وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

قابلیت جستجوی شغل در نرم افزار X

27 آذر 1402
قابلیت جستجوی شغل در نرم افزار X

ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس، قابلیت جستجوی شغل را به نرم افزار X اضافه کرد. این قابلیت که در حال حاضر در نسخه بتا قرار دارد، به کاربران اجازه می‌دهد که با توجه به موقعیت مکانی، عنوان شغلی و سایر معیارها، در میان شغل‌هایی که توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها در نرم افزار X اعلام شده‌اند، به دنبال شغل مورد نظر خود باشند. این قابلیت شبیه به پلتفرم لینکدین است که برای ارتباط حرفه‌ای و شبکه سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه جزئیات بیشتری از این قابلیت جدید ایکس در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد نسخه جدید پلتفرم ایکس با بلاگ شماره مجازی همراه باشید.


ویژگی‌های قابلیت جدید پلتفرم X

X در حال حاضر میزبان تعداد زیادی آگهی شغلی است، از جمله موقعیت‌های شغلی در بسیاری از شرکت‌های متعلق به ماسک، مانند تسلا، اسپیس ایکس و نورالینک. این پلتفرم همچنین دارای چندین ویژگی دیگر است که می‌تواند برای متقاضیان شغل جذاب باشد، مانند امکان ارتباط با کارفرمایان بالقوه و اشتراک‌گذاری پروفایل‌های حرفه‌ای. مارک کوهن، تحلیلگر ارشد در شرکت تحقیقاتی Gartner نظر خود را این‌گونه بیان کرد که: این پلتفرم هنوز در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد، اما قابلیت جستجوی شغل پتانسیل آن را دارد که این پلتفرم را به یک گزینه جذاب‌تر برای متقاضیان شغل تبدیل کند.


چگونه میتوان از قابلیت جستجوی شغل در X استفاده کرد؟

برای استفاده از این قابلیت، کاربران باید به حساب کاربری خود در نرم افزار X وارد شوند و سپس به صفحه جستجوی شغل مراجعه کنند. در این صفحه، دو فیلد متنی وجود دارد که کاربران باید در آن‌ها کلمه کلیدی و مکان شغل مورد نظر خود را وارد کنند. پس از انتخاب معیارها، کافیست روی دکمه جستجو بزنند تا لیستی از تمام آگهی‌های شغلی که با این معیارها مطابقت دارند، نمایش داده می‌شود. کاربران می‌توانند با ترکیب کلمات کلیدی، جستجوی خود را بیشتر محدود کنند. همچنین هر شغل دارای یک دکمه «اکنون اقدام کنید» است که کاربران را به وب سایت مربوط به برند مورد نظر هدایت می‌کند تا فرآیند درخواست را طی کنند.

مطلب پیشنهادی: بهترین ربات های لینکدین برای معرفی شغل


تبدیل شدن X به یک سوپر اپلیکیشن!

اضافه شدن قابلیت جستجوی شغل بخشی از چشم‌انداز گسترده‌تر ماسک برای X به عنوان یک «اپلیکیشن سوپر» است که طیف وسیعی از خدمات را ارائه می‌دهد. ماسک گفته است که می‌خواهد X به یک فروشگاه یک‌مرحله‌ای برای نیازهای کاربران تبدیل شود، از ارتباطات گرفته تا سرگرمی و تجارت.
این قابلیت جدید نشان دهنده تلاش ماسک و نرم افزار X برای ارائه خدمات متنوع و جذاب به کاربران خود است. این نرم افزار که در سال 2023 نام خود را از توییتر به X تغییر داد، سعی دارد تا با ایجاد تغییرات و به روز رسانی‌های متعدد، جایگاه خود را در بازار رسانه‌های اجتماعی حفظ و گسترش دهد. البته این نرم افزار همچنان با رقبایی همچون فیس بوک، اینستاگرام و تیک تاک روبرو است که هر کدام دارای قابلیت‌ها و جمعیت کاربری خاص خود هستند.


رقابت X با لینکدین، کدام یک پیروز می‌شوند؟

قابلیت جدید ایکس | جست و جو شغل در پلتفرم ایکس | رقابت ایکس با لینکدین | خرید شماره مجازی آمریکا | خرید شماره مجازی

قابلیت جستجوی شغل می‌تواند تهدیدی برای لینکدین، بزرگترین سایت شبکه‌سازی حرفه‌ای، باشد. لینکدین مدت‌هاست که مقصد اصلی متقاضیان شغل است؛ اما X می‌تواند تجربه‌ای یکپارچه‌تر و روان‌تر ارائه دهد.
هنوز مشخص نیست که آیا X می‌تواند با موفقیت با لینکدین رقابت کند یا خیر؛ با این حال، اضافه شدن قابلیت جستجوی شغل گام مهمی است که می‌تواند به X کمک کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند. تیم دریپر، تحلیلگر ارشد در شرکت تحقیقاتی Forrester درباره این قابلیت گفت: اضافه شدن قابلیت جستجوی شغل به X یک حرکت هوشمندانه از سوی ایلان ماسک است. این قابلیت می‌تواند به X کمک کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند و با لینکدین رقابت کند. 

مطلب پیشنهادی: ادغام xAI با پلتفرم X توسط ایلان ماسک!


هدف X  از ایجاد قابلیت جدید

نرم افزار X امیدوار است که با ارائه قابلیت جستجوی شغل، جذابیت خود را برای کاربرانی که به دنبال افزایش شبکه حرفه‌ای و فرصت‌های شغلی هستند، افزایش دهد. این قابلیت همچنین می‌تواند برای شرکت‌ها و سازمان‌ها که به دنبال استخدام نیروهای متخصص و متناسب با نیازهای خود هستند، مفید باشد. البته برای این که شرکت‌ها بتوانند شغل‌های خود را در نرم افزار X اعلام کنند، باید به بسته تأیید برای سازمان‌ها که هزینه آن 1000 دلار در ماه است، مشترک شوند. اریک هان، مدیر عامل شرکت جستجوی شغل Job List درباره قابلیت جدید X گفت: اضافه شدن قابلیت جستجوی شغل به X یک چالش جدید برای لینکدین ایجاد می‌کند. لینکدین مدت‌هاست که مقصد اصلی متقاضیان شغل است، اما X می‌تواند تجربه‌ای یکپارچه‌تر و روان‌تر ارائه دهد.


قابلیت جدید X چه ویژگی‌هایی دارد؟

پلتفرم X ویژگی‌های قابلیت جدید خود را اینگونه بیان کرده که: کاربران می‌توانند با توجه به موقعیت مکانی، عنوان شغلی، کلمات کلیدی و سایر معیارها، به دنبال شغل مورد نظر خود باشند. آگهی‌های شغلی به صورت فهرستی نمایش داده می‌شوند و هر آگهی شامل عنوان شغلی، شرکت، موقعیت مکانی و محدوده حقوق می‌شود. کاربران می‌توانند با کلیک بر روی یک آگهی شغلی، اطلاعات بیشتری در مورد آن موقعیت شغلی، از جمله شرح شغل، الزامات و مزایا، کسب کنند همچنین، می‌توانند مستقیماً از X برای شغل‌ مورد نظر خود درخواست ارسال کنند.
X هنوز در نسخه بتا قرار دارد، بنابراین قابلیت جستجوی شغل ممکن است تغییر کند. با این حال، این قابلیت پتانسیل آن را دارد که X را به گزینه‌ای جذاب‌تر برای متقاضیان شغل تبدیل کند.
وب‌سایت‌های شماره مجازی خدمات مختلفی را به کاربران ارائه می‌دهند که از جمله آنها می‌توان به خرید شماره مجازی ارزان و شماره مجازی آمریکا اشاره کرد، در وب‌سایت شماره مجازی، می‌توان انواع مختلفی از شماره‌های مجازی را از کشورهای مختلف خریداری کرد که با قیمت‌های متفاوت و بسته به نیاز کاربر، ارائه می‌شوند.
 

سرویس های محبوب

موارد بیشتر