وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

اشتراک گذاری نوت ویدیویی در اینستاگرام

30 آذر 1402
اشتراک گذاری نوت ویدیویی در اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام نوت ویدیویی اضافه کرد که به کاربران امکان می‌دهد ویدیوهای کوتاه و موقتی را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارند. این ویدیوها می‌توانند تا 2 دقیقه طول داشته باشند و پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند. این ویژگی به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد که با استفاده از دوربین جلوی گوشی خود، ویدیوهای کوتاه و حلقه‌ای را ضبط کرده و به همراه متن و شکلک‌ها به عنوان یک نوت (Note) در بخش پیام‌های خصوصی (DM) به اشتراک بگذارند. این ویدیوها در قسمت پایین صفحه پیام‌ها به صورت یک ردیف از نوت‌ها نمایش داده می‌شوند و با لمس آن‌ها می‌توان آن‌ها را مشاهده کرد.
تحلیلگران می‌گویند این ویژگی جدید می‌تواند به اینستاگرام کمک کند تا با سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند TikTok و Snapchat که به مدت طولانی ویژگی‌های ویدئویی موقتی را ارائه کرده‌اند، رقابت کند. در ادامه، بلاگ شماره مجازی اطلاعات بیشتری در این باره در اختیار شما قرار خواهد داد. 


نوت ویدیویی از چه زمانی در دسترس کاربران بوده؟

این ویژگی جدید از اواخر سال 2022 در حال آزمایش بوده و از اوایل سال 2023 به صورت گسترده در دسترس کاربران قرار گرفته است. بر اساس گزارش متا (Meta)، شرکت مادر اینستاگرام، بیش از 100 میلیون حساب کاربری نوجوان در 90 روز گذشته از این ویژگی استفاده کرده‌اند. همچنین کاربران نوجوان نوت‌ها را با نرخ 10 برابر بیشتری نسبت به کاربران غیر نوجوان ایجاد کرده‌اند و بیش از 20 درصد نوت‌های ایجاد شده توسط نوجوانان پاسخ داده شده‌اند. اینستاگرام در تلاش است راه‌های جدیدی برای کاربران برای بیان خود و تعامل با دنبال‌کنندگان خود اضافه کند. مایکل پچتر، تحلیلگر Wedbush Securities گفت: نوت‌های ویدئویی راهی برای انجام این کار است که متفاوت از آنچه سایر پلتفرم‌ها ارائه می‌دهند.


نوت ویدیویی چگونه کار می‌کند؟

برای ایجاد یک نوت ویدیویی کافیست به بخش پیام‌های خصوصی اینستاگرام بروید و روی عکس پروفایل خود در قسمت بالای صفحه بزنید. در این صورت، یک آیکون دوربین آبی رنگ روی عکس پروفایل شما ظاهر می‌شود که با لمس آن می‌توانید ویدیو 2 دقیقه‌ای ضبط کنید. شما می‌توانید با حرکت دادن انگشت خود روی صفحه، زاویه دید دوربین را تغییر دهید و با رها کردن آن، ضبط ویدیو را متوقف کنید. پس از ضبط ویدیو با زدن روی علامت تیک آبی رنگ، ویدیو را تایید کنید و با زدن روی علامت زباله، آن را حذف کنید. همچنین شما می‌توانید یک متن همراه با شکلک‌ها را به ویدیو اضافه کنید و با زدن روی دکمه اشتراک گذاری، آن را به عنوان یک نوت ویدیویی در بخش پیام‌های خصوصی ارسال کنید.

مطلب پیشنهادی: قابلیت ادیت پیام را به اینستاگرام اضافه خواهد شد!


چرا نوت ویدیویی محبوب است؟

نوت ویدیویی یکی از ویژگی‌های جذاب و سرگرم کننده اینستاگرام است که به کاربران امکان می‌دهد با روشی ساده و سریع، افکار و احساسات خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند. این ویژگی به ویژه در میان کاربران نوجوان بسیار مورد توجه قرار گرفته که دوست دارند با استفاده از ویدیوهای کوتاه و حلقه‌ای، لحظات خود را ثبت و نشان دهند. نوت ویدیویی یک راه ارتباطی جدید و متفاوت را برای کاربران اینستاگرام فراهم می‌کند که می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس، خلاقیت و ابراز هویت آن‌ها کمک کند.


نوت ویدیویی چه نقدهایی دارد؟

نوت ویدیویی موضوع برخی نقدها و انتقادات از سوی کارشناسان رسانه‌ای و اجتماعی نیز بوده است. نوت ویدیویی باعث افزایش وابستگی و اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی شده و به کاهش زمان ارتباط واقعی و کیفیت آن با دیگران منجر می‌شود. برخی از کارشناسان معتقدند که نوت ویدیویی یک راه دیگر برای فرار از واقعیت و پنهان کردن مشکلات است که می‌تواند به کاهش خودآگاهی، اعتماد به نفس کاذب و عدم توانایی حل مسائل منجر شود.
این قابلیت باعث افزایش فشار و رقابت اجتماعی شده و دلیل ایجاد تصویر نامناسب از خود و دیگران خواهد شد. برخی از کارشناسان اعلام کرده‌اند که نوت ویدیویی یک راه دیگر برای ارزیابی و مقایسه خود با دیگران است که می‌تواند به احساس ناکافی بودن، حسادت و افسردگی منجر شود .

مطلب پیشنهادی: اضافه شدن قابلیت Read Receipt به اینستاگرام!


نظرات نهایی راجب این قابلیت، ایا نوت ویدییویی یک چالش جدید محسوب می‌شود؟

نوت ویدیویی یکی از ویژگی‌های جدید و جالب اینستاگرام است که به کاربران این برنامه امکان می‌دهد که با استفاده از ویدیوهای کوتاه و حلقه‌ای، افکار و احساسات خود را به اشتراک بگذارند. این ویژگی در میان کاربران نوجوان بسیار محبوب شده است که دوست دارند با روشی ساده و سریع، لحظات خود را ثبت و نشان دهند؛ اما این ویژگی همچنین موضوع برخی نقدها و انتقادات از سوی کارشناسان رسانه‌ای و اجتماعی نیز بوده است که به مضرات و خطرات آن اشاره کرده‌اند؛ بنابراین، کاربران اینستاگرام باید با آگاهی و مسئولیت از این ویژگی استفاده کنند و به موارد امنیتی و اخلاقی آن توجه داشته باشند.


خرید شماره مجازی ارزان

آیا به دنبال خرید شماره مجازی ارزان و معتبر هستید؟ آیا می‌خواهید از شماره مجازی برای ثبت‌نام در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خارجی استفاده کنید؟ آیا می‌خواهید با شماره مجازی آمریکا با دوستان و خانواده خود در خارج از کشور ارتباط داشته باشید؟ اگر پاسخ شما به هر یک از این سوالات مثبت است، پس وبسایت ما را از دست ندهید. شماره مجازی در وبسایت خود در انواع مختلفی از شماره مجازی آمریکا را با قیمت‌های بسیار مناسب ارائه می‌دهد. شماره‌های مجازی این وبسایت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و از شبکه‌های مخابراتی معتبر آمریکا استفاده می‌کنند. بنابراین، شما می‌توانید با خیال راحت از این شماره‌ها برای انجام کارهای خود استفاده کنید. برای خرید شماره مجازی آمریکا از وبسایت شماره مجازی، تنها کافی است وارد سایت شوید و شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس، با پرداخت هزینه‌ی شماره، آن را در اختیار خواهید داشت.
 

سرویس های محبوب

موارد بیشتر