وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

هوش مصنوعی Runway

29 آذر 1402
هوش مصنوعی Runway

هوش مصنوعی یکی از پیشرفت‌های بزرگ علم و فناوری در دهه گذشته به شمار می‌رود که با ورود به زندگی انسان‌ها بسیاری از مسائل را تحت تاثیر قرار داده و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است. ورود هوش مصنوعی با کاربردهای متنوع در حوزه‌های مختلف، تحولات شگفت‌انگیزی را به همراه داشته است.
 هوش مصنوعی Runway یکی از انواع مختلف هوش مصنوعی و ویرایشگری ویدئویی مبتنی بر وب محسوب می‌شود که توسط یادگیری ماشینی طراحی شده است. برای آشنایی با کاربردها و قابلیت‌های این هوش مصنوعی جذاب و ویرایش ویدئوهای خود بدون خارج شدن از مرورگر، ادامه این مطلب از بلاگ شماره مجازی را از دست ندهید!


ایجاد جلوه‌های ویژه و تجربه‌های بصری فوق‌العاده با هوش مصنوعی Runway

همان طور که گفتیم، هوش مصنوعی Runway یک ویرایشگر ویدئویی مبتنی بر وب است که به طراحان و افراد فعال در این زمینه این امکان را می‌دهد تا به راحتی به ویرایش ویدئوهای خود بپردازند. با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود بخش‌های خسته‌کننده ویرایش را به صورت خودکار انجام داده و حتی سریع‌تر و بهتر به نتیجه برسید.


با امکانات و ویژگی‌های هوش مصنوعی Runway آشنا شوید!

استفاده از این هوش مصنوعی امکان ساخت ویدئو را در اختیار کاربران قرار داده است. توجه داشته باشید که با استفاده از این ابزار تنها قادر به ساخت ویدئوهایی در حد 4 ثانیه با فرمت MP4 خواهید بود.

مطلب پیشنهادی: گجت هوشمند ai pin چیست؟


نحوه استفاده از هوش مصنوعی Runway

برای استفاده از این ابزار ابتدا وارد سایت Runway شده و بعد از ورود بر روی گزینه آبی رنگ کلیک کنید. بعد از کلیک بر روی این دکمه، می‌توانید موضوع مورد نظر خود را وارد کنید تا Runway ویدئو آن را به شما تحویل دهد. نکته مهم این است که ویدئوهایی که توسط این هوش مصنوعی تولید می‌شود، حرکت محدودی داشته و در حد 4 ثانیه هستند. همچنین این ویدئوها صدا ندارند و بیشتر شبیه گیف (GIF) هستند.
با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود عکسی در آن آپلود کرده و از Runway بخواهید تا آن را به ویدئو کوتاهی تبدیل کند. نکته مهم دیگر در مورد استفاده از این ابزار این است که کاربران تنها قادر خواهند بود 15 ویدئو 4 ثانیه‌ای (در مجموع 60 ثانیه ویدئو) را به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک بسازند و بعد از آن باید هزینه‌ای بابت خرید حق اشتراک پرداخت کنند.
برای این که به یک خروجی با رزولوشن بالا دسترسی پیدا کرده یا واترمارک ویدئوها را حذف کنید، لازم است مبلغی را به صورت ماهانه به این برنامه واریز کنید. درست است که تولید ویدئو ورودی‌های متنی و با استفاده از هوش مصنوعی در اغلب موارد دقیق نخواهد بود و محدودیت‌هایی در این زمینه وجود دارد؛ اما این نوع از ساخت ویدئو تجربه‌ای شگفت‌انگیز و سرگرم‌کننده برایتان رقم خواهد زد.


خرید شماره مجازی؛ راهی برای ارتباطات بین المللی

شماره مجازی یکی از آن خدماتی است که تنها محدود به یک منطقه یا جغرافیای خاص نبوده و افراد مختلفی از سرتاسر دنیا از امکانات ارائه شده توسط این شماره‌ها استفاده می‌کنند. با داشتن شماره مجازی قادر خواهید بود ارتباطات خود را گسترده‌تر کرده، هزینه‌های ارتباطی را کاهش داده و در سایت‌ها یا مواردی که امکان ثبت‌نام، خرید کالا یا استفاده از خدمات آن‌ها برای کاربران ایرانی وجود ندارد از این شماره استفاده کنید.
نکته بسیار مهم در مورد خرید شماره مجازی این است که باید دقت کافی را به خرج داده و شماره موردنظر خود را از یک جای مطمئن و معتبر خریداری کنید. استفاده از شماره مجازی رایگان یا خرید شماره مجازی از مکان‌های نامعتبر، امنیت اطلاعات شما را به خطر انداخته و هر لحظه ممکن است اطلاعات شما در اختیار فرد دیگری قرار بگیرد. اگر به دنبال خرید شماره مجازی آمریکا یا شماره مجازی ارزان برای سایر کشورها هستید، سایت شماره مجازی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.
کارشناسان ما با بیش از چندین سال سابقه و تجربه در این زمینه در تلاش هستند تا بهترین تجربه از خرید شماره مجازی را در اختیار کاربران قرار داده و با ارائه قیمت مناسب و ارزان رضایت مشتریان را به دست آورند؛ پس اگر به دنبال خرید شماره مجازی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت هستید، حتما سری به سایت شماره مجازی بزنید.
آیا تاکنون از هوش مصنوعی Runway برای ساخت ویدئو استفاده کرده‌اید؟ آیا تجربه استفاده از شماره مجازی را داشته‌اید؟ نظرات، تجربیات و پیشنهادات شما باعث دلگرمی تیم ما در شماره مجازی است؛ پس لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
 

سرویس های محبوب

موارد بیشتر