وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

نحوه انتقال گوگل ویس به جیمیل شخصی

04 مهر 1402
نحوه انتقال گوگل ویس به جیمیل شخصی

انتقال گوگل ویس به جیمیل شخصی یکی از مواردی است که پس از خرید این شماره باید انجام دهید تا امنیت آن را تامین کنید. شماره مجازی گوگل ویس، یکی از معتبرترین شماره‌های مجازی در دنیاست که توسط شرکت گوگل در اختیار کاربران این شرکت قرار می‌گیرد و افرادی که دارای حساب کاربری گوگل باشند، می‌توانند با ورود به وبسایت این شرکت از خدمات آن از جمله گوگل ویس استفاده کنند.
نکته مهم در این زمینه این است که این سرویس برای کاربران ایرانی غیرقابل دسترس است و به همین دلیل بسیاری از کاربران ایرانی که قادر به ساخت گوگل ویس نیستند، باید آن را از وبسایت‌های معتبر خریداری کنند. پس از خرید شماره مجازی می‌توانید آن را به جیمیل شخصی خودتان انتقال دهید تا امنیت آن را تامین کنید و نگرانی بابت شماره خود نداشته باشید. در این مقاله از وبلاگ شماره مجازی به بررسی و آموزش انتقال گوگل ویس به جیمیل شخصی می‌پردازیم؛ ولی پیش از آن خود گوگل ویس و نحوه خرید آن را بررسی خواهیم کرد.


آشنایی با گوگل ویس

سرویس گوگل ویس یک سرویس شماره مجازی است که توسط گوگل ارائه شده و امکانات بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار داده است. با استفاده از این شماره که به صورت رایگان در اختیار کاربران گوگل قرار گرفته، افراد می‌توانند به صورت رایگان با دیگران تماس گرفته یا پیامک ارسال کنند. هم از طریق وبسایت این برنامه و هم با استفاده از نصب برنامه گوگل ویس در گوشی تلفن همراه می‌توانید به قابلیت‌های آن دسترسی داشته باشید.
استفاده از گوگل ویس مزایای زیادی دارد. کاربران می‌توانند گوگل ویس خود را با تماس‌های تلفنی و پیام‌های دریافتی ادغام کنند. همچنین ‌امکان شناسایی تماس گیرنده نیز در این سرویس وجود دارد. با استفاده از گوگل ویس می‌توانید از پیام‌های خود رونویس تهیه کرده و یا تماس‌های صوتی خود را ضبط کنید. 


خرید گوگل ویس

گوگل، ایران را در لیست تحریم‌های خود قرار داده و به همین دلیل کاربران ایرانی نمی‌توانند از امکانات و قابلیت‌های این شرکت استفاده کنند. زمانی که شما با آی پی ایرانی وارد وبسایت گوگل ویس شوید، به شما پیام اخطار می‌دهد که این سرویس در منطقه شما پشتیبانی نخواهد شد. برخی از کاربران با استفاده از برنامه‌های تغییر آی پی اقدام به ورود می‌کنند که در طی مراحل دریافت شماره باز هم با مشکل مواجه خواهند شد؛ زیرا این سرویس گوگل به ریجن دستگاه مورد استفاده شما حساس بوده و با تشخیص ایرانی بودن آن، به شما اجازه دسترسی نخواهد داد. در راه ایجاد حساب گوگل ویس، مشکلات بسیاری خواهید داشت؛ به همین دلیل بهترین راه برای داشتن خرید شماره مجازی معتبر آمریکایی است.
برای خرید شماره مجازی گوگل ویس می‌توانید از محصولات ما در شماره مجازی استفاده کنید و شماره مجازی گوگل ویس مورد جست و جو کنید. پس از انتخاب شماره و خرید آن، شماره مجازی، ایمیل و رمز عبور ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. این اطلاعات بسیار مهم هستند و باید آن‌ها را به درستی نگهداری کنید.
پس از خرید و دریافت اطلاعات مورد نظر بهتر است که ایمیل بازیابی و رمز آن را تغییر دهید تا اطلاعات شما در امینت کامل باشند. در تنظیمات گوگل ویس‌ می‌توانید انتخاب کنید که تماس‌ها و پیامک‌های شما به جیمیل منتقل شده و پشتیبان گیری شوند. برای شخصی سازی بهتر است حتما پس از خرید، اکانت جیمیل پشتیبانی خود را تغییر دهید. 


نحوه انتقال گوگل ویس به جیمیل شخصی

نحو انتقال گوگل ویس به جیمیل | خرید شماره مجازی ارزان

یکی از قابلیت‌های مهم در رابطه با گوگل ویس، امکان انتقال آن به یک اکانت جیمیل دیگر است. در این بخش به آموزش گام به گام انتقال گوگل ویس به جیمیل شخصی را بررسی می‌کنیم؛ اما پس از آن باید چند نکته را پیش از انتقال بدانید:

  • قبل از اقدام به انتقال، آی پی خود را به کشور دیگر و ترجیحا آمریکا تغییر دهید.
  • بهتر است مراحل انتقال را با استفاده از لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی انجام دهید.
  • توجه داشته باشید که هر شماره تنها 3 بار در سال امکان انتقال به جیمیل دیگر را دارد.
  • ممکن است در تلاش اول نتوانید شماره مجازی خود را به جیمیل دیگر منتقل کنید. در صورت بروز چنین مشکلی بهتر است از تلاش مجدد خودداری کنید و اقدامات امنیتی روی جیمیل خریداری شده را انجام دهید.

حال، پس از این که با این نکات قبل از انتقال گوگل ویس آشنا شدید، به بررسی انتقال آن می‌پردازیم:

  1. در گام اول انتقال، شما باید با هر دو اکانت جیمیل خود لاگین شوید. پس از این کار باید اطمینان حاصل کنید ایمیلی که قصد انتقال شماره به آن را دارید، از نظر گوگل قابل قبول باشد. برای این کار وارد حساب گوگل ویس خود شده و اطلاعات جیمیلی که قصد انتقال به آن را دارید وارد کنید. اگر با پیغام Select a google voice number مواجه شدید، به این معناست که جیمیل شما قابل قبول خواهد بود و می‌توانید کار را ادامه دهید. در صورتی که با پیغام Unable to access a google product مواجه شدید، عملیات انتقال را ادامه ندهید و از جیمیل دیگری برای این کار استفاده کنید.
  2. پس از اطمینان از درست بودن جیمیل دوم، با حساب کاربری جیمیل اول که خریداری کرده‌اید وارد اکانت گوگل ویس خود شوید و در صفحه اول را روی Setting بزنید. در منوی باز شده، گزینه Transfer را انتخاب کنید.
  3. پس از کلیک روی Transfer، یک صفحه پاپ آپ برای شما نمایش داده می‌شود. در این صفحه دو نکته مهم در رابطه با انتقال گوگل ویس را به شما گوشزد خواهد کرد. نکته اول این که پس از انتقال، اطلاعات و دیتاهای شما مانند سابقه تماش‌ها، پیام‌ها و غیره منتقل نمی‌شوند. نکته دوم که به این اشاره می‌کند اکانتی که قصد انتقال به آن را دارید، نباید از قبل یک شماره گوگل ویس داشته باشد. در بخش پایین این صفحه، باید اکانت مورد نظر برای انتقال را وارد کنید. برای این کار در همین صفحه گزینه Sign-in to another account را بزنید.
  4. در این مرحله و در صفحه باز شده، آدرس جیمیل جدید خود را وارد کنید و Confirm را بزنید.
  5. در این مرحله، به صفحه اول بازگردانده می‌شوید و باید مجددا روی گزینه Transfer کلیک کنید. با این کار، همان صفحه پاپ آپ باز خواهد شد که این بار در بالای گزینه sign-in to another account، جیمیلی که وارد کرده بودید قابل مشاهده و انتخاب است. آن را انتخاب و گزینه Transfer را بزنید.
  6. پس از این کار، یک صفحه پاپ آپ دیگر ظاهر می‌شود که به شما می‌گوید کار انتقال تقریبا تمام شده است. این پیغام به معنای موفقیت آمیز بودن انتقال است. افرادی که قصد دارند تا گوگل ویس خود را از حساب شخصی به حساب کاری منتقل کنند باید مجددا یک شماره آمریکایی معتبر وارد کنند تا کار انتقال به صورت کامل تمام شود؛ در غیر این صورت نیازی به کار دیگری ندارید و کار انتقال برای شما به اتمام رسیده است.


امنیت بالای گوگل ویس با جیمیل شخصی

انتقال گوگل ویس به جیمیل شخصی، اهمیت بسیار بالایی دارد و باعث بالا رفتن امنیت شماره مجازی شما خواهد شد. استفاده از شماره مجازی گوگل ویس برای کاربران ایرانی بسیار مهم بوده و با استفاده از آن می‌توانند در بسیاری از پلتفرم‌ها حساب کاربری ایجاد کنند؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید که شماره مجازی گوگل ویس نیز دارای محدودیت‌هایی است. با استفاده از شماره مجازی گوگل ویس، نمی‌توانید در یوتیوب و یا سرویس‌های دیگر گوگل حساب کاربری ایجاد کنید. همچنین، شرکت OpenAI نیز ایجاد حساب کاربری با شماره مجازی گوگل را منع کرده است؛ اما با استفاده از شماره مجازی گوگل ویس، امکانات بیشماری نصیب شما خواهد شد. در این مقاله از شماره مجازی، آموزش انتقال گوگل ویس به جیمیل شخصی را به شما آموزش دادیم. برای آموزش‌های دیگر و آشنایی با دیگر امکانات شماره مجازی گوگل ویس و شماره‌های دیگر، مقالات دیگر ما را مطالعه کرده و برای خرید شماره‌های مجازی معتبر، وارد حساب کاربری خود شوید.

سرویس های محبوب

موارد بیشتر