وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

آموزش فعال سازی استوری تلگرام برای کانال ها

05 مهر 1402
آموزش فعال سازی استوری تلگرام برای کانال ها

تلگرام این بار نیز پیشگام بودن خود را به اثبات رسانده و از قابلیت جدیدی رونمایی کرده است! چندی پیش به مناسبت دهمین سالروز تولد این اپلیکیشن بی‌نظیر، فرصت استوری برای تمامی کاربران تلگرام اعم از پرمیوم و عادی فعال شد که البته این بار نیز کاربران ایرانی و کاربران چند کشور دیگر جزو استثنائات در نظر گرفته شده‌اند و از این قابلیت محروم هستند. تلگرام در غافلگیری جدید خود به تازگی قابلیت استوری کانال‌ها را فعال کرده است؛ اما اینکه استوری کانال‌ها تحت چه شرایطی قابل انجام است و از چه قوانینی تبعیت می‌کند، موضوعی است که در این نوشته به آن پرداخته خواهد شد. 


قابلیت های جدید تلگرام به مناسب تولد ده سالگی!

فرصت‌های ناب تلگرام در جذب کاربران همواره غافلگیرکننده است و به محبوبیت این برنامه بیش از پیش می‌افزاید. موارد زیر از جمله فرصت‌های جدید تلگرام برای کاربران هستند: 

فعال شدن استوری کانال‌ها

اینکه دقیقا مشابه با اینستاگرام فرصت به اشراک گذاشتن فعالیت‌ها و لحظات موردنظر خود با اعضای کانالتان را داشته باشید، فرصت جالبی به نظر می‌رسد؛ اما این اعضای کانال شما هستند که با میزان رای و حمایتشان، این فرصت را در اختیار شما قرار داده یا آن را از شما سلب می‌کنند. تلگرام با ابداع سیستمی به نام boosts این روند را به انجام می‌رساند. استوری کانال‌های تلگرامی تنها با حمایت و دریافت boost از طرف کاربران امکان‌پذیر است و به بیان واضح‌تر هرچقدر تعداد بیشتری از کاربران به شما رای داده و boost دریافت کنید و level کانال شما افزایش پیدا کند، قادر خواهید بود تا در طول روز تعداد استوری بیشتری بگذارید. دقت کنید که کاربران قادر به تغییر boost از کانالی به کانال دیگر هستند. برای بررسی تعداد boostهای مورد نیاز برای آپلود استوری، به بخش اطلاعات کانال، سپس به بخش بیشتر و در نهایت آمار مراجعه کنید. 

مطلب پیشنهادی: غیرفعال بودن استوری تلگرام برای کاربران ایرانی

افزودن استیکر در استوری‌ها 

کاربران و ادمین کانال‌های تلگرامی برای تعامل بیشتر و راحت‌تر با مخاطبان خود هم‌اکنون فرصت افزودن استیکر به استوری‌های تلگرامی را دارند تا جذابیت این امکان دوچندان شود. 

افزودن موسیقی به استوری تلگرام 

اگر در گوشی موبایل خود موسیقی یا صوتی دارید که ترجیح می‌دهید روی تصویر یا ویدئو استوری تلگرام آپلود شود، تبریک می‌گوییم! هم اکنون این قابلیت در دسترس شما قرار دارد. 


ادمین کانال‌های تلگرامی به چند شرط می‌توانند استوری بگذارند! 

اینکه استوری کانال‌های تلگرام فعال شده، خبر خوبی برای ادمین کانال‌هاست؛ اما فراموش نکنید که همچنان باید به قوانین وضع شده از جانب تلگرام برای استفاده از این موقعیت احترام بگذارید. در بخش قبلی به شرایط استفاده از استوری در تلگرام اشاره شد و این مورد را نیز در نظر بگیرید که تنها ادمین‌های پرمیوم تلگرام در ایران قادر به انتشار استوری در کانال های تلگرام هستند. برای برخورداری از اکانت تلگرام پرمیوم در ایران به شماره مجازی تلگرام نیاز خواهید داشت. وبسایت virtual-number.ir با ارائه متنوع‌ترین انواع شماره‌های مجازی همراه شماست تا با خرید شماره مجازی تلگرام، به کاربر پرمیوم تلگرام تبدیل شده و از قابلیت‌های منحصربه‌فرد این برنامه برخوردار شوید. از طریق بخش تماس  با ما و پل‌های ارتباطی که در این مجموعه در نظر گرفته شده، با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید. 
 

سرویس های محبوب

موارد بیشتر