وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

شماره مجازی Google Voice چیست؟

20 اردیبهشت 1403
شماره مجازی Google Voice چیست؟

شماره مجازی Google Voice یکی از امکانات شرکت گوگل است که در اختیار کاربران خود قرار داده است. این سرویس در حال حاضر برای کاربران آمریکایی و برخی از کشورهای اروپا مانند بریتانیا، فرانسه، هلند، اسپانیا رایگان است.

سرویس شماره مجازی گوگل یکی سرویس بسیار معتبر است که شماره مجازی دائمی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این مقاله از سایت شماره مجازی virtual number، با مزایای این سرویس و کاربردهای آن آشنا می‌شویم.

برای ساخت حساب گوگل ویس و ساخت شماره مجازی، می‌توانید هم از طریق کامپیوتر و هم از طریق گوشی موبایل خود اقدام کنید. در این مقاله، نحوه عملکرد سرویس شماره مجازی گوگل ویس را بررسی می‌کنیم؛ هرچند با وجود تحریم‌ها، ممکن است بسیاری از کاربران نتوانند به راحتی این شماره مجازی را بسازند.

برای ساخت شماره مجازی Google voice باید نکات متعددی را رعایت کنید. برای آشنایی بیشتر با شماره مجازی گوگل ویس و کاربردها و مزایای بسیار آن، ادامه این مقاله را از دست ندهید.


سرویس گوگل ویس

در سال 2009، شرکت گوگل سرویس جدید گوگل ویس را ارائه کرد که به کاربران این امکان را می‌داد تا یک شماره مجازی با پیش شماره آمریکا را در اختیار داشته باشند. سرویس شماره مجازی گوگل ویس امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برقراری تماس‌های صوتی و ارسال پیام متنی و صوتی با استفاده از دستگاه‌های مختلف از جمله امکانات مهم این سرویس است. برقراری تماس و ارسال پیام‌ها از این شماره رایگان خواهند بود و هزینه‌ای برای کاربران ندارد.

مطلب پیشنهادی : امنیت شماره مجازی چگونه است؟

با توجه به این که سرویس شماره مجازی گوگل ویس بر بستر اینترنت است؛‌ بنابراین شما یک VoIP معتبر در اختیار خواهید داشت. قابلیت دیگر این سرویس این است که می‌توانید تماس‌های دیگر خود را نیز به شماره مجازی Google Voice خود منتقل کرده و به این ترتیب، تمام شماره‌های خود را با استفاده از یک شماره مدیریت کنید.


مزایای استفاده از شماره مجازی Google Voice

از جمله مواردی که سرویس گوگل ویس طرفداران زیادی دارد، مزایا و کاربردهای بسیاری است که در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از آنجایی که سرویس شماره مجازی Google voice روی بستر اینترنت و با VoIP کار می‌کند؛‌ از این رو شما در هر مکانی که باشید، در صورت دسترسی به اینترنت می‌توانید از این سرویس استفاده کنید و اقدام به برقراری تماس‌ها و ارسال پیام‌های متنی بکنید.

برای استفاده از گوگل ویس و برقراری تماس‌ها، شما تنها به میکروفون و هندزفری نیاز دارید؛‌ بنابراین برای استفاده از امکانات گوگل ویس، می‌توانید از لپ تاپ یا هر دستگاه دیگری به جز گوشی خود نیز استفاده کنید. همچنین، می‌توانید سرویس گوگل ویس را به صورت همزمان در چند دستگاه مختلف داشته باشید.

یکی دیگر از مزایای مهم در مورد استفاده از سرویس شماره مجازی گوگل ویس این است که به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اگر با شماره مجازی گوگل ویس، اقدام به برقراری تماس با شماره‌های گوگل ویس دیگر و یا شماره‌های آمریکا بکنید و یا به آن‌ها پیام بفرستید، هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت. هرچند برای برقراری تماس با شماره‌های دیگر و ارسال پیام به آن‌ها باید حساب خود را شارژ کنید. هزینه این تماس‌ها نیز مقدار بسیار ناچیز و در حد چند سنت برای هر دقیقه مکالمه خواهد بود.

سرویس شماره مجازی Google Voice مزایای دیگری نیز دارد. در این سرویس، شما می‌توانید قابلیتی را فعال کنید تا از پیام‌های صوتی دریافتی، رونوشت تهیه کنید. همچنین، شماره‌های تماس گیرنده نیز برای شما مشخص خواهد شد. شما می‌توانید تماس‌های صوتی خود را ضبط کنید و همچنین شماره‌های مزاحم را نیز با فیلتر کردن اسپم، بلاک کنید.

شما می‌توانید با استفاده از تمام دستگاه‌های متصل به حساب جی‌میل و نیز حساب گوگل ویس، به تمام پیام‌ها و تماس‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید پیام‌های گروهی را نیز ارسال کنید. در صورت نیاز، می‌توانید این شماره را به شماره‌های دیگر خود دایورت کنید و یا برعکس. سرویس گوگل ویس، قابلیت پشتیبان گیری از پیام‌ها و تماس‌ها را نیز دارد.


کاربردهای سرویس شماره مجازی گوگل ویس

کاربرد سرویس شماره مجازی گوگل ویس | مرجع رسمی خرید شماره مجازی

با توجه به مزایا و قابلیت‌های متعددی که گوگل ویس ارائه می‌کند، کاربردهای این سرویس نیز زیاد خواهد بود. یکی از موارد استفاده و کاربردهای شماره مجازی گوگل ویس این است که به کسب و کارها اعتبار زیادی می‌دهد و هزینه‌های تماس بین المللی برای کسب و کارهای بین المللی را نیز کاهش خواهد داد.

همچنین، بسیاری از کاربران از این سرویس برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. با توجه به این که اپل برای ساخت اپل آیدی، شماره‌های ایرانی را پشتیبانی نمی‌کند، استفاده از شماره مجازی Google Voice یکی از بهترین گزینه‌ها است. این شماره امن و دائمی است و همچنین با توجه به این که یک شماره آمریکایی به شمار می‌رود، اعتبار اکانت‌های ایجاد شده توسط آن نیز بیشتر خواهد بود.

سرویس گوگل ویس هم برروی گوشی‌های اندروید و هم بر بستر وب عمل می‌کند. همچنین کاربران گوشی‌های آیفون نیز می‌توانند از این سرویس استفاده کنند و از مزایای بسیار آن بهره‌مند شوند. جالب است بدانید با داشتن شماره مجازی گوگل ویس شما دیگر نیازی به خرید شماره مجازی تلگرام ندارید و می توانید با شماره مجازی گوگل ویس حتی شماره مجازی واتساپ داشته باشید!


سرویس شماره مجازی Google voice چگونه کار می‌کند؟

ساخت اکانت گوگل ویس بسیار ساده و راحت خواهد بود. این سرویس، برروی پهنای باند اینترنت کار می‌کند؛ بنابراین تا زمانی که ارتباط شما دچار مشکل نشود، این سرویس نیز به خوبی به کار خود ادامه خواهد داد.

در سرویس گوگل ویس، وقتی برای اولین بار اقدام به ثبت نام می‌کنید، می‌توانید از شماره تلفن خودتان استفاده کنید و آن را به سرویس گوگل ویس منتقل کنید و یا این که یک شماره مجازی دیگر را دریافت کنید. برای ساخت شماره مجازی، باید گزینه دوم را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه، باید کد منطقه محل سکونت را وارد کنید. برای این کار، می‌توانید از وبسایت‌های مختلف، کد ایالات و شهرهای آمریکا را پیدا کرده و یکی از انتخاب کنید. یکی از امکانات جذاب گوگل ویس، انتخاب اعداد شماره مجازی به صورت دلخواه است؛ برای مثال، اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید و ترجیح می‌دهید شماره شما راحت باشد، می‌توانید شماره‌های مورد نظر خود را وارد کرده و در صورتی که در دسترس بودند آن‌ها را انتخاب کنید.

بلافاصله پس از انتخاب شماره، شماره مجازی Google Voice در اختیار شمار قرار می‌گیرد. پس از آن، شما می‌توانید یک پیام پست صوتی مختص خودتان را ایجاد کنید. همچنین، پس از آن می‌توانید اقدام به برقراری تماس و ارسال و دریافت پیام از طریق گوشی یا کامپیوتر بکنید.

ما در مطالب قبلی وبلاگ شماره مجازی، برای شما عزیزان از کاربرد های شماره مجازی گفتیم و می توانید به راحتی و با اطلاعات کامل اقدام به خواندن این مقاله کنید.

هنگامی که با شماره مجازی گوگل شما تماس گرفته می‌شود؛ محصوصا وقتی که آن را روی شماره خودتان دایورت کرده باشید، متوجه اخطاری می‌شوید که می‌گوید با شماره گوگل ویس شما تماس گرفته شده است. همچنین، زمانی که بخواهید با کسی تماس بگیرید، می‌توانید انتخاب کنید که شماره مجازی گوگل ویس شما به جای شماره خودتان برای طرف مقابل به نمایش درآید.


ساخت شماره مجازی گوگل ویس

برای ساخت شماره مجازی گوگل ویس، مسیر بسیار راحتی در پیش دارید. برای این کار، وارد سایت شماره مجازی گوگل شوید و گزینه Get Google voice button را بزنید. پس از آن، وارد اکانت گوگل خود شوید. توجه داشته باشید که باید آی پی خود را از ابتدا تغییر دهید و حساب گوگل شما نیز با یک آی پی آمریکایی ایجاد شده باشد. می‌توانید ساخت شماره مجازی گوگل را با استفاده از گوشی موبایل اندروید یا آیفون خود نیز انجام دهید.

پس از این که تیک موافقت با شرایط و قوانین را زدید، وارد صفحه‌ای خواهید شد تا شماره مجازی Google voice خود را انتخاب کنید. پس از این که در لیست شماره‌ها، شماره مجازی مورد نظر خود را پیدا کردید، آن را انتخاب کرده و به صفحه بعد منتقل شوید تا شماره‌ای که در حال حاضر در اختیار دارید را تایید کنید. در این مرحله نیز با توجه به تحریم‌ها، نباید شماره ایرانی خود را وارد کنید.

در این مرحله باید توسط گوگل تایید کنید که یک شماره در اختیار دارید. باید توجه کنید شماره‌ای که وارد می‌کنید، در واقع همان شماره‌ای است که گوگل برای انتقال تماس گوگل ویس به آن در نظر می‌گیرد. پس از وارد کردن شماره، گوگل یک کد برای شما ارسال می‌کند. با وارد کردن کد مورد نظر، شماره مجازی مورد نظر در اختیار شما خواهد بود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

مهم‌ترین نکات در مراحل ساخت شماره مجازی، عدم تغییر آی پی و همچنین استفاده از یک شماره آمریکایی معتبر است. در کل، بهتر است که این شماره را در ایران خریداری کنید.


خرید انواع شماره مجازی معتبر و دائمی در سایت Virtual Number

سرویس گوگل ویس، یکی از بهترین ارائه دهندگان شماره مجازی در دنیا است. این سرویس، شماره مجازی معتبر و دائمی را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این مقاله از سایت virtual number، به معرفی سرویس شماره مجازی Google voice پرداختیم و مزایا و کاربردهای آن را نیز معرفی کردیم.

همچنین، نحوه کار کردن با آن و مراحل ساخت آن را نیز بررسی کردیم. برای ساخت شماره مجازی، باید قبل از هر چیز آی پی خود را با روش‌های مطمئن تغییر داده و از طرف دیگر، از یک شماره معتبر غیر ایرانی نیز استفاده کنید. برای این منظور، می‌توانید از شماره مجازی‌های سایت شماره مجازی virtual number استفاده کنید. ما در وبسایت خود، انواع شماره مجازی را در اختیار کاربران قرار داده‌ایم که با ورود به سایت و مشاهده آن‌ها، می‌توانید متناسب با کاربرد آن‌ها یکی از انتخاب کنید.

سرویس های محبوب

موارد بیشتر