وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

رفع تحریم تیک تاک + نحوه نصب و استفاده

22 شهریور 1402
رفع تحریم تیک تاک + نحوه نصب و استفاده

رفع تحریم تیک تاک برای کاربران ایرانی یکی از مهمترین اخبار در حوزه شبکه‌های اجتماعی بود که چند روز پیش از طرف این پلتفرم اعلام شد. این شبکه اجتماعی که مخصوص انتشار فیلم و کلیپ‌های کوتاه است، طرفداران و کاربران بسیاری در سرتاسر دنیا دارد و کاربران ایرانی نیز در مدتی که از طرف این پلتفرم محدود بودند، با استفاده از روش‌های مختلف توانستند آن را نصب و استفاده کنند. چندی پیش، پلتفرم تیک تاک اعلام کرد که محدودیت‌های خود برای کاربران برخی از کشورها مانند ایران را لغو کرده و این افراد نیز می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.
حال که تیک تاک در ایران رفع تحریم شده است، کاربران بسیار زیادی به دنبال نصب و استفاده از این برنامه بسیار محبوب هستند؛ هرچند که این برنامه همچنان از طرف ایران محدود بوده و برای ورود باید از فیلترشکن استفاده کنید. در این مقاله از وبلاگ شماره مجازی به معرفی برنامه تیک تاک و روش نصب و استفاده از آن می‌پردازیم. همچنین نکات مهمی را در استفاده از این برنامه به شما معرفی می‌کنیم؛ پس اگر شما نیز به دنیای شبکه‌های اجتماعی و تیک تاک علاقه‌مند هستید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.


معرفی تیک تاک Tik tok و رفع تحریم آن

تیک تاک یک پلتفرم و شبکه اجتماعی بسیار محبوب مخصوص انتشار فیلم‌های کوتاه است. کاربران در این شبکه اجتماعی می‌توانید ویدیوهایی بین 5 ثانیه تا 3 دقیقه بسازند و آن را منتشر کنند. ابزارهای ساخت ویدیو در این برنامه بسیار جذاب هستند و همین جذابیت‌ها باعث شده تا افراد زیادی از این برنامه استقبال کنند. 
برای ساخت ویدیو در تیک تاک به یک کتابخانه از موسیقی‌ها و فیلترها دسترسی خواهید داشت. با استفاده از این ابزارها، ادیت و ویرایش ویدیو برای کاربران بسیار ساده خواهد بود و نیازی به تخصص و تجربه بسیار بالا نخواهد بود. این سادگی و راحتی کار کردن با برنامه تیک تاک، یکی از مزایا و ویژگی‌هایی است که آن را به یکی از مهمترین رقبای برنامه‌هایی مانند اینستاگرام می‌کند؛ تا جایی که برنامه اینستاگرام ویژگی Reels خود را از تیک تاک کپی کرده تا کاربران خود را از دست ندهد.
برنامه تیک تاک در ابتدای انتشار به دلایل مختلفی دسترسی کاربران ایرانی به این پلتفرم را محدود کرده بود. با توجه به این که برای ثبت نام در تیک تاک نیاز به شماره و ایجاد کاربری وجود دارد، این برنامه اجازه ساخت اکانت با شماره ایران را نمی‌داد. همچنین، در هنگام دانلود تیک تاک از پلتفرم‌های دانلود اپلیکیشن، با پیغامی مبنی بر اینکه «برنامه مورد نظر در کشور شما پشتیبانی نمی‌شود» مواجه می‌شدند و به همین دلیل کاربران ایرانی این پلتفرم با روش‌های بسیار دشواری در این برنامه حساب کاربری ایجاد می‌کرند.
در چند روز گذشته، با اعلام این شبکه اجتماعی محدودیت‌های ایجاد حساب کاربری و استفاده از تیک تاک برای برخی از کشورها از جمله ایران برداشته شده و کاربران ایرانی می‌توانند در این پلتفرم ثبت نام بکنند؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید که این برنامه در ایران همچنان فیلتر است و برای استفاده باید از یک تغییر دهنده آی پی استفاده کنند.


آموزش نصب و استفاده از برنامه تیک تاک

با توجه به رفع تحریم تیک تاک در ایران، کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه‌هایی مانند گوگل پلی برای اندروید و اپ استور برای گوشی‌های آی فون، این برنامه را دانلود و نصب کنند؛ هرچند با وجود فیلتر بودن این برنامه در ایران باید از فیلترشکن استفاده کنید. به همین سادگی، شما می‌توانید برنامه تیک تاک را روی گوشی موبایل خود نصب نمایید. همچنین، این برنامه نسخه تحت وب نیز دارد که در صورت تمایل می‌توانید از آن روی دستگاه‌های ویندوز خود استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: کسب درآمد دلاری از یوتیوب


ساخت حساب کاربری در تیک تاک Tik Tok

برای این که از برنامه تیک تاک استفاده کنید، باید ابتدا یک حساب کاربری داشته باشید. در ادامه، مراحل ساخت حساب کاربری در این اپلیکیشن را به شما کاربران گرامی آموزش خواهیم داد:

  • ابتدا وارد برنامه شده و از میان گزینه‌های موجود، Profile را انتخاب کرده و در میانه صفحه روی Sign up بزنید.
  • برای ساخت اکانت در تیک تاک، روش‌های مختلفی وجود دارد که در این بخش به شما پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید از میان گزینه‌های موجود، یک روش ایجاد اکانت را انتخاب کنید. شماره موبایل یا ایمیل، حساب اکانت گوگل، فیسبوک یا توییتر از جمله گزینه‌هایی هستند که شما می‌توانید با آن‌ها وارد اکانت خود شوید.
  • در این مرحله باید یک رمز عبور قوی برای اکانت خود بسازید که شامل حروف بزرگ، کوچک، اعداد و نمادها بوده و طول آن 8 کاراکتر یا بیشتر باشد.
  • در مرحله بعدی، باید تاریخ تولد خود را وارد کنید.
  • در مرحله نهایی ساخت اکانت، باید یک نام کاربری برای خود ایجاد کنید. کاربران دیگر با استفاده از این نام شما را می‌شناسند و دوستان شما با جست و جوی این نام کاربری می‌توانند شما را در تیک تاک پیدا کنند.

به همین سادگی حساب کاربری شما در تیک تاک ایجاد شده و می‌توانید از ویژگی‌های بسیار جذاب آن استفاده کنید.


نحوه استفاده از تیک تاک

تیک تاک چیست ؟ | ساخت اکانت تیک تاک | خرید شماره مجازی امریکا | نحوه استفاده از تیک تاک | خرید شماره مجازی

پس از این که حساب کاربری خود را در تیک تاک ایجاد کردید، می‌توانید در آن گشت و گذار کرده و انواع مختلف ویدیو را تماشا کنید. شما می‌توانید با ورود به بخش پروفایل خود، گزینه Edite profile را بزنید و با استفاده از گزینه‌های Change profile و Change video اقدام به تغییر تصویر یا ویدیوی معرفی خود در صفحه شخصی شوید. همچنین می‌توانید نام و نام کاربری خود را نیز در این بخش تغییر دهید.
در همین صفحه و در زیر بخش Username یک لینک وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن، حساب کاربری خود را به دوستانتان معرفی کنید. به علاوه، امکان اضافه کردن Bio نیز برای معرفی بیشتر خودتان وجود دارد تا بتوانید اطلاعاتی که دوست دارید دیگران در رابطه با شما بدانند در آن درج کنید.
در قسمت خانه امکان دسترسی به ویدیوهای بسیاری را دارید. در این بخش، تعداد بیشماری ویدیو وجود دارد که با توجه به سلایق شما نمایش داده می‌شوند و در صورتی که تمایلی به تماشای آن‌ها ندارید، می‌توانید انتخاب کنید که ویدیوهای مانند آن را دیگر مشاهده نکنید. 
در بخش Friends می‌توانید دوستان خود یا افرادی را می‌خواهید دنبال کنید را پیدا کنید. برای این کار می‌توانید به تیک تاک اجازه دسترسی به اکانت ایمیل و مخاطبان فیسبوک خود را داده و آن‌ها را به تیک تاک دعوت کنید. همچنین می‌توانید نام کاربری افراد دیگر را جست و جو کرده ویدیو‌های آن‌ها را نیز تماشا کنید.
با استفاده از گزینه + در میانه بخش پایین صفحه در برنامه تیک تاک، می‌توانید ویدیو و تصاویر خود را به اشتراک بگذارید. این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند ویویوهای خود را ادیت کرده و با استفاده از موزیک‌های جذاب پیشنهادی، آن‌ها را منتشر کنند.
در بخش inbox برنامه نیز می‌توانید پیام‌های دریافتی را مشاهده کرده و با دیگران به گفت و گو بپردازید. این برنامه، شباهت زیادی به اینستاگرام دارد؛ اما با این تفاوت که در تیک تاک بیشتر ویدیو وجود دارد و مخصوص انتشار کلیپ‌های کوتاه است. استفاده از این برنامه ترفند خاصی ندارد و شما می‌توانید به سادگی در تیک تاک فعالیت کرده و در صورت تمایل تبدیل به یک سلبریتی شوید.

خرید شماره مجازی تیک تاک


نکات مهم در رابطه با نصب و استفاده از تیک تاک

با رفع محدودیت تیک تاک برای کاربران ایرانی این نرم افزار، اکنون بسیاری از کاربران ایرانی اقدام به نصب و استفاده از این برنامه کرده‌اند. راه اندازی برنامه تیک تاک و فعالیت در آن بسیار ساده و راحت است و شما می‌توانید به سادگی آن را فرا بگیرید. در این مقاله از شماره مجازی، نصب، ساخت حساب کاربری و محیط این برنامه را به شما کاربران گرامی آموزش دادیم. شما می‌توانید با استفاده از تیک تاک حتی به درآمدزایی هم فکر کنید. نکته مهم در رابطه با این برنامه این است که تیک تاک در ایران هنوز فیلتر است و باید با استفاده از فیلترشکن از آن استفاده کنید. همچنین، برای استفاده از شماره مجازی در ساخت اکانت تیک تاک، حتما باید در رابطه با امنیت شماره مجازی اطلاعات کافی داشته باشید.

12 اردیبهشت 1403
تیک تاک ضد تحریم شده ایران

سرویس های محبوب

موارد بیشتر