وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

هدیه 200 هزار دلاری پاول دورف به کاربران تلگرام!

01 آذر 1402
هدیه 200 هزار دلاری پاول دورف به کاربران تلگرام!

پاول دروف، موسس و مدیرعامل تلگرام، به مناسبت راه‌اندازی یک ویژگی جدید در این برنامه پیام‌رسان اعلام کرد که قصد دارد به 10 هزار کاربر تصادفی اشتراک رایگان تلگرام پرمیوم هدیه بدهد. او گفته است که برای این هدیه 200 هزار دلار از ارز دیجیتال تون کوین خریداری کرده است.
جالب است بدانید تون‌کوین (TON) یک ارز دیجیتال است که در بلاک‌چین TON اجرا می‌شود. این بلاک‌چین توسط تلگرام توسعه داده شده بود، اما بعدها و به دلیل مشکلات قانونی توسط تلگرام رها شد؛ با این حال، پروژه توسط یک گروه از توسعه‌دهندگان به نام فری تون (Free TON) دوباره زنده شد که ادعا می‌کنند هیچ ارتباطی با تلگرام یا دروف ندارند. در ادامه با وبسایت شماره مجازی همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این هدیه هیجان‌انگیز در اختیارتان قرا گیرد. 


GiveAway؛ دلیل اصلی جشن گرفتن پاول دورف

ویژگی جدید تلگرام که GiveAway نام دارد، امکان برگزاری قرعه‌کشی در کانال‌ها را فراهم می‌کند. در این قرعه‌کشی‌ها صاحبان کانال می‌توانند جوایزی را به اعضای وفادار کانال خود اهدا کنند. دروف نوشته که همه کانال‌ها در تلگرام اکنون می‌توانند «قرعه‌کشی‌های عادلانه» را برگزار کنند. او توضیح داده که مشکل قرعه‌کشی‌های قبلی در شبکه‌های اجتماعی این بود که بسیاری از آن‌ها تقلبی بودند و معمولا راهی برای اثبات انتخاب منصفانه فرد برنده وجود نداشت. تلگرام اولین پلتفرم رسانه اجتماعی است که «قرعه‌کشی‌ها را با انتخاب تصادفی تضمین شده و صندوق جایزه از پیش‌ پرداخت شده» به طور بومی پشتیبانی می‌کند.

برای جشن گرفتن ابداع این ویژگی، دورف اعلام کرد که قرعه‌کشی اشتراک‌های رایگان تلگرام پرمیوم را برگزار می‌کند. او نوشته است: «برای جشن ویژگی جدید ما، من قرعه‌کشی 10 هزار اشتراک تلگرام پرمیوم را برگزار می‌کنم و 10 هزار ‌نفر از افرادی که در کانال من عضویت دارند، با قرعه‌کشی و به صورت تصادفی یک اشتراک تلگرام پرمیوم برای 6 ماه دریافت خواهند کرد. من قبلا برای این قرعه‌کشی در فرگمنت با 200 هزار دلار ارزش تون‌کوین که در یک صرافی رمزنگاری خریداری کردم، پیش‌پرداخت آن را پرداخت کردم».
نتایج قرعه‌کشی در تاریخ 13 نوامبر ساعت 18 اعلام خواهند شد. دورف افزود که برای اثبات عدالت قرعه‌کشی، کلیدهای مورد نیاز برای رمزگشایی ترافیک تلگرام بین خود و برادرش نیکلای دورف را بعد از اعلام برنده در وب‌سایت تلگرام منتشر خواهد کرد.


GiveAway؛ پیدایش قرعه‌کشی منصفانه

این ویژگی جدید به کاربران اجازه می‌دهد که در قرعه‌کشی‌ها شرکت کرده و جوایز دریافت کنند، با اطمینان از اینکه برندگان به طور منصفانه انتخاب شده‌اند. هر برنده یک کد هدیه دریافت می‌کند که می‌تواند برای تأیید عمومی برنده شدن خود از آن استفاده کند. علاوه بر دسترسی به تلگرام پرمیوم از طریق کد، کاربران می‌توانند به جوایز دیگری که توسط صاحب کانال معرفی شده‌اند، دسترسی پیدا کنند. برندگان همچنین می‌توانند جایزه خود را به یکی از دوستان خود منتقل کنند.


در قابلیت جدید تلگرام مالکان کانال‌ها چه دسترسی‌هایی دارند؟

جایزه 2000 دلاری پاول دورف به کاربران تلگرام | دسترسی مالکان کانال ها به قابلیت های تلگرام | خرید شماره مجازی ارزان

مزیت این ویژگی برای صاحبان کانال‌ها این است که از قرعه‌کشی‌ها بوست‌هایی به دست می‌آورند. این بوست‌ها به آن‌ها کمک می‌کند تا از ویژگی‌های بیشتری مانند رنگ‌های سفارشی و داستان‌ها بهره‌مند شوند و همچنین به رشد و دیده شدن بیشتر کانال‌‌ آن‌ها کمک خواهد کرد. همچنین، صاحبان کانال کنترل کاملی بر قرعه‌کشی‌ها دارند و می‌توانند تعداد برندگان، مدت زمان قرعه‌کشی و شرایط شرکت‌کنندگان را مشخص کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند شرایط دیگری از جمله اینکه آیا می‌خواهند این قابلیت را برای همه نفراتی که در کانال عضویت دارند باز کنند یا دسترسی را به دنبال‌کنندگان جدید محدود نمایند!


مراحل برگزاری GiveAway توسط مالکان کانال‌ها 

برای اعتبار بخشیدن به قرعه‌کشی و حفاظت از حقوق شرکت‌کنندگان و برندگان، صاحب کانال باید پیش از برگزاری قرعه‌کشی برای اشتراک‌های پرمیومی که قصد دارد به عنوان هدیه به برندگان GiveAway اهدا کنند، پیش‌پرداختی را از قبل پرداخت کرده ‌باشند. در حالی که این کار به راحتی از طریق برنامه تلگرام انجام می‌شود، مالکان کانال برای این کار می‌توانند از PremiumBot یا فرگمنت استفاده کنند که از قرعه‌کشی‌های بزرگ برای هزاران اشتراک پشتیبانی می‌کند. 


هدف پاول دورف از ایجاد قابلیت GiveAway چیست؟

پاول دورف امیدوار است که این ویژگی جدید، تلگرام را به یک پلتفرم برای ایجاد ارتباطات معنادار و ارزشمند بین کاربران تبدیل کند. او گفته که من می‌خواهم تلگرام را به یک پلتفرم برای اشتراک‌گذاری علاقه‌مندی‌ها، سرگرمی، خلاقیت و شادی، ایده‌ها و ارزش‌ها، رشد و توسعه کاربران و ایجاد روابط مثبت و ماندگار بین کاربران تبدیل کنم.
تلگرام یک برنامه پیام‌رسان با بیش از 500 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان است که با رمزنگاری انتها به انتها، حفظ حریم خصوصی و سرعت بالا برای ارائه خدمات به کاربران خود شناخته شده است. این پلتفرم همچنین دارای ویژگی‌های منحصر به فردی مانند کانال‌ها، گروه‌ها، ربات‌ها، داستان‌ها، استیکر‌ها، ویرایش پیام‌ها، حذف پیام‌ها، پیام‌های خودنابود، پیام‌های صوتی و تصویری، تماس‌های صوتی و تصویری، پشتیبانی از فایل‌های با حجم بالا، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال و بسیاری ویژگی‌های دیگر است که مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن به شمار می‌روند. 
اگر برای استفاده از خدمات تلگرام پرمیوم به شماره مجازی مناسب و ارزان نیاز دارید، وبسایت شماره مجازی امکانات و خدمات خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای دریاف مشاوره از طریق تماس با ما با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید. 

21 آذر 1402
برنامه خیلی خیلی عالیه و بنده به شخصه 8۰درصد از کارامو با تلگرام انجام میدهم
21 آذر 1402
برنامه خیلی خیلی عالیه و بنده به شخصه 8۰درصد از کارامو با تلگرام انجام میدهم
14 دی 1402
علیست

سرویس های محبوب

موارد بیشتر