وبلاگ شماره مجازی

اخبار پیرامون رسانه های آنلاین و شماره مجازی

ادغام xAI با پلتفرم X توسط ایلان ماسک!

25 آبان 1402
ادغام xAI با پلتفرم X توسط ایلان ماسک!

دنیای امروز، دنیای ارتباطات و اطلاعات است و این دو با سرعت بی‌سابقه‌ای در حال رشد هستند و شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای برقراری ارتباط و انتقال اطلاعات به سرعت جای خود را در میان مردم باز کردند. در این میان پلتفرم ایکس، با نام سابق توییتر، یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌رود که توانسته شبکه وسیعی از کاربران را به خود جذب کرده و به یکی از منابع اصلی اخبار، نظرات و ایده‌ها تبدیل شود.
ایلان ماسک به عنوان صاحب این پلتفرم جذاب و پویا بعد از تغییر نام این پلتفرم از توییتر به ایکس، اکنون در نظر دارد آن را با هوش مصنوعی xAI ادغام کرده و کارایی این پلتفرم را افزایش دهد. برای آگاهی بیشتر و خواندن کامل این خبر در ادامه مطلب از وب سایت شماره مجازی با ما همراه باشید. 

مطلب پیشنهادی: اضافه شدن تماس صوتی و تصویری در ایکس


ایلان ماسک شرکت هوش مصنوعی xAI را با پلتفرم X ادغام می‌کند!

ایلان ماسک که اخیرا نام توییتر را به ایکس تغییر داد، با قرار دادن پستی در این پلتفرم اعلام کرده که به زودی یک استارتاپ در زمینه هوش مصنوعی با نام xAI راه‌اندازی خواهد کرد. او ادعا کرد که این دستیار با نام گروک، قوی‌تر از چت پی‌تی 3.5 بوده و به زودی در دسترس کاربران پریمیوم پلاس شبکه ایکس قرار خواهد گرفت.
طبق گفته ماسک، این استارتاپ با هدف ایجاد ابزارهای هوش مصنوعی برای کمک به درک و دانش بشریت ایجاد می‌شود. طبق ادعای سازندگان هوش مصنوعی Grok، این دستیار قادر است با کمی هوشمندی و حتی اندکی شوخ طبعی به سوالات کاربران پاسخ دهد. ماسک هوش مصنوعی Big Tech را به دلیل سانسور مورد انتقاد قرار داده و بعد از راه‌اندازی xAI، آن را «هوش مصنوعی با توان حداکثری جست‌وجوی حقیقت» نام گذاشت.
ماسک این گونه برگفته‌های خود افزود که: «گروک از طریق پلتفرم ایکس به تمام اطلاعات در زمان واقعی دسترسی داشته و همین امر یک مزیت بزرگ در مقایسه با سایر مدل‌های هوش مصنوعی برای گروک محسوب می‌شود.» قرار است xAI از شبکه ایکس جدا باشد؛ اما از نزدیک با یکدیگر همکاری داشته باشند. همچنین این شرکت قرار است با سازنده خودروهای الکتریکی ماسک، یعنی تسلا همکاری داشته باشد.


هوش مصنوعی گروک؛ یک هوش مصنوعی با قابلیت دسترسی آنی به اطلاعات

پلتفرم ایکس آی برای کاربران پریمیوم ایکس | هوش مصنوعی گروک و دسترسی به اطلاعات | خرید شماره مجازی ارزان | خرید شماره مجازی

طبق توضیحات گروک که در سایت xAI قرار گرفته، این دستیار هوش مصنوعی به صورت آنی و در لحظه به اطلاعات جدید و تازه‌ترین وقایع دنیا دسترسی داشته و به صورت مستقیم به پلتفرم ایکس متصل خواهد شد. سازندگان گروک ادعا می‌کنند این هوش مصنوعی قادر خواهد بود به سوالاتی که سایر چت‌بات‌های هوش مصنوعی قادر به پاسخگویی آن نیستد پاسخ دهد.
ایلان ماسک شرکت هوش مصنوعی xAI را در ژوئیه راه‌اندازی کرده و در تلاش است با تکنولوژی‌هایی همچون Bard از گوگل و AI بیگ از مایکروسافت رقابت کند.


تفاوت گرک با سایر هوش مصنوعی‌ها

اصلی‌ترین تفاوت گرک با سایر هوش مصنوعی‌هایی مانند چت جی‌پی‌تی، بارد و غیره این است که گروک به به‌روز‌ترین و جدیدترین اطلاعات دسترسی داشته و از طریق پلتفرم ایکس از اتفاقات روز با خبر خواهد بود. ایلان ماسک در دیدار خود با نخست وزیر بریتانیا، ریشی سوناک، اشاره کرد که او فکر می‌کند هوش مصنوعی تخریب‌آمیزترین قدرت نیروی تاریخ است.
ایلان ماسک در اولین اجلاس کنفرانس جهانی ایمنی هوش مصنوعی در Bletchley Park در انگلستان پیش بینی کرد که این تکنولوژی قادر خواهد بود همه چیز را انجام دهد و دیگر اشتغال به شکل امروزی به خاطرات خواهد پیوست!


ادغام xAI با پلتفرم X؛ تحولی در دنیای ارتباطات

همان طور که گفتیم، ایکس یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی محسوب می‌شود. ایلان ماسک در راستای تبدیل این پلتفرم به سوپر اپلیکیشن اکنون قصد دارد xAI را با پلتفرم X ادغام کند. با گفته ایلان ماسک هدف استارتاپ xAI ایجاد ابزارهای جدید هوش مصنوعی برای درک بهتر جهان و کسب دانش است.
ما در وب سایت شماره مجازی در کنار شما هستیم تا از آخرین اخبار به روز این حوزه باخبر شوید. همچنین شما می‌توانید برای دریافت انواع شماره مجازی رایگان یا خرید شماره مجازی آمریکا، از سایت ما اقدام کرده و از امکانات مختلف این شماره‌ها استفاده کنید. کارشناسان ما در وب سایت شماره مجازی، در کنار شما هستند تا با کم‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت انواع شماره مجازی در اختیار شما قرار دهند تا از امکانات آن‌ها استفاده کنید. به نظر شما ادغام xAI با پلتفرم X توسط ایلان ماسک چه تاثیری بر این پلتفرم خواهد گذاشت؟
 

سرویس های محبوب

موارد بیشتر