وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

افزوده شدن قابلیت جدید Giveaway در تلگرام!

29 آبان 1402
افزوده شدن قابلیت جدید Giveaway در تلگرام!

تلگرام، اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب، ویژگی جدیدی را راه‌اندازی کرده که به صاحبان کانال اجازه می‌دهد تا هدایایی را به عنوان میزبان به افرادی که در عضویت کانال آن‌ها هستند اهدا کنند. این هدایا شامل اشتراک Telegram Premium یا جوایز ارزشمند دیگر است. این ویژگی که GiveAway نام دارد، برای کمک به صاحبان کانال‌ها طراحی شده تا مخاطبان خود را افزایش دهند و دنبال‌کنندگان خود را به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و منصفانه جذب کنند.
GiveAway آخرین قابلیتی است که تلگرام برای ارتقا پلتفرم خود و جذب کاربران بیشتر معرفی کرده است. تلگرام ادعا می‌کند که GiveAway اولین ویژگی در نوع خود در صنعت اپلیکیشن‌های پیام‌رسان است و باعث می‌شود که تلگرام برای دارندگان و مشترکین کانال‌ها سرگرم‌کننده‌تر و لذت‌بخش‌تر شود. این ویژگی برای تمامی کاربران تلگرام در پلتفرم‌های اندروید، iOS و دسکتاپ در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این قابلیت ادامه این مطلب از وبسایت شماره مجازی را از دست ندهید! 


GiveAway؛ ویژگی امن و قابل اعتماد

 به گفته تلگرام GiveAway یک ویژگی شفاف و امن است که تضمین می‌کند برندگان به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند و کدهای هدیه به صورت عمومی برای تأیید پیروزی آن‌ها به داخل کانال و اکانت کاربر خوش شانس ارسال می‌شود؛ بنابراین مالکان کانال می‌توانند به ازا برگزاری هر GiveAway و جایزه‌ای که به برندگان پرداخت می‌کنند، تعداد قابل توجهی مشترکان کانال خود را افزایش دهند که باعث رشد کانال آن‌ها می‌شود. 
برخی از کانال‌هایی که برای اولین قابلیت GiveAway را آغاز کرده‌اند عبارتند از TechCrunch که 10 اشتراک سالانه برای سرویس Extra Crunch خود ارائه می‌دهد و یا کانال CoinDesk که 5 هزار رمزارز USDT را به صورت رمزنگاری به 10 برنده خوش شانس اهدا می‌کند.

مطلب پیشنهادی: قابلیت Read Receipt در تلگرام


جایزه 200 هزار دلاری صاحب تلگرام به مشترکان کانال خود!

این ویژگی توسط مدیر عامل تلگرام، پاول دوروف در کانال شخصی او اعلام شد. در ادامه او اعلام کرد که میزبان یک جایزه 200 هزار دلاری برای جشن راه اندازی GiveAway است. پاول دوروف گفت که به طور تصادفی و با استفاده از قابلیت جدید تلگرام یعنی GiveAway برای مخاطبینی که در کانال شخصی او عضویت دارند، 1000 جایزه در نظر گرفته که در صورت پیروزی به آن‌ها اهدا می‌کند. او در ادامه سایر صاحبان کانال‌ها را تشویق کرد تا این ویژگی را امتحان کرده و هدایای خود را به مشترکان وفادار خود اهدا کنند.
دوروف نوشت: «GiveAway یک راه جدید برای افزایش محبوبیت و سودمندتر کردن کانال شما برای کاربران است». وی افزود شما می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید، از اشتراک تلگرام پریمیوم گرفته تا پول نقد یا ارز دیجیتال هدیه دهید. در نظر داشته باشید هر چه بیشتر قابلیت GiveAway را در کانال خود اجرا کنید، محبوبیت بیشتری نزد مشترکان خود خواهید داشت و از نظر افزایش تعداد مشترکان کانال و قرار گرفتن در معرض دید بیشتر رشد می‌کنید و قطعا جایزه اهدا شده از این طریق به شما باز می‌گردد.


چگونه هدیه GiveAway را دریافت کنیم؟

قابلیت giveaway در تلگرام برای صاحبان کانال | نحوه دریافت giveaway | خرید شماره مجازی ارزان | خرید شماره مجازی

برای این کار باید یک پیام با متنی مانند GiveAway: Telegram premium account ارسال کنید و سپس یک دکمه با عنوان شرکت در قرعه کشی اضافه کنید. اعضای کانال می‌توانند با کلیک بر روی دکمه در قرعه کشی شرکت کنند و بعد از مدت زمان مشخص شده، تلگرام به صورت خودکار یک یا چند برنده را انتخاب می‌کند و به صاحب کانال اطلاع می‌دهد. شما می‌توانید تعداد برندگان، مدت زمان و مبلغ جایزه را تنظیم کنید.
اگر جایزه در نظر گرفته شده توسط مالک کانال  Telegram premium باشد، پس از برگزاری قرعه کشی و به صورت خودکار، برندگان خوش شانس پیوندهایی با کدهای هدیه دریافت می‌کنند که می‌تواند به عنوان تأیید عمومی برنده شدن آن‌ها باشد. هر کد شامل یک اشتراک رایگان در Telegram Premium است؛ اما برگزارکنندگان ممکن است جوایز دیگری مثل جوایز نقدی، کارت هدیه یا هر چیز با ارزش دیگری باشد.

مطلب پیشنهادی: آموزش هک واتساپ و جلوگیری از آن


چگونه می‌توانید از قابلیت جدید Giveaway برای قرعه‌ کشی در کانال خود استفاده کنید؟

 برای این کار باید به کانال‌هایی که قرعه کشی برگزار می‌کنند بپیوندید و در آن‌ها مشارکت کنید. شما می‌توانید با استفاده از جستجو تلگرام، کانال‌هایی که با کلمه Giveaway شروع می‌شوند پیدا کنید. همچنین می‌توانید با دنبال کردن کانال‌هایی که راجع به قرعه کشی‌ها اطلاع می‌دهند مانند GiveawayAlert یا GiveawayBot، از قرعه کشی‌های جدید باخبر شوید. در نظر داشته باشید کاربران می‌توانند در هر قرعه کشی که دوست دارند شرکت کنند و شانس خود را برای برنده شدن جایزه افزایش دهند.


چرا تلگرام یک پلتفرم مناسب برای قرعه کشی است؟

به گزارش وب‌سایت Socialman، تلگرام یک برنامه پیام رسان است که بیش از 500 میلیون کاربر فعال دارد و امکان ایجاد کانال‌ها و گروه‌هایی با تعداد نامحدود اعضا را می‌دهد. تلگرام دارای امنیت، سرعت بالا و قابلیت‌های منحصر به فردی مانند امکان ارسال فایل‌های حجیم، امکان ایجاد ربات‌های هوشمند و امکان استفاده از API‌های باز است. این اپلیکیشن یک پلتفرم ایده آل برای برگزاری قرعه کشی است؛ زیرا شما می‌توانید به راحتی با اعضای کانال خود ارتباط برقرار کنید، محتوای جذاب و متنوعی ارائه دهید، اعضای جدیدی را جذب کنید و بازخوردهای آماری از عملکرد کانال خود بگیرید.

برندگان خوش شانس پیوندهایی با کدهای هدیه دریافت می‌کنند که می‌تواند به عنوان تأیید عمومی برنده شدن آنها باشد. هر کد شامل یک اشتراک رایگان در Telegram Premium است؛ اما برگزارکنندگان ممکن است جوایز دیگری (مانند تسلاس) را در بالا اضافه کنند.
دیگر اخبار مرتبط با فناوری و حوزه تکنولوژی در وبسایت شماره مجازی پوشش داده شده و بلاگ آموزشی این سایت نیز اطلاعات مفیدی از نحوه خرید شماره مجازی رایگان و انواع دیگر شماره‌های مجازی مثل شماره مجازی آمریکا را در اختیار شما قرار خواهد داد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم مطالعه مقالات به‌روز و جامع این پایگاه را از دست ندهید! 

سرویس های محبوب

موارد بیشتر