب خواهد بود که ببینیم کاربران اینستاگرام چگونه از نظرسنجی‌ها برای افزایش تعامل و افزایش دید پست‌های خود استفاده می‌کنند.
مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی برای همه کاربران راه اندازی خواهد شد، این ویژگی توسط برخی از کاربران در آزمایش مشاهده شد؛ اما آدام موسری از طریق کانال اینستاگرام خود نیز تأیید کرد و آن را یک آزمون کوچک توصیف کرد. مارک زاکربرگ در ادامه و در آخرین گفته‌های خود به  Live NOW از FOX گفت که این ویژگی به زودی برای همه راه اندازی خواهد شد!
 

سرویس های محبوب

موارد بیشتر